Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Razglašeni maneken

Mercedes-Benz CLA 200 CDI shooting brake AMG line

Avtor prispevka: Gašper Miš
Po svoje je kar hecno, da danes Mercedes-Benz z oznako shooting brake naslavlja svoje lepše karavane. Takšne, kjer prostornost sploh ni v prvem planu, ob začetku razvoja avtomobilizma pa so z njo označevali kočije, v katerih je bilo dovolj prostora celo za konje.
Razglašeni maneken
Foto: Gašper Miš
20. 9. 2015 ob 13:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

CLA shooting brake ni ne kupe ne klasičen karavan, kar je prednost
model, ki že v osnovi lovi poglede, s paketom AMG line izgleda odlično
če želite izstopati za vsako ceno, je takšen shooting brake prava izbira
športno podvozje skrbi, da je v zavojih nagibanja malo, lega pa suverena
tudi v notranjosti je nadvse prijeten, položaj za volanom pa odličen
celo prtljažnik je precej prostoren, četudi ne posebej visok, odprtina pa majhna
ker se streha spušča počasneje, lahko tudi v kabini pričakujete malo več prostora
ročica menjalnika je postavljena posrečeno, čeprav zahteva malo privajanja
robotiziran menjalnik ni najhitrejši, vseeno pa ni počasen in predstavlja racionalno izbiro
2,2-litrski štirivaljnik s 100 kilovati ne prekipeva od moči, zato izberite močnejšega
še boljša izbira bo bencinski motor, ker se tako robat dizelski CLAju ne poda
čeprav športno podvozje skrbi za suverenost v zavojih, je na trenutke občutno pretrdo
s paketom AMG line je na voljo samo športno podvozje
ker je preglednost nazaj zelo slaba, priporočamo še nakup kamere za vzvratno vožnjo
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (4 glasov)
test mercedes-benz CLA shooting brake 200 CDI AMG line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

CLA shooting brake je ob CLS-u njihov drugi takšen model. Sami pravijo, da ni ne kupe ne klasičen karavan. V bistvu imajo prav, CLA je karavanski A, pri katerem so prednost dali linijam, zato namesto klasičnega karavanskega prostora pričakujte manj praktičnosti in bolj privlačne obline. Vsem je jasno, da se takšnih karavanov ne kupuje za prevažanje velikih omar ali vsakodnevnega premikanja hladilnika med dvema stanovanjema, zato je praktičnost v drugem planu. Je pa CLA shooting brake vsekakor bolj prtljažno radodaren od navadnega A ali limuzinske različice. Vrata prtljažnika so se tokrat odpirala s pomočjo elektrike, zadek pa sprejme 25 litrov več in je s 495-imi dejansko precej prostoren, četudi ne posebej visok in odprtina je precej majhna. Hja, oblika avtomobila je pomembnejša, se spomnite?

V takšnem CLA se sedi enako kot v A, tudi pelje se enako prepričljivo, vseeno pa ponuja več prostora. V primerjavi z limuzinsko različico se tukaj streha spušča bistveno počasneje, zato imajo potniki v drugi vrsti nad glavami 42 milimetrov več prostora! Torej številke mu govorijo v prid, praksa pa pomeni, da se bodo vsi potniki zadaj počutili podobno utesnjeno. Predvsem po občutku in ne toliko dejansko utesnjeno, ko na primer ne morete premakniti svojih kolen ali ob glasbi pozibavati glave. Črn strop ta občutek še poudari, ampak v takšnih avtomobilih je to celo zaželeno.

V notranjosti je počutje skoraj odlično, dejansko lahko samo hvalim. Položaj in sedež sta vrhunska, volan lepo sede v roke in ob hitri vožnji vozniku vliva veliko zaupanja. Pomaga paket AMG line, ki s seboj prinaša še športno podvozje in skrbi, da je nagibanja v zavojih malo, lega pa suverena. Če bi lahko zaključil na tej točki, bi paket le priporočal, pa vam raje zaupam, da terja velik davek z neudobjem. Pravzaprav ni kaj dosti mehkejši ob brutalnega A45 ali pa CLA45 AMG. Torej, če hočete imeti na pogled atraktiven avtomobil, ki se dobro pelje in vas obenem ne moti pretrdo blaženje, ta paket vzemite, sicer ne. Je pa kot pri limuzinskem tudi tu preglednost nazaj in vstran podobno slaba, zato priporočam vsaj nakup kamere za vzvratno vožnjo, ki je testni ni imel.

Tokratni CLA je še najmanj prepričal z motorjem. 2,1-litrski štirivaljni turbodizelski stroj ponuja 100 kilovatov moči, torej 136 'konj', ter 300 Nm navora. V povezavi s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom sicer predstavlja povsem racionalno odločitev, s katero shooting brake porabi tudi samo šest litrov na sto kilometrov, vseeno pa nas je motor ves čas testa z glasnim ropotanjem prepričeval, da v tako športno-elegantno podobo pač ne sodi. Sploh pa ne v kombinaciji s trdim športnim podvozjem. Ker je lega dobra, vem, da vam bo 200 CDI tudi vedno prešibak, ko ga boste preganjali med zavoji, čeprav več moči med vsakodnevnimi zastoji verjetno ne boste pogrešali. Ko boste za avtomobil odšteli spodnji znesek, ki nikakor ni majhen, varčevanje pri porabi izgubi ves smisel, zato raje posezite po motorju z oznako 220 CDI, ker je močnejši in lepše teče.

Če želite izstopati za vsako ceno, sta CLA in CLA shooting brake pravi izbiri.

Če želite izstopati za vsako ceno, sta CLA in CLA shooting brake pravi izbiri. Nista pa poceni, ker že osnovni shooting brake s tem motorjem in menjalnikom stane preko 33 tisočakov, takšen s kopico dodatkov pa kar 44.792 evrov. Modni dodatki niso bili nikoli poceni, zato pred nakupom le dobro premislite, če res želite takšen motor. Moj nasvet je absolutno bencinski.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz CLA 200 CDI shooting brake AMG line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) od 3.200 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 1.400 do 3.000
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4630 x 1777 x 1435
medosna razdalja v mm 2699
prtljažnik v litrih 495
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1555 (495)
največja hitrost v km/h 220
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/3,7/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 28.260
cena testnega vozila v EUR 33.180
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.792

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |