Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bolj za notri kot za ven

Peugeot 207 SW 1,6 HDi trendy outdoor

Avtor prispevka: Miha Dovč
Mladi vozniki in voznice redko posegajo po karavanskih različicah osebnih vozil. Sploh šibkejši spol da veliko prednost vizualni oceni vozila. In tu peugeot 207 SW ne razočara. Če je oznaki SW pritaknjen še emblem 'outdoor', pa znajo po njem poseči tudi moški vozniki.
Bolj za notri kot za ven
Foto: Matej Mihinjač
31. 5. 2008 ob 12:22
Komentarjev: 0
Peugeot 207 v osnovi pač bolj pristaja ženski populaciji. Mehko podvozje, volanski mehanizem in prestavna ročica za nežne okončine, tudi oblika je bolj pisana na kožo dekletom. 207 SW v nadgradnji outdoor pa dobi zaščito podvozja in blatnikov, za 2 centimetra višje nasajeno podvozje in spremenjena platišča velikosti šestnajstih palcev.
 
Kljub prirastu odmaknjenosti karoserije od tal se boste morali odpovedati slabšim makadamskim cestam, kajti nos avtomobila in registrska tablica sta še vedno preblizu tlom za kakšne resnejše izvencestne odprave. 207 SW outdoor tako ne želi biti terenski avtomobil, saj mu Peugeot ni privoščil niti štirikolesnega pogona, temveč želi biti predvsem lep in v skladu z nekaterimi novimi modnimi smernicami. In tu mu ne moremo ničesar očitati. Kljub karavanskemu zadku je še vedno skladen, zadnja svetila se zažirajo globoko v boke vozila in s tem še poudarijo dinamično obliko. D-stebriček je za razliko od običajnih tovrstnih vozil vzporeden z A-stebričkom.
 
Outdoor je nadgradnja opreme 'trendy'. Ker gre za paket, ki je po bogatosti opremljenosti na zlati sredini, kakšnega posebnega razkošja ne moremo pričakovati a na seznamu dodatne opreme najdemo skoraj vse, kar potrebujemo. Ročno klimatsko napravo, avdiosistem z obvolanskim upravljalnikom, čelni ter bočni varnostni blazini za spredaj vozeča, daljinsko osrednje zaklepanje in potovalni računalnik. Zadnji stekli sta ročno pomični, še bolj pa pogrešamo varnostni sistem ESP za nadzor dinamike vozila. Glede na velikost vozila in paket opremljenosti ga sicer nismo pričakovali a za ceno, ki preseže 17 in pol tisočakov evropske valute, mimo tega ne morem.
 
Po izstopu nekaterih avtomobilskih proizvajalcev in vstopu novih v razred malih vozil s karavanskim zadkom sta poleg 207 SW prisotna še clio grandtour in fabia combi. Nad 'pežojem' boste najbolj razočarani tisti, ki ste si ga zaželeli kupiti zaradi prostornine prtljažnika. V osnovni postavitvi sedežev ga je zgolj 428 litrov. Zgolj zato, ker sta tu konkurenta radodarnejša s prostorom. Estetika pred uporabnostjo. Se pa pod običajnim dnom prtljažnika skrivajo še majhni predalčki za drobne predmete ali stvari, ki jih redkeje potrebujete.
 
Pogonski sklop outdoorja sestavljata odličen agregat in malo manj odličen menjalnik. Prvi je turbodizelski, velikosti 1,6 litra in moči 80 kilovatov. Pri dihanju mu pomaga variabilna turbina, ki zvezno plasira moč skozi celotno delovno območje. Navora je za 240 Nm, v prvih treh prestavah pa je zaradi funkcije 'overboost' vrednost povečana še za 20 enot. Menjalnik je zgolj petih stopenj ter značilno pežojevsko mehak. Že res, da se da prestave menjati tudi z enim samim prstom a obenem pušča nezaupljiv občutek pri tem, ali je sploh v prestavi. Nekaterim bo všeč, meni ni. Zato pa vožnja ni tako tipično francoska. Podvozje so morali malce prirediti, zato je trše in manj udobno kot smo vajeni, karoserija se obenem še nagiba a sta vodljivost in lega na cesti vzorni. Tudi volan je kljub mehkosti komunikativen in daje dober ter zanesljiv občutek.
 
Peugeot 207 SW je še vedno damski avto in kot tak bo pritegnil največ voznic nežnejšega spola, ki si bodo zaželele malenkostno večji ter uporabnejši prtljažnik, kljub temu pa bodo še vedno zadovoljne z izgledom in skladnostjo. Če gre za outdoor, je izgled še toliko pomembnejši.
Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 207 SW 1,6 HDi FAP outdoor
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.560
moč v kW (KM) pri vrt./min 80 (109) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.156 x 1.748 x 1.555
medosna razdalja v mm 2.540
prtljažnik v litrih 428 – 1.433
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.275 (483)
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,5/5,2
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 17.640
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |