V Ingolstadtu so novi generaciji namenili osveženo masko vozila, na novo oblikovali stranski reži za zajem zraka, opcijsko pa sta na voljo še pametna matrična LED-žarometa. Stranska silhueta v številnih detajlih spominja na moderno klasiko prve generacije, na zadku pa se pod celotnim robom prtljažnega prostora, na katerem je nameščen tudi aktivni usmernik zraka, razteza tretja zavorna luč. Piko na i dinamično oblikovanemu zadku prispevata še kromirana zaključka izpušnih cevi. Notranjost nove generacije je popolnoma podrejena vozniku, armaturna plošča je preprosta in pregledna, vse je tam, kjer to pričakujete. Skoraj vse, stikala za upravljanje s sistemom za prezračevanje so oblikovalci namreč domiselno namestili na zračnike, oblikovane po vzoru letalske turbine. Tudi sredinska konzola ni nič drugačna, preprosta in pregledna, izstopa le stikalo elektronske ročne zavore in na dotik občutljivo stikalo za upravljanje multimedijskega sistema MMI. Skupaj z merilniki je opcijsko združen v 12,3-palčni zaslon TFT, postavljen za spodaj prirezan volanski obroč, vozniku pa ponuja številne možnosti prikazovanja. Prtljažni prostor je v primerjavi s predhodnim modelom pridobil dobrih deset litrov in je s 305 litri za tip vozila presenetljivo velik. Seveda lahko prostor še povečate, če podrete naslonjali zadnjih sedežev.
Novi TT, ki je od predhodnika nekoliko manjši in lažji, je na voljo s prisilno polnjenima štirivaljnikoma. Dizelski motor 2,0 TDI razvije 135 kilovatov (184 KM) moči in 380 Nm navora, ki se na sprednji kolesi prenaša preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika. Bencinski motor 2,0 TFSI je na voljo v dveh različicah, in sicer 169-kilovatni (230 KM) in 228-kilovatni (310 KM), rezervirani za športno različico TTS. Ta s stalnim štirikolesnim pogonom quattro in 6-stopenjskim robotiziranim menjalnikom S tronic, ki je na voljo s programom launch control, do sto kilometrov na uro pospeši v le 4,7 sekunde oziroma 4,9 sekunde, ko govorimo o TTS roadsterju. Štirikolesni pogon in 6-stopenjski robotizirani menjalnik sta opcijsko na voljo tudi pri osnovni različici 2,0 TFSI. Celotna motorna ponudba je serijsko opremljena s sistemom start-stop in ustreza evropskim izpušnim standardom EURO6.
Novinec, ki je na voljo v štirih različicah, in sicer kot TT coupe, TT roadster, TTS coupe in TTS roadster, cenovno ostaja na ravni predhodnika. Novi TT je z bencinskim motorjem na voljo od 38.020 evrov, z dizelskim pa od 38.190 evrov. Željni vetra v laseh boste za roadsterja cenam prišteli še od slabih tisoč do dobrih dva tisoč evrov, za 57.290 evrov pa si boste lahko omislili najdražjo, športno različico TTS roadster s štirikolesnim pogonom in robotiziranim menjalnikom.
Še pogled na cenik:
audi TT 2.0 TFSI coupe (169 kW) – 38.020 EUR
audi TT 2.0 TDI coupe (135 kW) – 38.190 EUR
audi TT 2.0 TFSI S tronic coupe (169 kW) – 40.480 EUR
audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic coupe (169 kW) – 44.140 EUR
audi TTS quattro coupe (228 kW) – 53.960 EUR
audi TT 2.0 TFSI roadster (169 kW) – 38.830 EUR
audi TT 2.0 TDI roadster (135 kW) – 39.170 EUR
audi TT 2.0 TFSI S tronic roadster (169 kW) – 42.470 EUR
audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic roadster (169 kW) – 44.970 EUR
audi TTS quattro S tronic roadster (228 kW) – 57.290 EUR