Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Avtomobilska asistenca na cesti

Zavarovalniški nasveti

Avtor prispevka: Jure Cehner
Avtomobilska asistenca v sklopu avtomobilskega zavarovanja nam pride še kako prav, pa ne samo v primerih pokvarjenega vozila, temveč tudi v situacijah, ko nam zmanjka goriva. Kar vprašajte našega Mateja.
Avtomobilska asistenca na cesti
Foto: splet, Miha Kokalj
19. 6. 2014 ob 7:45
Komentarjev: 0
video zavarovalniški nasveti - avtomobilska asistenca
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V prejšnjih prispevkih zavarovalniških nasvetov smo si ogledali različne zavarovalniške pakete za starejša vozila in delne kombinacije avtomobilskega kaska.

Tokrat se bomo osredotočali na problematiko, ki je povezana s sindromom 'meni se to ne more zgoditi'. Večina nas živi v svojem mehurčku, za katerega sklepamo, da ne more počiti, vendar če oz. ko se to enkrat končno zgodi, je šok toliko večji. Na eno stvar Volanovci radi pozabljamo in še marsikdo drug, ki se vozi v novem ali pa skoraj novem avtomobilu. Da nas lahko ta tudi pusti na cedilu in se pokvari. In kaj nam je storiti, če v bližini ravno nimamo prijatelja z vlečnim vozilom? Takrat bomo najbrž potrebovali avtomobilsko asistenco.

Ni pa nujna le okvara avtomobila, da bomo potrebovali asistenco. Lahko nam zmanjka goriva, lahko imamo prometno nesrečo, lahko zaklenemo ključe v avtomobil, lahko nam poči pnevmatika in še veliko je takšnih primerov, ko potrebujemo pomoč. Če smo vešči, se jih resda veliko da rešiti na lastno pest, ampak na urin avti zaenkrat žal še ne delujejo. 

Praktično vse zavarovalnice ponujajo takšno ali drugačno obliko avtomobilske asistence. Za primer smo vzeli Zavarovalnico Triglav. Triglavovci pojem asistenca razumejo zelo široko. Vse zgoraj našteto spada med elemente, ki zahtevajo pomoč in pri vseh svojo pomoč tudi nudijo. Že 12 let skrbijo za varnost in udobje zavarovancev, v tem času pa so rešili že preko 130.000 primerov. To znese skoraj tri na dan, da si boste lažje predstavljali. Njihova posebnost je, da rešujejo vse naštete tegobe, medtem ko večina asistenc proizvajalcev rešuje le poškodovana vozila. Zato si je priporočljivo preventivno priskrbeti še avtomobilsko asistenco v primeru nevšečnosti, ki imobilizirajo vozilo.

K sreči nam klicev na pomoč ob cesti ni potrebno opravljati vsak teden, zato pa tudi marsikdo niti ne ve, kaj storiti, ko gre nekaj narobe. Volanov nasvet je seveda, da najprej poskrbite, da težava ne bo postala resen problem in primerno poskrbite za varnost. Osnovne in pogosto zelo hude ali celo usodne napake so ustavljanje in puščanje avtomobila na voznem, celo prehitevalnem pasu, na voznem pasu v tunelu, nenadno panično zaviranje, obračanje vozila, vzvratna vožnja, hoja po vozišču avtocest in v tunelih in podobno, zato vam takšne in podobne stvari naj niti ne pridejo na pamet. 

Potem pa le pokličete svojo zavarovalnico in za ostalo bodo poskrbeli oni. Ampak gremo lepo po vrsti. Recimo, da nam odpove avtomobil na avtocesti.

Razlogov, zakaj gre med vožnjo nekaj narobe, je lahko ogromno in ukrepi so seveda odvisni od tega, v kakšni situaciji se trenutno nahajamo, bodisi prehitevamo, vozimo v koloni, se vključujemo itd. V primeru, da se pred nami nahaja izvoz, ga seveda poskušamo doseči in si tako zagotoviti večjo varnost. V primeru predrte pnevmatike je pomembno, ali se je to zgodilo nenadoma z eksplozijo ali počasi z uhajanjem zraka. V takšnih primerih pritisnemo na sklopko, vozilo premaknemo na odstavni pas in počasi upočasnimo. V glavnem, če smo v fazi prehitevanja, poskušamo doseči odstavno nišo tako, da se pričnemo čim prej, vendar previdno in nežno umikati na desni vozni pas in nato na odstavnega. Če smo na voznem pasu, se le še premaknemo na odstavnega. To je tudi eden številnih razlogov, zakaj se moramo v osnovi voziti po desnem voznem pasu. Ja, to leti na vse ljubitelje prehitevalnega pasu, ki bodo kmalu že v večini. Ko uspešno zapeljemo na odstavni pas, se ustavimo, kar se da blizu desnemu robu, vendar ne tako blizu, da sovoznik ne more izstopiti iz avta. V vozilu ne ostajamo, pred izstopom pa se prepričamo, da bo varno. Seveda ne pozabimo na varnostni brezrokavnik, varnostne utripalke imamo že tako vklopljene, nakar se umaknemo za ograjo ter se ob njej odpravimo postavit varnostni trikotnik, ki mora biti stacioniran najmanj 100 metrov od vozila, ne pa kakše tri metre, kot je v navadi. Do telefona za nujno pomoč se odpravimo, če nimamo pri sebi mobilnika, kar pa je dandanes itak nemogoče. Postopek je takisto enak za vse ostale primere okvar vozila.

Če imamo v zavarovalnem paketu vključeno avtomobilsko asistenco, zadošča že klic na vašo zavarovalnicoo. Pa recimo spet, da ste avtomobil zavarovali pri Zavarovalnici Triglav. Po klicu na številko 080 28 64 v njihov klicni center se stvari takoj začnejo urejati. Zavarovalnica Triglav namreč sodeluje z ogromnim številom pogodbenih partnerjev, kar pomeni, da pomoč nikoli ni prav daleč. In pogosto se da težavo odpraviti že na mestu, kar pomeni, da avtovleka sploh ni potrebna. Če vam zmanjka goriva, recimo. Kajne, Matej? Vse seveda velja tudi za primere, ko ste v tujini in potrebujete pomoč.

Prednosti takšnega kritja je torej ogromno. Je pa vseeno na mestu, da povemo, kakšne pakete asistence zavarovalnica Triglav sploh ponuja. Trije so in med seboj se seveda razlikujejo. Lahko izbirate med paketi:

• avtomobilska asistenca;
• avtomobilska asistenca PLUS – zagotavlja višje kritje nekaterih stroškov asistenčnih storitev;
• avtomobilska asistenca COMFORT – za vse, ki veliko potujete in ste vedno v časovni stiski.

Podrobnosti o posameznih paketih najdete na tej povezavi

Seveda je na koncu eden najpomembnejših faktorjev cena. Ko boste vedeli, koliko kaj stane, bo odločitev lažja. In morda bo tole zanimalo tudi tiste, ki ne prevozite veliko kilometrov. Hja, verjetnost, da bo šlo kaj narobe, je tako seveda manjša. Ampak obstaja pa in četudi le iz trgovine ne morete do doma, zna biti problem. Poleti se vam še sladoled lahko stopi.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |