Pri Citroënu jim ni vseeno za vaše fizično in psihično počutje, saj poleg tehnološke inteligence in dizajna kot glavno vodilo pri razvoju svojih avtov v ospredje potiskajo dobro počutje telesa in duha. Kaj točno mislijo s tem, ne vemo, se pa boste od zdaj naprej bolje počutili v prenovljenem C4. Segment kombilimuzin spodnjega srednjega razreda je pomemben za vsako znamko, ki premore svojega člana v tem konkurenčnem razredu, in Citroën kajpak ni izjema. Prejšnji, takrat precej bolj drzno zasnovan model, se je v letih od 2004 do 2010 po svetu prodal v kar 2,3 milijona enotah, tako da v aktualni model še vedno polagajo velike upe, čeprav se bliža koncu svoje 'življenjske poti'. Na trgu je namreč že peto leto, po tej prenovi pa predvidevajo, da ga čisto sveža generacija ne bo zamenjala še vsaj dve leti.
Kaj je torej novega? Na prvi pogled nič kaj dosti, šele podrobnejša analiza razrkije nove sprednje žaromete z dnevno LED-osvetlitvijo ter nove zadnje luči, ki imajo malce 3D-pridiha. Nova so tudi platišča, dve čisto sveži barvi karoserije, več pozitivnih sprememb pa najdemo, ko odpremo vrata potniške kabine. Najprej pade v oči čisto novi 7-palčni zaslon na dotik, prek katerega se upravlja z novim navigacijskim sistemom in multimedijskimi funkcijami, telefonom ter raznimi parametri vozila. Ta zaslon ni serijski pri vseh paketih opreme, najbolj oskubljen paket live ga namreč nima. Pod dodatno opremo lahko sedaj obkljukate še stekleno streho v površini 1,3 kvadratnega metra, voznikov sedež z masažo, nekaj novih vrst oblazinjenja in tako dalje. Za notranjost nasploh pravijo, da je bolj razkošna, ampak drugih opaznih sprememb ni.
Je pa tehnološko precej napredoval, če že oblikovno ne preveč. Zdaj boste lahko dokupili prostoročni dostop in zagon motorja, kar pomeni, da vam teoretično elektronskega ključa nikoli več ne bo potrebno vzeti iz žepa; sistem za pomoč pri speljevanju na strmini, prednje meglenke s statično osvetlitvijo zavoja, opozorilnik ob nenamerni menjavi voznega pasu in sistem za nadzor mrtvega kota. Tudi connect box je na voljo, ki med drugim zajema sistem za klic v sili in sistem za pomoč na cesti z lokalizacijo vozila (odvisno od države). To sta dve brezplačni storitvi, ki sta na razpolago 24 ur na dan.
Novi so tudi motorji, in sicer dva bencinska PureTech in dva dizelska BlueHDi. Vsi seveda ustrezajo emisijskim standardom Euro 6. Od prvih sta to PureTech 110 z ročnim menjalnikom (BVM) in PureTech 130 S&S z novim samodejnim menjalnikom EAT6. Slednji bo sicer na voljo šele od meseca maja letos. Kombinirana poraba prvega motorja znaša 4,7 l/100 km, drugi, PureTech 130, pa bo bojda spil samo deciliter več. Dizelski motor BlueHDi100 S&S BVM dosega pri kombinirani vožnji in najbolj učinkoviti različici porabo goriva v vrednosti 3,3 l/100 km, BlueHDi 120 S&S BVM6 pa 3,6 litra. Največ prodanih novincev bo poganjal dizelski BlueHDI 100, skupaj pa pričakujejo, da bo do konca tega leta na naše ceste zapeljalo 270 prenovljenih C4. Nekaj cen najdete spodaj, je pa zavoljo nekaj več serijske opreme prenovljeni C4 za 250 do 840 evrov dražji od prejšnjega.
Pogled na cenik:
citroën C4 live PureTech 110 BVM - 16.970,00 EUR
citroën C4 live VTi 95 BVM - 16.570,00 EUR
citroën C4 feel PureTech 110 BVM - 17.630,00 EUR
citroën C4 feel e-THP 130 - 18.640,00 EUR
citroën C4 feel edition VTi 120 BVM - 18.840,00 EUR
citroën C4 shine e-THP 130 BVM6 - 21.440,00 EUR
citroën C4 live HDi 90 BVM - 18.710,00 EUR
citroën C4 live BlueHDi 100 BVM - 19.010,00 EUR
citroën C4 feel BlueHDi 100 BVM - 19.670,00 EUR
citroën C4 feel Edition BlueHDi 100 - 20.670,00 EUR
citroën C4 shine BlueHDi 100 BVM - 22.470,00 EUR
citroën C4 shine BlueHDi 120 S&S BVM6 - 23.590,00 EUR