Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Eden od dobrih

Mazda CX-3 G150 AWD revolution top

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med križanci je malo takšnih, ki bi navkljub večji oddaljenosti od tal ponujali dovolj udobja, višje težišče namreč pogosto jemlje davek na tem področju. Mali CX-3 se zdi na to težavo imun.
Eden od dobrih
Foto: Gašper Miš
20. 5. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z ostrimi linijami ostaja atraktivna in simpatična
izdelava znotraj je brezhibna, materiali pa odlični
kljub temu, da je malce višja, ostaja dovolj udobna
celo vozniško zabavna je
dvolitrski bencinski motor je živahen in se rad vrti
štirikolesni pogon je smiseln, ker poveča uporabnost
ročni menjalnik je eden najboljših sploh
oprema revolution top razvaja tudi najzahtevnejše
asistenčni sistemi so nenaporni in delujejo dobro
prostornost ni ravno vrlina tega vozila
pri večjih hitrostih je motor preglasen
poraba goriva je zgolj povprečna
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (11 glasov)

Že večkrat smo zapisali, da je CX-3 precej majhen križanec, ki ne bo najprimernejši, če iščete prostorno družinsko vozilo. Če bi morali izpostaviti eno kritiko, je to kvečjemu prostornost, celo večina tekmecev v segmentu ga ponuja več. Pa vendar je ravno zaradi kompaktnih mer avtomobil prijeten in dovolj lahek, posledično pa še vozniško zanimiv.

Očitno bo treba avtomobile začeti deliti na dobro in slabo vozne. Pa ne mislim, da bodo med vozniško dobrimi potem le kakšen porsche in podobni, vsi ostali pa med slabimi. Nikakor, tudi takšen CX-3 bo zlahka sodil med 'ta dobre'. Se mi zdi, da nekateri še vedno ne razumete, kaj točno mislimo, ko rečemo, da se avto lepo pelje. To pomeni, da je lahkoten, nenaporen, enostaven, prijeten, dovolj udoben … no, dovolj bo pridevnikov. In ko boste to razumeli, bo tudi jasno, zakaj križancev nimamo posebej radi. Dodatni višinski centimetri pustijo svoj pečat.

Zaradi štirikolesnega pogona vas na makadamu ne bo začela grabiti panika, če bo sploh šlo.

CX-3 je ravno dovolj dvignjen, da boste potešili svoje ’visoke’ potrebe, tokratni ima še štirikolesni pogon in potem je tudi večja oddaljenost od tal bolj smiselna, ker vas na makadamu ne bo takoj začela grabiti panika, če bo sploh šlo. Predvsem pa je vozniško zelo prijeten. V bistvu zadosti vsem prej naštetim pridevnikom, edino preglasen je, na avtocesti se motor kar preveč sliši.

In motor je tokrat dvolitrski atmosferski bencinski s 150 ’konjički’. Fino potegne, porabi sicer več kot 8 litrov, kar ni ravno malo, se pa rad zavrti in ob tem tudi prijetno mrmra. Je pa na avtocesti najbrž preglasen predvsem zaradi svojega atmosferskega karakterja, ki zahteva nekoliko višje vrtljaje. In ročni menjalnik je tako dober in natančen, da samodejnega sploh nisem pogrešal.

Seveda smo imeli CX-3 že večkrat na testu in smo ga podrobneje obdelali, razlog za nov test je predvsem rahla prenova, ki je je bil deležen nedavno nazaj. Sprememb ni veliko, ker niti niso bile potrebne, malce so spremenili zadnje luči in znotraj je med sprednjima sedežema sedaj bolj uporabno odlagališče. Seveda je ob takšni opremi revolution top notranjost precej imenitna, obrobe vrat in del armaturne plošče so oblečeni v alkantaro, na sedežih je usnje, v hladnih dnevih vas bo razvajalo gretje sedežev in volana, kopica asistenčnih sistemov bo skrbela za varnost, vzvratna kamera pa, da ne boste imeli srečanja s kakšnim količkom. Tukaj boste tudi najzahtevnejši zadovoljni. Za 26 jurčkov je takšen mali križanec lahko vaš in če že hočete sedeti višje, je tole eden od tistih 'ta dobrih'. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda CX-3 G150 AWD revolution top
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 206 pri 2.800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, i-ACTIVE
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4275 x 1765 x 1535
medosna razdalja v mm 2570
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1385 (388)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 8,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,5/6,1/7,0
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 16.090
cena testnega vozila v EUR 25.390
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.990

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
Daniel (The Ford Guy) pravi:
Why?
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Damm kok beden auto
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |