Avtomobilska asistenca na cesti
Zavarovalniški nasveti
V prejšnjih prispevkih zavarovalniških nasvetov smo si ogledali različne zavarovalniške pakete za starejša vozila in delne kombinacije avtomobilskega kaska.
Tokrat se bomo osredotočali na problematiko, ki je povezana s sindromom 'meni se to ne more zgoditi'. Večina nas živi v svojem mehurčku, za katerega sklepamo, da ne more počiti, vendar če oz. ko se to enkrat končno zgodi, je šok toliko večji. Na eno stvar Volanovci radi pozabljamo in še marsikdo drug, ki se vozi v novem ali pa skoraj novem avtomobilu. Da nas lahko ta tudi pusti na cedilu in se pokvari. In kaj nam je storiti, če v bližini ravno nimamo prijatelja z vlečnim vozilom? Takrat bomo najbrž potrebovali avtomobilsko asistenco.
Ni pa nujna le okvara avtomobila, da bomo potrebovali asistenco. Lahko nam zmanjka goriva, lahko imamo prometno nesrečo, lahko zaklenemo ključe v avtomobil, lahko nam poči pnevmatika in še veliko je takšnih primerov, ko potrebujemo pomoč. Če smo vešči, se jih resda veliko da rešiti na lastno pest, ampak na urin avti zaenkrat žal še ne delujejo.
Praktično vse zavarovalnice ponujajo takšno ali drugačno obliko avtomobilske asistence. Za primer smo vzeli Zavarovalnico Triglav. Triglavovci pojem asistenca razumejo zelo široko. Vse zgoraj našteto spada med elemente, ki zahtevajo pomoč in pri vseh svojo pomoč tudi nudijo. Že 12 let skrbijo za varnost in udobje zavarovancev, v tem času pa so rešili že preko 130.000 primerov. To znese skoraj tri na dan, da si boste lažje predstavljali. Njihova posebnost je, da rešujejo vse naštete tegobe, medtem ko večina asistenc proizvajalcev rešuje le poškodovana vozila. Zato si je priporočljivo preventivno priskrbeti še avtomobilsko asistenco v primeru nevšečnosti, ki imobilizirajo vozilo.
Potem pa le pokličete svojo zavarovalnico in za ostalo bodo poskrbeli oni. Ampak gremo lepo po vrsti. Recimo, da nam odpove avtomobil na avtocesti.
Razlogov, zakaj gre med vožnjo nekaj narobe, je lahko ogromno in ukrepi so seveda odvisni od tega, v kakšni situaciji se trenutno nahajamo, bodisi prehitevamo, vozimo v koloni, se vključujemo itd. V primeru, da se pred nami nahaja izvoz, ga seveda poskušamo doseči in si tako zagotoviti večjo varnost. V primeru predrte pnevmatike je pomembno, ali se je to zgodilo nenadoma z eksplozijo ali počasi z uhajanjem zraka. V takšnih primerih pritisnemo na sklopko, vozilo premaknemo na odstavni pas in počasi upočasnimo. V glavnem, če smo v fazi prehitevanja, poskušamo doseči odstavno nišo tako, da se pričnemo čim prej, vendar previdno in nežno umikati na desni vozni pas in nato na odstavnega. Če smo na voznem pasu, se le še premaknemo na odstavnega. To je tudi eden številnih razlogov, zakaj se moramo v osnovi voziti po desnem voznem pasu. Ja, to leti na vse ljubitelje prehitevalnega pasu, ki bodo kmalu že v večini. Ko uspešno zapeljemo na odstavni pas, se ustavimo, kar se da blizu desnemu robu, vendar ne tako blizu, da sovoznik ne more izstopiti iz avta. V vozilu ne ostajamo, pred izstopom pa se prepričamo, da bo varno. Seveda ne pozabimo na varnostni brezrokavnik, varnostne utripalke imamo že tako vklopljene, nakar se umaknemo za ograjo ter se ob njej odpravimo postavit varnostni trikotnik, ki mora biti stacioniran najmanj 100 metrov od vozila, ne pa kakše tri metre, kot je v navadi. Do telefona za nujno pomoč se odpravimo, če nimamo pri sebi mobilnika, kar pa je dandanes itak nemogoče. Postopek je takisto enak za vse ostale primere okvar vozila.
Prednosti takšnega kritja je torej ogromno. Je pa vseeno na mestu, da povemo, kakšne pakete asistence zavarovalnica Triglav sploh ponuja. Trije so in med seboj se seveda razlikujejo. Lahko izbirate med paketi:
• avtomobilska asistenca;
• avtomobilska asistenca PLUS – zagotavlja višje kritje nekaterih stroškov asistenčnih storitev;
• avtomobilska asistenca COMFORT – za vse, ki veliko potujete in ste vedno v časovni stiski.
Podrobnosti o posameznih paketih najdete na tej povezavi.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!