Kdor zna, zna
BMW 320d efficient dynamics modern line
![Kdor zna, zna](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-large/667x400/middlexcenter/100/34615204669535160.jpg)
![](/application/volan/upload/vimeo/40027982.jpg)
Oziroma zaradi vseh generacij trojk doslej, saj so prav vse vedno ponujale tisti resnično pravi vozniški užitek. Skozi desetletja so tako lestvico postavili zelo visoko in ravno zato so imeli tudi pri novi generaciji zahtevno nalogo. Morda vam vizualno ni všeč, a to ni prvi BMW s takšnim rezultatom. Zadnji del je sila eleganten in skoraj identičen tistemu na petici, spredaj pa se zdi avtomobil prenizek in zato rahlo nesimetričen. A če ste potencialni kupec, potem smo to prepreko že premostili, kajne.
Nova trojka je precej zrasla in zato je prostora v notranjosti več. Večji je prtljažnik in prostor spredaj, predvsem pa je sedaj občutno več prostora za potnike zadaj, ki bodo pravzaprav prvič v tem avtomobilu lahko sedeli udobno.
Če iščete trojko, ki bo poskrbela za obilo dinamike in za razburljivo vožnjo, potem bo bolje pogledati za kakšno bolj športno naravnano različico. Ta, ki jo lahko gledate na slikah in v videu, je naravnana izrazito okoljevarstveno. Gre namreč za izvedenko efficient dynamics, zato dvolitrski turbodizelski motor tokrat ne razvija 135 kilovatov moči, ampak petnajst manj. Povsem dovolj za več kot suverene zmogljivosti in za lahkotna prehitevanja, vendar že karakterno ta avtomobil ni namenjen hitri vožnji. Brez posebnih zadržkov pa vas bo tak 320d pozitivno presenetil pri porabi, saj se boste brez težav vozili z dobrimi petimi litri. Motor tudi lepo zvezno vleče, le pri zagonu je precej grob in pregrdo zatrese celoten avtomobil. Ker ima takšna trojka tudi funkcijo start&stop, ki izklaplja motor na semaforjih, je to pretresanje kar pogost pojav.
320d efficient dynamics je na voljo že za dobrih 36.000 evrov, takšen kot testni pa okoli osem tisočakov več. Za to dobite biksenonske žaromete s samodejnim preklapljanjem med dolgim in kratkim snopom, tempomat, nastavljivo podvozje in še cel kup stvari. Sistem, ki prilagaja podvozje, obenem spreminja tudi delovanje motornih parametrov in pri preklopu v funkcijo eco pro med merilniki lepo prikazuje, koliko kilometrov smo z našo vožnjo pridobili. In v tem načinu je avtomobil tudi mehkejši ter se bolj nagiba, lepo pa otrdi, ko vključimo način sport. Če sem dejal, da takšna trojka ni posebej dinamična, sedaj dodajam, da je vseeno lahko vozniško zelo prijetna. In tudi suverena med zavoji. Hja, pedigreju se pač ne da izogniti.
V zadnji generaciji so v želji po različnih kupcih ponudili več različnih paketov, ki malenkostno spremenijo tudi zunanjost. Ta je denimo modern line in ima okoli sprednjih meglenk aluminijasto obrobo, znotraj pa armaturno ploščo krasi pravi les. Takšna rjava barva in les meni osebno sicer ne delujeta posebej moderno in si v takšnem BMW-ju predstavljam predvsem bolj konzervativnega kupca, a leseni dodatki vseeno lepo popestrijo notranjost.
Varčevalno nastrojenim bo torej takšen 320d efficient dynamics kot pisan na kožo pa čeprav nakupna cena ni posebej varčevalna. Boste pa bolj kot ostali skrbeli še za okolje.
tehnični podatki | BMW 320d efficient dynamics modern line |
vrsta motorja | turbodizelski, 4-valjni, vrstni |
prostornina v ccm | 1995 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 120 kW (163 KM) pri 4000 vrt./min |
največji navor v Nm pri vrt./min | 380 Nm pri 1750-2750 vrt./min |
menjalnik | ročni, 6-stopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4624 x 1811 x 1429 |
medosna razdalja v mm | 2810 |
prtljažnik v litrih | 480 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1415 (550) |
največja hitrost v km/h | 230 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,2/3,5/4,1 |
poraba na testu v l/100 km | 5,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 31.600 |
cena testnega vozila v EUR | 36.600 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 44.750 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)