Medtem ko nam pri nekaterih aktualnih avtomobilskih znamkah ob pomoči 'Greenwashing' filozofije (Greenwashing is when an organization spends more time and money on marketing itself as environmentally friendly than on actually minimizing its environmental impact) prodajajo že skoraj 3-tonske štirikolesne 'zavaljene krave', ki so zaradi vgradnje približno 700 kilogramov težkih električnih akumulatorjev seveda neverjetno 'eko' (podobno kot kakšna 'skromna garsonjera' z 200 kvadratnimi metri) se Nemec Thomas Kuwatsch (ustanovitelj podjetja ARI) tudi v primeru novega modela z oznako 902 drži svojega poslanstva, ker še vedno verjame v to, da morajo sodobni, resnično ekološko usmerjeni električni avtomobili izpolnjevati predvsem štiri zahteve (okretnost, kompaktne dimenzije, zadostna pogonska moč in sprejemljiva prodajna cena).
Ob tem ARI 902 seveda ne želi biti družinsko vozilo, niti 'dolgoprogaš', ker je ta nemški malček (dolžina: 295 cm, širina: 150 cm, višina: 150 cm) iz kategorije L7e v prvi vrsti namenjen raznim dostavnim službam (pošta, paketna dostava, razvoz hrane), čeprav lahko prevzame tudi vlogo drugega ali pa tretjega avtomobila pri hiši za izvrševanje vsakodnevnih transportnih nalog (prevoz na delo, nakupi, prevoz otrok do šole ali njihovih prostočasnih aktivnosti). Številni današnji neresni novinarji bi v tem simpatičnem malčku seveda takoj prepoznali 'kupe', ali bi pa 'bluzili', da je 'kupejevski', čeprav je ARI 902 v resnici samo majhna 3-vratna kombilimuzina s prostorom za dve osebi, ker je to pač edini način za ustvarjanje solidno odmerjenega (za to velikost avtomobila) prtljažnega prostora. V primeru modela 902 govorimo o 766 litrih volumna.
Ker ARI 902 ne bo postavljal hitrostnih rekordov na 'Nordschleife', temveč bo prebival pretežno v urbanem okolju, je temu primerno izražena tudi njegova pogonska moč (15 kW/ 20 KM), ki mu lahko zagotovi največjo hitrost v območju 90 km/h. S serijsko vgrajenim paketom akumulatorjev (kapaciteta: 9,2 kWh) boste lahko prevozili največ 110 kilometrov, samo polnjenje na domači vtičnici (230 V) pa naj bi bilo končano v štirih do petih urah. Medtem ko pri nekaterih avtomobilskih znamkah fantazirajo o električnih 'ljudskih' avtih s prodajno ceno v območju 25.000 evrov, si ARI 902 resnično zasluži oznako 'volkswagen', ker zanj v Nemčiji v osnovni konfiguraciji ne boste odšteli več kot 13.990 evrov (tovarniška neto cena brez dajatev in subvencij). Za bolj zahtevne imajo Nemci pripravljena še dva, nekoliko večja paketa električnih akumulatorjev (10,35 in 18,1 kWh), ki podaljšata akcijski radij na 140, odnosno 200 kilometrov, vendar ob povezavi z večjo količino odštetega denarja.
V osnovni konfiguraciji bo kupec vedno prejel samo belo obarvan avtomobil, ob doplačilu so na voljo še tri dodatne barve karoserije (ognjeno rdeča, sivo srebrna in svetlo modra), vse različice tega modela pa so serijsko opremljene s sistemom ABS. Serijska bo tudi 'modrozoba' povezava v navezi z vgrajenim zaslonom na dotik in kamero za vzvratno vožnjo. Vozilo je na voljo tudi v 'cargo' različici in verziji comfort, ki nagovarja kupce s poudarjenimi apetiti po večji količini vgrajene komfortne opreme. V tem primeru bo ARI 902 opremljen tudi s klimatsko napravo, prednjimi meglenkami ter asistenčnim sistemom za ohranjanje voznega pasu. Naročila tega avtomobila s 4-letno garancijo so že možna, vendar morajo biti kupci ob tem nekoliko potrpežljivi, ker znaša dobavni rok približno 3 mesece.