Jeti z mirnim karakterjem
Škoda yeti 2.0 TDI 4x4 ambition outdoor
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Edina zamera, pa še ta dejansko tokrat dokaj majhna, je trdo blaženje. To je dejansko težava višjih vozil, o kateri sem pisal zgoraj. Ker je težišče višje, mora biti blaženje bolj čvrsto, da je lega zanesljiva, ampak potem kakšno neravnino avtomobil slabo prežveči. Yeti še vedno presenetljivo dobro, ni pa perfektno. Je pa vsaj krmilni mehanizem res dober in nasploh ne boste imeli nikakršnih pomislekov, tudi okreten je avtomobil dovolj. Sam bi imel le ročico menjalnika višje, ker je malo preveč stran, je pa to že osebna preferenca, za katero ni nujno, da bo veljala tudi za vas.
Čeprav tega velika večina ne bo preizkusila nikoli, zna yeti nadvse prepričljivo premagovati tudi zahtevnejše terene. To je večkrat dokazal že pred prenovo in dejansko smo bili nad njegovimi plezalnimi vrlinami vedno znova navdušeni. Kljub temu, da nima zapore diferenciala, Haldex pogon skrbi, da ga ovire zlepa ne ustavijo, morda je za resne terene premajhna le oddaljenost od tal. Sicer pa je prepričljiv še zaradi pomočnika pri spuščanju po klancu navzdol in sistema, ki pri speljevanju v klanec skrbi, da se vrtljaji ne dvignejo previsoko in bi voznik lahko uničil sklopko.
Vse to seveda stane. V tokratnem primeru 24.633 EUR, kar je cenovno nekje v sredini med tekmeci. Pri tem pa je zanimivo, da so celo nekateri dražji predstavniki manj udobni in manj terensko sposobni, zato yeti kot celota še vedno ostaja eden najbolj prepričljivih križancev.
tehnični podatki | škoda yeti 2.0 TDI 4x4 ambition outdoor |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 81 (110) pri 4.200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 od 1.750 do 2.750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4222 x 1793 x 1691 |
medosna razdalja v mm | 2578 |
prtljažnik v litrih | 405 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1525 (545) |
največja hitrost v km/h | 174 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,4/4,9/5,8 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.255 |
cena testnega vozila v EUR | 23.852 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 24.633 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!