CLA shooting brake je ob CLS-u njihov drugi takšen model. Sami pravijo, da ni ne kupe ne klasičen karavan. V bistvu imajo prav, CLA je karavanski A, pri katerem so prednost dali linijam, zato namesto klasičnega karavanskega prostora pričakujte manj praktičnosti in bolj privlačne obline. Vsem je jasno, da se takšnih karavanov ne kupuje za prevažanje velikih omar ali vsakodnevnega premikanja hladilnika med dvema stanovanjema, zato je praktičnost v drugem planu. Je pa CLA shooting brake vsekakor bolj prtljažno radodaren od navadnega A ali limuzinske različice. Vrata prtljažnika so se tokrat odpirala s pomočjo elektrike, zadek pa sprejme 25 litrov več in je s 495-imi dejansko precej prostoren, četudi ne posebej visok in odprtina je precej majhna. Hja, oblika avtomobila je pomembnejša, se spomnite?
V takšnem CLA se sedi enako kot v A, tudi pelje se enako prepričljivo, vseeno pa ponuja več prostora. V primerjavi z limuzinsko različico se tukaj streha spušča bistveno počasneje, zato imajo potniki v drugi vrsti nad glavami 42 milimetrov več prostora! Torej številke mu govorijo v prid, praksa pa pomeni, da se bodo vsi potniki zadaj počutili podobno utesnjeno. Predvsem po občutku in ne toliko dejansko utesnjeno, ko na primer ne morete premakniti svojih kolen ali ob glasbi pozibavati glave. Črn strop ta občutek še poudari, ampak v takšnih avtomobilih je to celo zaželeno.
V notranjosti je počutje skoraj odlično, dejansko lahko samo hvalim. Položaj in sedež sta vrhunska, volan lepo sede v roke in ob hitri vožnji vozniku vliva veliko zaupanja. Pomaga paket AMG line, ki s seboj prinaša še športno podvozje in skrbi, da je nagibanja v zavojih malo, lega pa suverena. Če bi lahko zaključil na tej točki, bi paket le priporočal, pa vam raje zaupam, da terja velik davek z neudobjem. Pravzaprav ni kaj dosti mehkejši ob brutalnega A45 ali pa CLA45 AMG. Torej, če hočete imeti na pogled atraktiven avtomobil, ki se dobro pelje in vas obenem ne moti pretrdo blaženje, ta paket vzemite, sicer ne. Je pa kot pri limuzinskem tudi tu preglednost nazaj in vstran podobno slaba, zato priporočam vsaj nakup kamere za vzvratno vožnjo, ki je testni ni imel.
Tokratni CLA je še najmanj prepričal z motorjem. 2,1-litrski štirivaljni turbodizelski stroj ponuja 100 kilovatov moči, torej 136 'konj', ter 300 Nm navora. V povezavi s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom sicer predstavlja povsem racionalno odločitev, s katero shooting brake porabi tudi samo šest litrov na sto kilometrov, vseeno pa nas je motor ves čas testa z glasnim ropotanjem prepričeval, da v tako športno-elegantno podobo pač ne sodi. Sploh pa ne v kombinaciji s trdim športnim podvozjem. Ker je lega dobra, vem, da vam bo 200 CDI tudi vedno prešibak, ko ga boste preganjali med zavoji, čeprav več moči med vsakodnevnimi zastoji verjetno ne boste pogrešali. Ko boste za avtomobil odšteli spodnji znesek, ki nikakor ni majhen, varčevanje pri porabi izgubi ves smisel, zato raje posezite po motorju z oznako 220 CDI, ker je močnejši in lepše teče.
Če želite izstopati za vsako ceno, sta CLA in CLA shooting brake pravi izbiri.
Če želite izstopati za vsako ceno, sta CLA in CLA shooting brake pravi izbiri. Nista pa poceni, ker že osnovni shooting brake s tem motorjem in menjalnikom stane preko 33 tisočakov, takšen s kopico dodatkov pa kar 44.792 evrov. Modni dodatki niso bili nikoli poceni, zato pred nakupom le dobro premislite, če res želite takšen motor. Moj nasvet je absolutno bencinski.