Prenova mu po dobrih treh letih prinaša predvsem poudarjen terenski karakter. Malo so mu spremenili oba odbijača, predvsem njun spodnji del, se pa lahko GLA kljub temu še naprej pohvali z odličnim količnikom zračnega upora, ki meri le 0,29, kar velja za najboljši rezultat razreda. Dodobra so spremenili tudi motorno masko in žarometa, ki lahko ob halogenski tehniki prvič v celoti svetita tudi v LED. Tudi luči zadaj so malo posodobili, platišča na boku pa so po novem najmanj 17- in največ 19-palčna. Kot piko na i križancu namenjajo tudi nekaj novih barv karoserije. Notri pa se boste kupci razveselili predvsem novih materialov, tempomata in tipke za zagon motorja, ki sta postala del osnovne opreme. Serijska sta še sistema attention assist, ki opozarja pred nezbranostjo voznika, in sistem active brake assist, ki med drugimi opozarja tako na varnostno razdaljo in nevarnost trka, kot pove ime pa pri majhnih hitrostih po potrebi samodejno zavre v sili. Ostale novosti so na seznamu dodatne opreme, omenimo kamero s 360-stopinjskim pogledom, povezljivost s sistemoma Apple Car Play in Android Auto ter možnost odpiranja 421-litrskega prtljažnika le z zamahom noge pod odbijačem.
Ker bo GLA z novo generacijo motornih agregatov opremljen predvidoma prihodnje leto, pod motornim pokrovom tokrat ne pričakujte večjih novosti. Nov je samo 2,0-litrski štirivaljni turbobencinar v kombinaciji s sedemstopenjskim robotiziranim menjalnikom DCT in štirikolesnim pogonom 4MATIC. 135 kilovatov oziroma 183 'konjičkov' razvije ter zapolnjuje vrzel med različicama GLA 200 in GLA 250, je pa res, da je od slednje le 710 evrov cenejši. Sicer pa lahko kupci še naprej izbirate med že znanimi motornimi različicami, ki razvijejo od 80 (109 KM) do 155 kilovatov (211 KM). Tudi različico AMG lahko naročite, ki tudi po prenovi razvije 280 kilovatov moči (381 KM) in 475 Nm navora ter ostaja brez prave konkurence. S sistemom izbire voznega profila dynamic select so opremljene vse različice, povezane z robotiziranim menjalnikom, pri nekaterih pa si lahko zaželite tudi omenjeni štirikolesni pogon in opcijsko še do 30 milimetrov privzdignjeno podvozje.
Kot pred prenovo je lahko GLA ob osnovnem paketu opremljen še s paketi style, urban ali AMG line. Novost predstavljata prav posebni različici na osnovi paketa AMG line, in sicer white art edition, kakršno vidite na fotografijah, in yellow night edition, kjer prevladuje črno-rumena. Najcenejši GLA stane najmanj 28.400 (GLA 180, 6-st. roč.) in največ 38.410 evrov (GLA 250 4MATIC, 7-st. DCT). Brutalni AMG seveda stane še krepko več, natančneje 57.150 evrov, je pa res, da govorimo o osnovnih cenah pred pribitkom drage dodatne opreme. Kakorkoli, to pomeni, da boste kupci za model po prenovi v povprečju odšteli 800 evrov več kot prej, a le na račun bogatejše opreme. Približno osem odstotkov celotne prodaje pri nas pravijo, da predstavlja ta mali križanec, kar v številkah pomeni približno 75 vozil letno. S prenovo pričakujejo, da bodo te malo poskočile in bo letno na naše ceste zapeljalo le malo manj kot 100 vozil.
Cene:
mercedes-benz GLA 180, 6-st. roč. (90 kW) – 28.400 EUR
mercedes-benz GLA 200, 6-st. roč. (115 kW) – 30.800 EUR
mercedes-benz GLA 250, 6-st. roč. (155 kW) – 34.110 EUR
mercedes-benz GLA 220 4MATIC, 7-st. rob. (135 kW) – 37.700 EUR
mercedes-benz GLA 250 4MATIC, 6-st. roč. (155 kW) – 38.410 EUR
mercedes-AMG GLA 45 4MATIC, 7-st. rob. (280 kW) – 57.150 EUR
mercedes-benz GLA 180 d, 6-st. roč. (80 kW) – 30.790 EUR
mercedes-benz GLA 200 d, 6-st. roč. (100 kW) – 32.490 EUR
mercedes-benz GLA 200 d 4MATIC, 7-st. rob. (100 kW) – 36.900 EUR
mercedes-benz GLA 220 d, 7-st. rob. (130 kW) – 36.950 EUR
mercedes-benz GLA 220 d 4MATIC, 7-st. rob. (130 kW) – 39.310 EUR