Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vsak ima svojo funkcijo

Hyundai tucson 1.7 CRDi HP DCT impression

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Da se kupci širom Evrope in tudi pri nas najbolj odločate za križance, je jasno. Da je pri nas eden najuspešnejših Hyundaijev tucson, pa govorijo številke: preteklo leto so jih registrirali kar 1.568.
Vsak ima svojo funkcijo
Foto: Gašper Miš
19. 4. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

privlačna oblika že nekaj let privablja poglede
oprema impression je kriva za ogromno dodatne opreme …
… ki bo navdušila vas in sosede
slepega gumba ni, vsak ima svojo funkcijo
položaj za volanom je zelo dober
veliko sodobnih varnostnih sistemov skrbi za varnost potnikov
sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik nalogo opravlja z odliko
motor kljub večji moči ostaja glasen in robat
preglednost nazaj je slaba
podvozje je glasno in na slabših podlagah premalo udobno
kljub zajetni ceni še nima štirikolesnega pogona
plastika v kabini bi lahko bila bolj kvalitetna
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (17 glasov)

To je res dober dosežek za Hyundai, ki ga bo v tem letu kar težko ponoviti. Konkurenca v razredu je namreč zelo huda, zato tucson kupce nagovarja z atraktivno obliko in bogato opremo, sploh če se odločite za paket impression, ki predstavlja vrh ponudbe. V tem primeru v notranjosti ne boste našli nobenega slepega gumba, saj so morali inženirji najti prostor za ogrevanje sprednjih sedežev in zunanjih zadnjih, za prezračevanje sprednjih sedežev in med drugim za sistem za samodejno parkiranje. Seveda ne manjkata niti strešno okno in med kupom ostalih sistemov še opozorilnik na prečni promet od zadaj, kar pride še posebej prav na nepreglednih parkiriščih. Sistem namreč z vizualnimi in zvočnimi signali opozori na to, s katere strani prihaja avtomobil, v primeru nevarnosti pa tudi samodejno zavre, da avtomobil varno ustavi še preden pride do nesreče.

Ker smo tucson na testu že imeli, sem se tokrat res osredotočil na kup dodatne opreme, med katero so tudi električna vrata prtljažnega prostora. To sicer ni nič novega, ima pa takšen tucson še funkcijo pametnega odpiranja vrat, ki zna marsikomu povzročiti nekaj sivih las, ko bo čistil sneg z avtomobila. Zadeva namreč deluje tako, da sploh ne rabite z nogo zamahniti pod prtljažnikom, pač pa samo stojite pred njim in ko se tucson štirikrat oglasi, se prtljažnik odpre. Sem po čiščenju seveda ugotovil, da se ta izjemno pametna funkcija lahko tudi izključi, torej sem bil kriv sam, ker spet nisem prebral navodil, preden sem kritiziral.

Usnje je prvih nekaj minut res hladno v zimskih mesecih, ampak se hitro ogreje, če gretju še sami pomagate s stranskim produktom fižola, volanski obroč je tudi ogrevan. Posebnost te različice je še 1,7-litrski turbodizelski stroj, ki proizvede 104 kW moči, torej 141 'konjev', in 340 njutonmetrov navora. Je sicer bistveno bolj zmogljiv od različice, ki ima na razpolago samo 115 ’vrancev’, ampak vseeno ne pričakujte pretiranih pospeškov. Glasnost in robatost se s povečano močjo ni odpravila, je pa zelo dobrodošel 7-stopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko DCT, ki res lepo prestavlja, s čimer se samo povečata udobje in uglajenost. Poraba je v primerjavi z manj zmogljivim bratom malenkost večja, na avtocesti pa praktično enaka.

Res, da bi lahko bila notranjost še bolj kvalitetna in podvozje manj glasno ter bolj udobno, ker vse tole ne stane malo. Če se želite bahati z opremo, potem pripravite dobrih 38 tisočakov, oziroma 35.680, kolikor stane s popustom. Je to veliko? Je, sploh, ker še nima štirikolesnega pogona in ga s tem motorjem niti ne more imeti. Po drugi strani pa je avto všečen in nikomur ne boste rabili razlagati, kakšno funkcijo bi lahko imel na tistem slepem gumbu, ker ga z bogato opremo enostavno nima. So me kolegi v uredništvu hecno gledali, ko sem jim to navdušeno razlagal, ampak nekaterim nam je pomembno tudi to.

Čez nekaj mesecev bo sicer na naše ceste zapeljal posodobljeni model, vendar lahko vmesno obdobje izrabite za kakšen dodaten popust, če vam je aktualni tucson že zdaj tako všeč, da ga enostavno morate imeti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai tucson 1.7 CRDi HP DCT impression
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1685
moč v kW (KM) pri vrt./min 104 (141) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4475 x 1850 x 1660
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 513
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1698 (387)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,7/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 22.490 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 32.060 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.680 (*2.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |