Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najlepši karavan tega časa

Volvo V60 T6 AWD A inscription

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Veste, kateri je najlepši karavan na cestah? Vam kar povem, da ne bo dvoma: volvo V60. Je višek elegance in čistega oblikovanja na štirih kolesih, podoben večjemu V90, ampak lepši, bolj skladen in malo bolj dinamičen.
Najlepši karavan tega časa
Foto: Jure Cehner, Gašper Miš
11. 2. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

verjetno je najlepši karavan na cestah
dobra preglednost zaradi premišljene postavitve ogledal
parkiranje ne bo težava, ker kamere pričarajo 360-stopinjski pregled okoli vozila
multimedijski sistem je logičen in hitro nastavljiv, ko se ga privadiš
materiali so kvalitetni in vse skupaj je zelo dobro sestavljeno
prostora je napram pretekli generaciji precej več
zadnja klop za potnike ponuja dovolj prostora, če niso previsoki
prtljažnik s 529 litri ponuja največ prostora med prestižno konkurenco
premikanje manjših predmetov lahko omejite z vgrajeno dvižno prepreko
motor ponuja veliko moči …
… ne pričakujte pa športnosti
poraba goriva je daleč od majhne
menjalnik bi lahko bil bolj odločen
zaradi velikih platišč ni najbolj udoben
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (32 glasov)

Vem, da ni samo izgled pomemben, ampak sem prepričan, da vas bodo navdušile tudi LED-luči in zelo lepo urejena kabina. Mogoče kar preveč in bo kdo rekel, da je dolgočasna, ampak to je za ljudi s stilom. Za tiste, ki bodo z veseljem doplačali za najbogatejši paket opreme inscription, da bodo uživali v prefinjenih materialih, na odličnih sedežih, ki so pri volvih vedno vredni pohvale (tokrat usnjeni, spredaj sta ogrevana in prezračevana ter z nastavljivo bočno oporo), gledali pa bodo velik, kar 12,3-palčni zaslon z merilniki ali, med vožnjo še bolje, projekcijo na šipi spredaj.

Če bo komu postalo dolgčas, bo lahko izbiral med 4 različnimi temami merilnikov, kljub temu pa prostor na zaslonu ostaja malenkost neizkoriščen. Prikazanih bi lahko bilo več informacij, ampak je verjetno tako bolj varno. Še v sončnem vremenu boste na merilnike videli brez težav, tudi če se rolo panoramske strehe ob žgočem soncu ne bo zaprl samodejno. Multimedijski sistem je podoben kot pri ostalih modelih in domuje v zelo odzivnem 9-palčnem zaslonu, vendar je na voljo toliko različnih nastavitev, da je najprej potrebno spoznavanje z njim, da ga boste med vožnjo lahko suvereno uporabljali. Lahko pa seveda številne funkcije uporabljate preko glasovnih ukazov.

V60 je kar konkreten avto, 4 metre 76 je dolg, 18 centimetrov krajši od V90, s katerim si sicer deli platformo, zato je celo na zadnji klopi zdaj prostora dovolj za odrasle. Sicer je strop dokaj nizek, ampak je sedenje vseeno prijetno. Še prtljažnik je konkretno zrasel, za točno 99 litrov, tako da je s 529 litri zdaj celo največji med prestižno konkurenco, kot je serija 3, A4 in razred C. Z zlaganjem naslonov se poveča na 1.441 litrov in praktično nima nakladalnega roba, premikanje manjših stvari med vožnjo pa boste enostavno preprečili z vgrajeno dvižno prepreko.

Prva lastnost, ki sem jo opazil pri novem V60, je, kako zelo umirjen značaj ima ta avto. Saj ne, da sem pričakoval kaj drugega, ampak me veseli, da ohranjajo svojo posebno vlogo med prestižno konkurenco in se ne trudijo izdelovati avtomobilov, ki vse stavijo na dinamično vožnjo, obenem pa pozabijo na udobje in vsakodnevno uporabnost. Pri tem boste dobili točno to, užitek v sproščenih potovanjih in nezahtevni uporabi, četudi boste morali potem kdaj zamižati na eno oko. V testnem konkretno zaradi velikih 19-palčnih platišč, čeprav v načinu comfort še vedno ni pretrd.

Nič dramatičnega nimam v mislih tukaj, je pa res, da je občutek na volanu pač malo slabši, ker je servo premehak, podvozje pa v bistvu zelo dobro sledi željam. Tehtnica pokaže zajetnih 1.824 litrov, kar se pozna v ovinkih, ampak tu je še samodejni menjalnik. Ta je precej samovoljen, včasih prestavi, ko ne želite, včasih pa predolgo traja, da se kaj zgodi. Sicer lahko sami prestavljate s prestavno ročico, ampak potem bi bil lahko tudi ročni. Boljša rešitev bi bili obvolanski ročici, ki pa sta rezervirani samo za opremo R-design. Celo preglednost je zaradi dobre postavitve ogledal odlična in če vas bodo pri pogledu nazaj motili dvignjeni vzglavniki, jih boste lahko podrli s pritiskom na gumb.

Motor je tudi zanimiv, če ga opišem z eno besedo. Oznaka T6 na zadku v tem primeru pomeni štiri valje, dva litra prostornine, turbo in še kompresor. Ja, kar oboje ima, da stisne iz razmeroma majhnega motorja kar 228 kilovatov, to je 310 ’konjev’. Sliši se zelo obetavno, ampak je spet pomembno zavedanje, da je to volvo. 400 Nm navora med 2.200 in 5.400 vrtljaji že pomeni, da lepo vleče in da pospeši do 100 km/h v 5,8 sekunde, občutek pa je daleč od športnega. Najprej, ker je zvočno dobro zatesnjeno, in drugič, ker motor ne sune, ampak samo lepo vleče. To je za tiste, ki imajo radi nekaj zaloge moči, če bo kdaj res treba pohoditi plin, ker bo sicer tudi poraba velika. Sicer 11 litrov za dobrih 300 bencinskih ’konjev’ še ni tako hudo, nikakor pa ni malo.

Kar priznajte, kdaj ste nazadnje videli tako skladno oblikovan avto z odrezanim zadkom, ki se poklanja staremu V70.

Za umirjeno požiranje asfalta in tiho rezanje zraka na avtocestah je volvo V60 fantastičen avto. Sploh, če želite to početi v stilu. Kar priznajte, kdaj ste nazadnje videli tako skladno oblikovan avto z odrezanim zadkom, ki se poklanja staremu V70. Volvo je še vedno sinonim za varnost, zato zna V60 sam zavirati v sili, prepozna kolesarje, pešce in večje živali, ohranja celo vozni pas in prepreči morebiten odvzem prednosti pri zavijanju levo. K temu dodajte še elektronsko nadzorovan štirikolesni pogon in bo takoj jasno, da s to opremo stane preko 60, testni pa preko 68 tisočakov, kar pa smo tudi pričakovali, kajne?

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volvo V60 T6 AWD A inscription 
vrsta motorja turbobencinski in kompresorski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1969
moč v kW (KM) pri vrt./min 228 (310) pri 5.700
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 2.200 do 5.100
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4761 x 1850 x 1427
medosna razdalja v mm 2872
prtljažnik v litrih 529
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1628 (692)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,4
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 34.990
cena testnega vozila v EUR 60.742
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 68.049

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Cisto novega
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Imam ga doma
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Definitivno najlepsi
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |