Rešitev za mesta?
Toyota yaris hybrid sol
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Yaris hybrid resda ni avtomobil za tiste, ki pri nakupu vedno gledate na ceno najcenejše različice in vas odstopanja navzgor ne zanimajo, je pa lahko dobra alternativa za vse tiste, ki bi imeli takšnega malčka (katerekoli znamke), mu dodali samodejni menjalnik, parkirno kamero ter kup druge dodatne opreme in se potem še odločili za dizelski motor, ker bo tako bolj varčen. V tem primeru boste za avtomobil zlahka odšteli šestnajst, sedemnajst ali več tisočakov. In za takšen znesek lahko dobite tudi alternativo v obliki yarisa hybrid. Govorim o zneskih, ki so dovolj visoki, da zanje dobite že avtomobil segmenta višje, a je potrebno v ozir vzeti dejstvo, da tudi yarisa, tistega najcenejšega, dobite za precej manj. Podobno opremljen in z bencinskim agregatom pa bo stal le okoli dva tisočaka manj od hibrida.
Avtocesta je največji sovražnik yarisa hybrid.
Sam sem se s tem hibridom večinoma vozil po avtocesti, ki je najslabše možno okolje zanj, in zato se je poraba ob koncu testa zaključila pri 6,6 litra. Če so vaše poti večinoma po avtocestah, potem hibrida ne vzemite. Pravzaprav boste potem verjetno itak vzeli večji in udobnejši avtomobil in ne yarisa. Poleg tega, da poraba na avtocesti ni majhna, je avtomobil tudi malce nadležen. Njegov brezstopenjski samodejni menjalnik namreč povzroča, da se pri vsakem pospeševanju motor prav nadležno dere. Pri konstantnih 130 km/h je lahko dovolj tih, vsako prehitevanje pa vam bo načelo živce in to je tudi edina večja hiba takšnega hibridnega yarisa.
Sicer pa je pod pokrovom tega avtomobila 1,5-litrski bencinski motor, skupaj z elektromotorjem pa pridelata 74 kilovatov. Manj od priusa ali aurisa, ki v podkožju skrivata 1,8-litrski agregat in več moči, a je slednje pravzaprav povsem dovolj. Še bolj fino pa je, da so baterije skrili kar pod zadnji sedež in ne jemljejo uporabnega prostora, hibridni yaris pa je tudi le 90 kilogramov težji od običajnega, kar pomeni, da še vedno ostaja lahkoten in prijeten. Zazdel se mi je celo malce bolj čvrst in prepričljiv v zavojih, verjetno zato, ker so blažilniki trši.
Torej, za koga je takšen yaris? Za vse tiste, ki potrebujete bolje opremljenega malčka in ste zanj pripravljeni odšteti nekaj več in za vse tiste, ki vas razveseli majhen izpust CO2 ter drugih škodljivih delcev. Seveda pod pogojem, da večino vaših voženj sestavljata mesto in podeželje, avtocest namreč yaris hybrid ne mara.
tehnični podatki | toyota yaris hybrid sol |
vrsta motorja | bencinski in električni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1497 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 74 (100) pri 4.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 pri 0 - 4.400 |
menjalnik | samodejni, brezstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3885 x 1695 x 1510 |
medosna razdalja v mm | 2510 |
prtljažnik v litrih | 286 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1090 (380) |
največja hitrost v km/h | 165 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 3,7 |
poraba na testu v l/100 km | 6,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 11.380 |
cena testnega vozila v EUR | 17.600 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 17.980 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!