Pri Oplu želijo do leta 2028 postati proizvajalec samo električnih avtomobilov, zato je jasno, da bo že prihodnje leto na voljo astra z električnim pogonom. Avtomobil bo še vedno izdelan na platformi EMP2, ki podlaga tudi novi peugeot 308, s slednjim pa si bo delil tudi pogonski sklop in baterijo. Slednja bo pogoltnila 54 kWh elektrike, poganjala pa bo elektromotor na sprednjih kolesih, ki bo proizvedel 116 kW (156 KM) moči in 270 Nm navora. S polno baterijo bo lahko električna astra prevozila do 416 kilometrov (WLTP). Avtomobil bo do 100 km/h pospešil v dobrih osmih sekundah in dosegel hitrost 170 km/h, baterija pa se bo pri takšnih hitrostih zelo hitro praznila. Zato so avtomobilu vgradili še polnilec, ki bo lahko na enosmernem toku baterijo polnil z močjo do 100 kW, poleg slednjega bo vgrajen še polnilec, ki bo na izmeničnem toku polnil z močjo do 11 kW.
Oblikovno se električna izdaja od klasične ne razlikuje preveč, ima pa nekaj svojevrstnih elementov, ki naznanjajo, da gre za povsem električen primerek. Takšna astra bo že v osnovi obuta v 18-palčna platišča, na obrazu pa nikakor ne bo manjkala maska, ki ji pravijo vizor. Na vsaki strani slednje bodo ob doplačilu tudi matrične led luči Intellilux pixel, da se bo noč vozniku skoraj spremenila v dan, v notranjosti pa par 10-palčnih zaslonov, tako za digitalne merilnike in multimedijo. Še več, zaradi dodatne baterije ne bo v prtljažniku nič manj prostora kot pri priključnem hibridu, torej bo kombilimuzina sprejela do 351 litrov prtljage, karavan do 516.
Astra sports tourer, torej karavan, ne bo imela veliko tekmecev, najbolj se bo morala vsaj sprva spopasti s peugeotom e-308 SW in MG 5. Knjigo z naročili nameravajo odpreti zgodaj prihodnje leto, prve kombilimuzine pa bodo na parkirnih mestih lastnikov že junija prihodnje leto, karavani do septembra. Cene še niso znane, vendar predvidevamo, da bo vstopni primerek stal okoli 40 tisočakov.