Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford tourneo courier

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ford v svoji ponudbi že dolgo časa ni imel predstavnika, ki bi kljuboval modelom kangoo, caddy, partner in ostali. Sedaj ga ima, simpatičnega in uporabnega po vrhu.
Ford tourneo courier
Foto: Matej Mihinjač
16. 5. 2014 ob 11:22
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera ford tourneo courier
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če boste malo pobrskali po spominu, boste ugotovili, da je v Fordovi ponudbi včasih bil model tourneo connect, nadvse škatlast in oblikovno ne preveč simpatičen križanec med dostavniki in enoprostorniki. Pač tekmec zgoraj omenjenim, ki izhajajo iz enakih korenin. Ampak ga že dolgo ni v ponudbi in to vrzel so sedaj zapolnili z novim tourneom. Da pa vas poimenovanja njihovih vozil ne bodo spravila v zadrego, najprej razložim lahko, kako Ford svoja vozila imenuje. Tri razlličice modela tourneo so v ponudbi. Custom je tisti največji, dejansko kombi, sedemsedežni connect prihaja na trg prav kmalu, najmanjši tourneo courier pa je ta, ki ga gledate na fotografijah.

Le 4,16 metra je dolg, kar pomeni, da se dejansko vmešča med takšnega kangooja in takšnega nema, ima pa kup uporabnih rešitev. Prva so drsna vrata, ki se odprejo široko in lahkotno, hiba je dejansko le steklo, ki se odpre le na zadnjem delu (navzven) in čisto malo. Sicer pa je zaradi oglatih linij prtljažnik kljub majhni dolžini zelo prostoren, s 708 litro prostornine bojda najbolj v segmentu, nad glavami potnikov je največ prostora in enako velja za prostor pred koleni potnikov na zadnji klopi. Če to drži, bi bilo potrebno preveriti, vsekakor pa po prvi vožnji sam bolj cenim izjemno nizek rob prtljažnika, za katerega pa verjamem, da je nižji od tistih pri tekmecih. Pride pa zelo prav, ko je potrebno v 'kurirčka' postaviti težji predmet. Tudi polico prtljažnika je mogoče enopotezno pospraviti za naslonjalo zadnje klopi in sedeži zadaj se lahko poklopijo povsem naprej.

Materiali v notranjosti so bolj trdi, ampak me to ne moti, dejansko se mi zdi celo super, da avto ne bo takoj popraskan, ko boste vanj tlačili svoje svoje rekvizite. Tudi odlagališč je veliko, recimo predal pod stropom, pa v sedežu spredaj in na sredinskem delu armaturne plošče, če boste izbrali manj bogat paket opreme, ki ne bo imel zaslona. In tourneo courier je moral prestati 35% bolj zahtevne teste kot ostali Fordi, zato je tudi trpežen.

Po prvi vožnji po okolici Frankfurta potrjujem, da se pelje kot vsak ford. Ta odličen občutek je pač nezamenljiv in  tudi položaj za volanom je brez napak. Sedež in volanski obroč sta izdatno nastavljiva, prestavna ročica je prijetno blizu, robovi vrat so dovolj nizko. Se vidi, da je avtomobil povsem nov in sodoben, zato se sploh ne čuti, da bi bil izdelan z mislimi še na tovorno različico. Moti me le, da je armaturna plošča zastarela, ker je taka, kot v vseh fordih že vrsto let, pa bi bila lahko novejša, kakršno bo imel novi focus. So pa seveda tudi tukaj na voljo vse nove Fordove tehnikalije, od sistema MyKey, Sync in ostalih.

Tri je motorji so na voljo, dva dizelska s prostornino 1,5 in 1,6 litra in s 75 oziroma 95 konji, ki porabita 3,9 in 3,8 litra. Sam sem se naokoli vozil z edino bencinsko alternativo, z litrskih trivaljnim turbobencinarjem ecoboost, ki ima 100 konjev. Čisto fino gre, čeprav se mi zdi glasnejši kot v kakšni fiesti, verjetno zaradi bistveno večje čelne površine. In tudi se mi zdi, da ga je večkrat potrebno bolj močno zavrteti, da se spodobno premakne.

In še nekaj sem opazil. Za razliko od caddyja in kangooja, ki izgledajo v osnovi dokaj borno in jim je treba dodajati nazive cross ali pa extrem in kopico plastičnih dodatkov (zaradi katerih potem izgledajo celo bahaško in nastopaško), courier izgleda prav simpatično. Celo elegantno in že zato bo najbrž prepričal katerega kupca. K nam pride v septembru, cenovno pa ga bodo uvrstili med modela B-max in C-max.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |