Jeepova družina električnih avtomobilov bo najprej sestavljena iz retro oblikovanega modela recon, premijskega wagoneer S, tretjega zaenkrat še neimenovanega modela in majhnega modela avenger. Pri Jeepu se namreč pripravljajo na to, da bodo do leta 2030 v Evropi prodajali samo še popolnoma električne avtomobile. Takrat bo avenger verjetno zapeljal že v drugo generacijo, saj ga nameravajo predstaviti na pariškem avtomobilskem salonu, 17. oktobra letos. Takrat bodo znane tudi cene posebno oblikovanega avtomobila, ki spredaj z lučmi na prvo žogo malo spominja na prvo generacijo dacie duster, sicer pa je dokaj škatlast in premore tradicionalno masko.
Avenger se bo boril proti tekmecem kot so hyundai kona electric, kia soul EV in tudi proti peugeotu e-2008 in oplu mokka-e. S slednjima si deli tudi platformo e-CMP, vendar bo prvi avtomobil na platformi, ki bo premogel tudi štirikolesni pogon. Še več, po napovedih bo lahko prevozil največ od vseh, do skupno 400 kilometrov, kar realno verjetno ne bo mogoče zaradi baterije, ki lahko pogoltne 50 kWh elektrike. Bo pa slednja omogočala hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo do 100 kW, zaradi česar se bo do 80 odstotkov napolnila v 30 minutah.
Za vse ki hočejo bolj brezbrižno prevoziti več kilometrov, bo na voljo tudi 1,2-litrski turbobencinski trivlajnik, ki bo verjetno proizvedel 74 kW (100 KM) oziroma 96 kW (130 KM) moči, moč pa se bo na sprednji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi ali samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami. Verjetno bo na voljo tudi 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 81 kW (110 KM). Kakšna bo notranjost sicer še ni znano, bo pa multimedijski sistem v diagonalo meril 12 palcev, digitalni merilniki pred voznikom pa 10,3 palce.
Novi jeep avenger bodo izdelovali na Poljskem, pričakujemo pa ga prihodnje leto.