Oprema za lažje življenje
Renault megane 1.5 dCi GT line
Gremo kar k pomembnih stvarem. Kako se vozi?
V vožnji prav uživam, predvsem pa ob vsej avtomatiki nimam veliko dela in se lahko posvetim razmeram na cesti, hkrati pa sem manj utrujen. Všeč mi je, kam gre tehnologija.Se kar veselim trenutka, ko nas bodo avti sami vozili.
Omenil si nam, da avto kar prekipeva z vso opremo. Kaj vse si si privoščil?
Izvedba z opremo GT line ima armaturo v mehki imitaciji usnja, notranjost pa je obogatena z rdečo črto in športnim volanom v usnju z rdečimi šivi, kar mi je zelo všeč. Prikazovalniki so analogni, na digitalnem delu pa si lahko nastavim tudi prikaz hitrosti, kar je zame lažje, saj že potrebujem dvojne oči oz. očala.
Radio ima tudi možnost povezave prek bluetooth s telefonom, kar je načeloma uporabno, še posebej za poslušanje glasbe. Povečini dandanes ves svoj glasbeni repertoar nosimo s sabo na svojih pametnih telefonih, tako da za poslušanje v avtu snemanje na ploščke oz. kopiranje na razne spominske enote sploh ni več potrebno. Vzpostaviš povezavo s telefonom in prek namenskih gumbov ob volanu upravljaš z glasbo, kar je res super.
Zadaj ima kamero, tako da lepo vidim, kaj bi vse bi lahko zbil. Je pa potrebno pri vzvratni vožnji uporabljati tudi stranska ogledala za nadzor na bočnih straneh, tako da zanašanje izključno na vzvratno kamero ni priporočljivo. Senzorji za parkiranje so praktični predvsem pri bočnem parkiranju, zna pa že nadležno piskati, tudi čisto brez potrebe. Nič kaj prijetno, ker je zvok precej prodoren.
V tem avtu je tudi Renaultov sistem Visio, ki opozarja, če nenamerno, se pravi brez uporabe smernika, zapeljem čez črto, hkrati pa omogoča tudi samodejni izklop dolgih luči, kar pa ne deluje najbolje. Nehote koga oslepiš. Sistem se izklopi s stikalom za vzvratnim ogledalom.
Vsa ta tehnologija resnično poenostavi življenje. Kaj pa te na avtu moti?
Te je avto kdaj pustil na cedilu in če, v kakšni situaciji?
Vse te tehnikalije pa kdaj tudi niso dovolj, še posebej za kakšno vožnjo po snegu, zato je pametno biti pripravljen.
Katera je poleg očitnega užitka v vožnji tista najbolj izstopajoča pozitivna izkušnja z avtom?
Katere avte si imel v svoji lasti pred tem?
Imel sem kar nekaj avtov, ker sem že od nekdaj precej vezan na lastni prevoz. Najprej seveda dva fička, malce kasneje zastavo 128 in nato 101, naprej pa renaulte R5, 19, clia druge generacije, kangooja druge in tretje generacije ter pred tem meganom sem imel še prejšnji model le-tega. Kakor vidite, ni skrovnost, da so mi všeč renaulti.
tehnični podatki | renault megane 1.5 dCi 110 EDC GT line |
vrsta motorja | dizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj |
prostornina v ccm | 1461 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 81 (110) |
menjalnik | avtomatski, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,1 |
povprečna poraba v l/100 km | 6 |
cena novega vozila v EUR | 21.400 |
zdajšnja vrednost v EUR | kakšen evro manj |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!