Bigster bo za Dacio zelo pomemben model, od katerega obetajo veliko, saj bo verjetno najcenejši predstavnik svojega razreda, posledično pa bo med kupci tudi zelo zaželen. Dacia vsekakor mora ostati cenovno ugodna znamka, zato bo bigster izdelan na enaki platformi CMF-B, kot aktualna sandero in jogger, seveda pa jo bodo inženirji morali podaljšati.
Pri Dacii so bigster v konceptni obliki pokazali že leta 2021, kar lahko vidite na fotografijah, trenutno pa je znano, da bo avtomobil dolg 4,6 metra in bo premogel prostorno notranjost, ni pa še jasno, če bo na voljo s sedmimi sedeži. Platforma CMF-B bo kriva tudi za novejše pogonske sklope, med katerimi bo gotovo tudi hibridni, vstopni motor pa bo gotovo 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki bo verjetno proizvedel 74 kW (100 KM) moči. Mogoče bo na voljo tudi 1,3-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 88 kW (120 KM), vsekakor pa bo vsaj en od pogonskih sklopov za delovanje lahko uporabljal tako bencin kot utekočinjen naftni plin. Hibridni pogon bo verjetno uporabljal starejši 1,6-litrski bencinski motor in ne novejši 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik, saj slednjega uporabljajo vozila Renault.
Vstopni dacia bigster bo leta 2025 stal okoli 22.000 EUR, torej 4 tisočake manj kot škoda karoq oziroma 10 tisočakov manj kot volkswagen tiguan. Proizvodnja bo stekla leta 2025 v romunski tovarni Mioveni.