Pred nekaj meseci je Audi lepotilni tretma namenil svojemu modelu Q5, ki smo ga nedolgo nazaj tudi že imeli na testu, sedaj pa je enako pomladitev namenil še drzneje zašiljenemu Q5 sportback. Pri tem se proti zadnjemu delu ostrešje spušča malce bolj drzno in agresivno, zato oblikovno deluje bolj športno, vseeno pa znotraj ni kaj dosti bolj prostorsko okrnjen. Q5 sportback ima le deset litrov manjši prtljažnik od klasičnega Q5, kar pomeni 510 litrov.
Niti nad glavami potnikov zadnje klopi ni bistveno manj prostora, v višino le 16 milimetrov, kar boste opazili res visoki, sicer pa sploh ne. Uporabnost skratka ne trpi, tudi zato ne, ker je skupna višina takšnega identična navadnemu Q5. Pravzaprav je sportback le 7 milimetrov daljši na račun drugače oblikovanega odbijača. Vseeno je z boka videti bolj kupejevsko, čeprav gre seveda za klasični križanec, le linije so bolj drzne.
Tudi spredaj je po novem bolj drzen z bolj agresivno sprednjo masko in novimi lučmi, zaradi obojega deluje Q5 sportback tudi bolj moderno. Znotraj je sprememb manj in armaturni plošči se leta poznajo že malce bolj, kar smo pred nedavnim povedali tudi v testu klasičnega Q5. Še vedno je kakovostno izdelana in materiali so odlični, vseeno pa po uporabnosti in zasnovi ne sledi najnovejšim predstavnikom znamke Audi.
Motorjev je v ponudbi kar nekaj, najšibkejši dizelski štirivaljnik nosi oznako 35 TDI, najpogosteje pa boste posegali po različici 40 TDI. Najmočnejši na dizelski strani je SQ5 z 251 kW moči oziroma 341 ’konjički’, na bencinski strani pa štirivaljnemu turbobencinarju z oznako 45 TFSI družbo delata še dva priključna hibrida, najmočnejši z oznako 55 TFSI e quattro ponuja 270 kW moči oziroma 347 ’konjev’. Baterija v podkožju takšnega ponuja 14,4 kWh in bo dovolj, da boste na elektriko realno odpeljali kakšnih 50 kilometrov in jo polnili z močjo do 7,2 kW.
Sicer pa so vse različice serijsko opremljene s samodejnim menjalnikom in vse z izjemo osnovne ponujajo štirikolesni pogon quattro. Q5 sportback je od klasičnega Q5 dražji za okoli 2300 EUR, letos pa bo s sedemdesetimi prodanimi vozili pripomogel do skupne prodajne številke 200, ko govorimo o obeh izvedenkah modela Q5.
Še nekatere cene:
audi Q5 sportback 45 TFSI quattro advanced – 61.250 EUR
audi Q5 sportback 50 TFSI e quattro S line – 66.590 EUR
audi Q5 sportback 35 TDI advanced – 49.730 EUR
audi Q5 sportback 40 TDI quattro S line – 55.490 EUR
audi SQ5 sportback TDI quattro – 73.890 EUR