Bavarci pospešeno nadaljujejo z elektrifikacijo svojega voznega parka, saj napovedujejo, da bo do leta 2030 vsak drugi model elektrificiran. Že zdaj pa smo v roke dobili X3 s priključnohibridnim pogonom.
Priključni hibridi ne trpijo za pomanjkanjem moči, še posebej to velja za BMW X3 xDrive30e, kjer 2,0-litrski turbobencinski motor in elektromotor skupaj proizvedeta 215 kW (292 KM) sistemske moči in 420 Nm navora. Zato se do 100 km/h požene v 6,1 sekunde in doseže hitrost 210 km/h. Litij-ionska baterija sicer vase sprejme 12 kWh elektrike, vendar je za električno vožnjo predvideno do 10,8 kWh elektrike, ostanek je namenjen hibridni vožnji, da se tudi ob prazni bateriji da ekonomično speljevati in transportirati po mestu. Električen domet je sicer v optimalnih pogojih do 46 kilometrov, moč pa se na vsa kolesa prenaša preko osemstopenjskega menjalnika, v katerega so vgradili elektromotor z močjo 80 kW (109 KM) in 256 Nm navora. Regeneracija zavorne moči deluje z močjo 20 kW, baterija je lahko na javnih polnilnicah polna v 2,6 ure, saj ima vgrajeni polnilnik moč 3,7 kW, prtljažni prostor pa je od klasičnega X3 zaradi baterije manjši za vsega 100 litrov, skupno je vanj mogoče stlačiti do 450 litrov prtljage. Več zveste kmalu v testu.