Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Več, kot imajo veliki

Renault clio 1.3 TCe 130 EDC initiale Paris

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Posebno zadovoljstvo je imeti avtomobil, ki premore vso dodatno opremo. To za svoj novi rabljen avtomobil sicer trdi marsikdo, renault clio z opremo initiale paris pa jo dejansko ima.
Več, kot imajo veliki
Foto: Anže Jereb
21. 5. 2020 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oprema initiale paris ima obkljukano (skoraj) vse
prefinjeni materiali bodo navdušili tudi skeptike
lepo delovno okolje z velikim zaslonom multimedijskega sistema
v realnem času so prikazani podatki o vremenu in cene goriva
podvozje je dobro nastavljeno tako za udobno kot dinamično vožnjo
1,3-litrski mlinček je najmočnejši v ponudbi in clio požene do 200
ker clio dobro leži na cesti, ga boste radi peljali tudi hitreje
kot celota deluje zelo dodelano in zrelo v segmentu
multimedijski sistem je občasno počasen kot polž
v načinu comfort je občutek na volanu preveč odtujen
menjalnik in motor sta pri speljevanju vsak na svojem bregu
napisi initiale bi morali biti bolj kvalitetni
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (26 glasov)

Saj veste, kako poteka hvalisanje, ko nekdo kupi svojega novega sopotnika, ampak Francozi so vseeno že leta 1997 ugotovili, da obstajajo kupci, ki želijo v svojem relativno majhnem avtomobilu imeti opremo, ki jo imajo dva razreda večja vozila. Prefinjenost pa so se v zadnji izdaji odločili poudariti še z odsotnostjo napisov renault – te so nadomestili initiale. Vizualno se izbranost pozna še po večji količini kroma, tako opremljen clio pa je lahko odet samo v sivo, titanium sivo, črno ali rjavo barvo.

Že v prvem testu smo povedali, da je clio naredil največji korak naprej v notranjosti, kjer so fini mehki materiali, bistveno boljši kot prej. Z opremo initiale paris gre clio še korak dalje, saj ima na sedežih malo boljše usnje napa v svetlosivi ali črni barvi, ki je prešito z vzorcem v obliki diamanta. Ker gre za najboljšo opremo, bi pričakoval še boljši tisk pomembnih oznak, ker se je ’paris’ na volanu po 7.600 prevoženih kilometrih že skoraj popolnoma izbrisal.

Najboljša oprema kakopak prinese še 9,3-palčni zaslon multimedijskega sistema easy link, ki na pogled malo nerodno štrli iz armature, ampak se ga hitro navadiš. Ponuja veliko funkcij in tudi pametni telefon z lahkoto povežeš preko povezav android auto ali carplay, testni je bil še povezan v splet s SIM-kartico, zato je sproti prikazoval, kakšno bo vreme in kakšne so cene goriva na bencinskih servisih pri nas. Te pridno vnašajo pri podjetju TomTom, ki skrbi tudi za navigacijske karte in povezane storitve, ki bodo brezplačno delovale prva 3 leta po vsej Evropi. V tem času se bodo karte in storitve, tudi programje, samodejno posodabljali, po preteku treh let pa se bo lahko vsak sam odločil, če želi ob doplačilu funkcije ohraniti. V nasprotnem primeru bo vse skupaj delovalo še naprej, samo prikaza informacij v živo ne bo več, kartografija pa bo ostala na zadnji najnovejši različici. Sistemu sicer še vedno zamerim, da je občasno počasen kot polž, predvsem pri prvem zagonu.

Za največ opreme mora biti tudi največ moči, za kar je zadolžen 1,3-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki proizvede 96 kilovatov, kar je 130 'konjev', in 260 Nm navora že pri 1.600 vrtljajih. Od konkurenčnih z valjem manj je zvočno bolj prijeten, razen pri speljevanju se s sedemstopenjskim robotiziranim menjalnikom EDC ne razumeta najbolje. Konkretno je namreč treba pohoditi stopalko za plin, ker imaš najprej občutek, da se avto sploh noče premakniti, potem pa preveč cukne, česar smo pri teh menjalnikih že vajeni. Pri umirjeni vožnji bo slika drugačna, ker bo takrat prestavljanje umirjeno in tudi motor ne bo glasen, pri dinamični vožnji pa bo menjalnik malenkost prepočasen. Se pa do 100 km/h požene v okroglih 9 sekundah in uradno doseže 200 km/h, neuradno še malo več.

Vožnja je zdaj bolj dodelana kot prej in med ovinki imaš občutek, kot da voziš večji avto, krmilni mehanizem pa ima servo s tremi možnostmi trdote. Pri comfort je občutek preveč odtujen in sem zato večinoma vozil v sport, v vsakem primeru pa clio zelo dobro leži na cesti, radi ga boste peljali tudi hitreje, čeprav s tem motorjem ni posebej varčen, porabi okoli 7 litrov. Pri initiale paris sta sicer na voljo še 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 74 kilovatov, torej okroglih 100 'konjev', in 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki proizvede 85 kW (115 KM) moči.

Čeprav smo pri konkurentih vajeni, da tudi najboljša oprema še nima obkljukanih vseh opcij na seznamu dodatne opreme, ima initiale paris pri cliu res vse. No, skoraj vse ... samo šest malenkosti sem našel na seznamu doplačil, ker si lahko omislite še rezervno kolo, predpripravo za vlečno kljuko, radarski tempomat, samodejno parkiranje in samodejno vožnjo v zastojih na avtocesti. In to je to! Cena pa 21.410 evrov, čeprav ti Francozi ponudijo še 800 evrov popusta. Je veliko? Je za mali avto, ker bo večina vzela srednje opremljen clio za 15 tisoč, za najbolj goreče oboževalce pa bo takšen zapeljiva ponudba.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio TCe 130 EDC initiale Paris
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1333
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.600
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, EDC
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4050 x 1798 x 1440
medosna razdalja v mm 2583
prtljažnik v litrih 391
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1248 (425)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 10.990 (*800 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 20.490 (*800 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.410 (*800 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |