Dandanes, ko nas od vsepovsod bombardirajo z najnovejšimi domislicami, je kar težko biti inovativen. Proizvajalci si izmišljujejo celo nove oznake za svoje modele, da bi bili slišati bolj atraktivno.
Segmentov je danes veliko in težko je biti res inovativen, ni pa nemogoče. Cuprin prvi model je tako formentor in njegova oznaka je SUV coupé. No, formentor res ni navaden SUV, kupe pa tudi ne. V prvi fazi je to dobro, ker bi bil sicer precej manj praktičen kot dejansko je. Proizvajalci se izjemno radi poslužujejo imena kupe, ker vsi vemo, da to pomeni nekaj položnega in lepega, formentor pa seveda ni kupe v nobenem pogledu, čeprav je kljub temu lep in položen. Predvsem pa si z njim na cesti opazen že s klasičnim primerkom, ki pod pokrovom motorja nima slabih 400 'konjev'.
Notranjost nam je že znana, saj je skoraj takšna kot tista v leonu. S tem ni nič narobe, ker je res dobro in uporabno izdelana, pa čeprav je fizičnih stikal samo 5. Zaslon je hitro odziven, predvsem pa se sedi malo višje, zato je preglednost boljša, lahkotnejše je tudi vstopanje in izstopanje, ker je manj sklanjanja. Vsaj za tiste, ki v višino ne merite poltretji meter.
Formentor ima kopico prednosti pred konkurenco, najbolj očitna pa je med vožnjo. Tukaj pride filozofija znamke Cupra do izraza tudi v povsem civilizirani različici formentorja. Večvodilna prema zadaj zagotavlja, da sta kolesi vedno lepo na tleh in cestne nepravilnosti prežvekujeta neodvisno eden od drugega. Podvozje je dovolj čvrsto, da se je pravi užitek peljati tudi malo hitreje, se pa pri takšni vožnji pokažejo tudi hibe križancev. Večja oddaljenost od tal navadno pomeni dodatne tresljaje, ki se prikradejo do potnikov, čeprav jih pri formentorju ni veliko. Podvozje je lepo uglašeno in očitno je prava kombinacija vsega kriva, da je formentor eden najbolj prijetno voznih križancev. Ne najbolj športnih, ampak najbolj prijetnih, torej nenapornih, s finim občutkom na volanu in hkrati še dovolj udobnih.
Takšen SUV ne-kupe bo že s svojo obliko privabljal veliko kupcev, verjetno pa bo marsikoga premamil že zaradi dejstva, da je križanec. Takšne avtomobile imate kupci najraje, vsaj tako pravijo prodajne številke. Ravno toliko je namreč višji, da greste lažje notri in tudi lepše vidite ven med vožnji. Terna, skratka.