Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Manjka samo še pika na i

Ford focus karavan 2.0 ecoblue 110 kW AT active business

Avtor prispevka: Gašper Miš
Če ta trenutek iščete najbolj vsestranski ford, pozabite na goro križancev, za vas je focus active. V osnovi gre za robustno in od tal za tri centimetre bolj oddaljeno različico, okrogla dva tisočaka dražjo od običajne.
Manjka samo še pika na i
Foto: Anže Jereb
29. 10. 2019 ob 18:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

dodaten talni odmik in zaščitna plastika za večjo vsestranskost
nova odbijača, platišča in oznake active naredijo različico prepoznavno
projekcijski prikazovalnik je super, nanj se vidi tudi s polariziranimi očali
dodatna vozna načina (slippery in trail) bosta večini potreb vseeno kos
napram običajnim različicam active ni tako čvrst, zato lepše pobira neravnine
odlagalnih mest je veliko, tudi prtljažnega prostora je s 575 litri dovolj
2,0-litrski dizelski motor ecoblue je dovolj zmogljiv, obenem pa še zelo varčen
v kombinaciji s samodejnim menjalnikom delujejo številni asistenčni sistemi
osemstopenjski menjalnik ni najhitrejši in ob speljevanju preveč cuka
dizelski motor je preglasen, vendar je kabina dobro zvočno zatesnjena
pogon je le na sprednji kolesi, štirikolesnega niti ni v ponudbi
kot ostalim focusom tudi temu visoka cena ne dela usluge
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (16 glasov)

Na voljo je v dveh različicah, med katerima bo bolj priljubljena takšna karavanska, ki je ni težko spoznati zaradi drugačnih odbijačev, zaščitnih obrob blatnikov in strešnih nosilcev, ki so del serijske opreme. Lepša so še platišča (ta že v osnovi merijo 17 palcev), notranjost pa krasi le malce drugačno oblazinjenje. Mi je všeč, ker dobro izgleda, tudi material je na otip mehkejši in se zato bolj udobno sedi, vseeno pa bi si znotraj želel več. Vsaj kakšen napis, ki bi me spomnil, da tole ni običajni focus.

Robustni active lahko izberete s praktično vsemi motorji, ki jih že poznamo iz običajnega modela, pri karavanski različici pa bo verjetno najbolj priljubljen takšen 2,0-litrski štirivaljni turbodizel ecoblue. 110 kilovatov moči (150 'konjičkov') razvije, ob tem pa ponuja še 370 Nm navora, zato je dovolj zmogljiv in tudi porabi ne veliko. Na testu celo manj kot šest litrov na sto kilometrov. Edini pomislek, ki ga imam, je ta, da ni med najtišjimi, je pa res, da je vsaj kabina dobro zvočno zatesnjena, zato vas to ne bo motilo preveč.

Active vozniško ostaja prijeten in zaradi večje oddaljenosti od tal (spredaj 30, zadaj pa 34 milimetrov) na cesti ni prav nič manj prepričljiv. Nasprotno, v primeru z običajnim celo lepše pobira neravnine, ker ni tako čvrst. Za povezavo koles z motorjem tokrat skrbi nov osemstopenjski samodejni menjalnik. Vam ga priporočam? Ja in ne! Po eni strani je super, ker v kombinaciji z njim delujejo še številni asistenčni sistemi, ki sicer ne bi, in vožnja z njim je bolj enostavna, po drugi strani pa se mi zdi, da prestavlja prepočasi in ob speljevanju včasih malce pocuka, kar je za tip menjalnika precej neobičajno. Bolj kot nad menjalnikom sem razočaran, da Ford activa ne ponuja s štirikolesnim pogonom. Pravijo, da ga večina ne potrebuje, jaz pa si ga pri takšni obliki vseeno želim, sicer res kupujem le šminko.

Ker se odlično pelje (vsi focusi active imajo zadaj dražjo večvodilno premo), kar sem pričakoval, vam ga vseeno lahko priporočam. Večina se s takšnim, ki ima za skoraj 6 tisočakov dodatne opreme in s popustom stane skoraj 35.000 evrov, itak ne bo vozila po terenu, pa čeprav sta na voljo dva nova vozna načina (slippery in trail). Še za kamenčke na makadamu jim ga bo škoda, pa vam povem, da se prav lepo pelje tudi tam! Ampak jaz vseeno hočem štirikolesno gnanega …

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford focus karavan 2.0 ecoblue 110 kW AT active business
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 370 od 2.000 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4693 x 1844 x 1504
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 575
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1559 (546)
največja hitrost v km/h 192
pospešek 0-100 km/h v s 9,5

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
Volanovci, pri kar nekaj testih avtomobilov z avtomatskim menjalnikom sem zasledil, da le ta cuka pri speljevanju in to seveda štejete pod minus. A sploh obstaja avto z avtomatskim menjalnikom, ki ne cukne pri speljevanju, ker jaz sem jih peljal že veliko, tudi višjega cenovnega razreda pa vsak malo cukne. LP
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |