Mazda3
Mednarodna premiera
Notranjost je na videz enostavna in ostaja malo bolj športna. Ročica menjalnika je še vedno lepo blizu roke, ročna zavora prava. Celo projekcijski zaslon ima lahko po novem za najbolj pomembne informacije, vse ostalo pa se izpisuje na 7-palčnem osrednjem zaslonu (statičen, občutljiv na dotik) ter upravlja z gumbom med sedežema. Cenejše različice imajo 5,5-palčnega. Pri Mazdi vse skupaj zasnujejo na okroglih gumbih, da lahko z napravami upravljate slepo med vožnjo, kar je seveda bistveno boljša rešitev za varno vožnjo kot pa neodzivni gumbi na dotik, ki postajajo tako popularni v zadnjem času. Sicer sta pri mazdi3 na voljo dve različici merilnikov, kar je seveda odvisno od paketa opreme. Pri cenejših še zdaleč ne izgledajo tako moderno kot pri boljših.
Še bolj popularna pa postaja povezljivost in če nov avtomobil nima osnovnih načinov za povezovanje z vašim pametnim telefonom, ga veliko kupcev niti povohalo ne bo. Ja, avtomobili res postajajo pravi računalniki na kolesih, toliko vsega že imajo notri. Mazda3 na primer dva USBja pa seveda internetno povezavo, preko katere lahko poslušate kar 40 tisoč radijskih postaj iz oblaka, sistem pa se imenuje MZD connect.
Sam sem vozil nov dvolitrski agregat s 120 'konji', ki naj bi bil najbolj prodajan in ki je dejansko odlična izbira z le malenkost večjo porabo, vrh ponudbe pa predstavlja še močnejši motor s 165 'konji'. Dizelski je samo eden, 2,2-litrski s 150 'konji', kar zna biti hendikep za navdušence nad dizli, čeprav večini vedno priporočamo bencinarje, ker se malo Slovencev vozi tako veliko, da bi se jim splačalo. Sploh zato, ker stanejo že ob nakupu 2 tisoč evrov več. Osnovna mazda3 z 1,5-litrskim motorjem bo namreč pri nas stala malenkost manj kot 14 tisoč evrov, prodaja pa bo stekla konec oktobra. S svojo obliko in občutkom med vožnjo lepo izstopa iz povprečja razreda, zato zna tudi v tretje prepričati veliko dinamičnih voznikov z družinami.
še nekatere cene nove mazde3:
mazda3 G100 emotion (1,5-litrski bencinski motor, 100 KM) - 13.990 EUR
mazda3 G100 challenge - 16.290 EUR
mazda3 G100 challenge limuzina - 16.290 EUR
mazda3 G120 challenge (2,0-litrski bencinski motor, 120 KM) - 17.290 EUR
mazda3 G120 revolution top - 22.690 EUR
mazda3 G120 revolution top AT (samodejni menjalnik) - 24.490 EUR
mazda3 G165 revolution top (2,0-litrski bencinski motor, 165 KM) - 23.690 EUR
mazda3 CD150 challenge (2,2-litrski dizelski motor, 150 KM) - 20.290 EUR
mazda3 CD150 revolution - 22.990 EUR
mazda3 CD150 revolution top AT - 27.490 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!