Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
In še ena res velika sprememba v primerjavi s predhodnim aurisom. Sredinska konzola se ne zajeda več v kabino, ampak je čisto ravna. Mogoče komu ne bo všeč, meni pa je predvsem fino, da je zdaj zaradi tega več prostora za drobnarije med sedežema, tudi če se je za kakšen gumb potrebno malo bolj stegniti. In ja, pravo ročno zavoro ima, tega sem res vesel, ker ima zdaj že veliko konkurentov elektronsko, ki je ne maram. Še ena zanimivost: če imate novejši pametni telefon, boste lahko preko sistema touch brali prejeta sporočila in nanje celo odgovarjali preko tipkovnice na zaslonu. Ampak ne med vožnjo! Ni varno, čeprav se da, razen če poleg vas sedi tajnica.
Tako kot sem se jezil pri priusu, sem se tudi pri aurisu vsakič znova, ko sem vozil vzvratno. Piskanje je namreč tako nadležno, da bo prvo vprašanje pri serviserju, če se ga da izklopiti. Sploh, ker so zraven še senzorji in kamera, da vidite nazaj. In auris zna tudi sam parkirati. Verjetno bo nekoč znal tudi sam voziti, moram pa reči, da je to za voznika verjetno najbolj prijeten Toyotin hibrid doslej. Celo tisti, ki radi vozimo in smo doslej vihali nosove nad odtujenostjo priusa, se v takšnem aurisu kar dobro počutimo, čeprav še vedno ne gre za dinamičen avtomobil. V velik plus mu štejem tudi to, da je dejansko edini model med vso konkurenco, ki ponuja hibridni sklop v povsem običajni karoseriji, tako da je izbira za tiste, ki morate imeti hibrida, jasna.
Ravno to je pri aurisu tako fino. Čeprav je 'eko', je prijeten in če ne potrebujete toliko prostora kot ga ima prius +, vzemite tega. O navadnem priusu sploh ne razmišljajte, dokler ne bo vsaj 20 kilometrov prevozil samo na elektriko in bo stal enako kot takšen auris.
tehnični podatki | toyota auris 1.8 VVT-i hybrid sol |
vrsta motorja | bencinski in električni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1798 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 100 (136) pri 5.200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 207 od 0 do 1.000 |
menjalnik | samodejni, brezstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4275 x 1760 x 1460 |
medosna razdalja v mm | 2600 |
prtljažnik v litrih | 360 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1430 (410) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 3,7/3,7/3,8 |
poraba na testu v l/100 km | 5,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 13.990 |
cena testnega vozila v EUR | 21.300 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 24.600 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!