Po nekaj letih je očitno prišel čas za nekaj spremembic, s katerimi bo V pri nas še vedno ohranjal status drugega najbolje prodajanega vozila znamke Mercedes-Benz. Prehiteva ga le razred B, to pa na letni ravni za V pomeni, da jih bodo letos prodali med 150 in 200. Okrog štirideset odstotkov tega bo šlo za prevozništvo oseb (shuttle transfer), pri teh namreč V slovi kot standard tovrstne dejavnosti. Polovica kupcev to vozilo izbere za združitev poslovnih in osebnih potreb, slabih deset odstotkov pa vozila dodatno predela.
Navzven boste prenovljeni V prepoznali po spremenjeni sprednji maski in obeh odbijačih, vzvratni ogledali sta po novem v barvi vozila, maska spredaj je dobila 'diamantke', v primeru, da boste izbrali paket AMG line, bo spredaj le ena horizontalna lamela, sicer pa dve. Znotraj so vse skupaj posodobili z novimi merilniki in zračniki, dodali nekaj okrasnih elementov in v drugi vrsti opcijsko dodali luksuzna sedeža, ki sta hlajena, ogrevana in celo masirata, električno pa ju lahko spustite skoraj do vodoravnega položaja. Na tem mestu je večina sprememb prišla iz segmenta osebnih vozil, kar je kvečjemu pohvala, saj je tako notranjost res lepa in moderna. Izbirate lahko med šestimi vrstami oblazinjenja, pet jih je usnjenih.
Bolj zanimivo bo najbrž tisto, kar se skriva v ’podkožju’. Nov je 9-stopenjski samodejni menjalnik 9G-Tronic, trenutno je na voljo le ta menjalnik, pozneje v letu pa pride še osnovnejša izvedenka modela V z ročnim menjalnikom. Med zanimivejšimi dodatki so tudi parkirni sistem s 360-stopinjskim pogledom, doplačljiv zvočni sistem Burmester s petnajstimi zvočniki, V lahko vleče do 2.500 kilogramov težko prikolico, višina pa ostaja pod 1,9 metra, zato ne bo težav v garažnih hišah in cestnina bo enaka kot za klasičen avtomobil.
Iz osebnih vozil je prišel tudi dvolitrski turbodizelski motor, ki ponuja 120, 140 ali 176 kW moči, zadnji torej kar 240 ’konjičkov’. Motor je narejen iz aluminija in ima dvostopenjski turbopolnilnik, V pa je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom 4Matic. Seveda je precej dolg še seznam dodatne opreme, predvsem pa so cene opreme tiste, ki orosijo oko. Nedvomno odlična prej omenjena luksuzna sedeža staneta skoraj osem tisočakov, sistem Command Online slabe 4 tisočake, če boste želeli, da se zadnje steklo odpre ločeno od vrat, vas bo to stalo dobrih 500 EUR.
Zato naj vas ne preseneča, da V lahko brez dodajanja opcijskih elementov stane skoraj 100 tisočakov, pa ne govorimo o popotniških različicah marco polo. No, osnovni V rise cenovno pot začenja pri dobrih 43 tisočakih, ob paketu opreme avantgarde se cene pričnejo pri 52 tisočakih, najbolj založen paket opreme exclusive bo vaš za vsaj 86 tisočakov. Spodaj pa še nekaj cen.
Cene:
mercedes-benz V 220d rise – 43.593 EUR
mercedes-benz V 220d 4Matic 9G-Tronic rise – 53.514 EUR
mercedes-benz V 250d 4Matic 9G-Tronic rise – 56.126 EUR
mercedes-benz V 300d 9G-Tronic rise – 52.618 EUR
mercedes-benz V 220d avantgarde – 52.499 EUR
mercedes-benz V 250d 9G-Tronic avantgarde – 57.852 EUR
mercedes-benz V 300d 4Matic 9G-Tronic avantgarde – 66.252 EUR
mercedes-benz V 250d 9G-Tronic exclusive – 86.166 EUR
mercedes-benz V 300d 4Matic 9G-Tronic avantgarde – 94.356 EUR