Mehanske, da smo si na jasnem. Takšne, ki so ne glede na razpoloženje in uro pripravljene spustiti zgornji del brez glavobola. Ena takšnih je Oplova cascada, ki je kot nalašč za vse, ki ne želite, da vas kdo spregleda. In vas tudi težko bo, saj je cascada ogromen in zelo opazen kabriolet, še toliko bolj, če je odet v posebno barvo. Pri Oplu so se potrudili in ponudili kabriolet, ki dobro izgleda z vseh strani. Zelo pompozno pa se pojavi tudi v ogledalu avtomobilov pred sabo, saj je s 4,7 metra dolžine velik avtomobil, ki nikakor ne skriva ambicij po mešanju štrenov bolj prestižni konkurenci.
V vsakem primeru ima veliko dobrih lastnosti, zaradi katerih cascadi lahko uspe. Ena boljših je platnena streha, ki se odpre v sedemnajstih sekundah do hitrosti 50 kilometrov na uro. Če opazite skupino mladih deklet ob cesti, boste imeli vedno dovolj časa, da boste streho spustili še preden vas bodo opazile. Po drugi strani pa je mogoče streho odpreti ali zapreti tudi s ključem na daljavo, kar pritegne še dodatno pozornost pred lokalom. V vsakem primeru pa se splača doplačati nekaj evrov za akustično zaščito strehe, zaradi katere tudi pri večjih hitrostih ne boste poslušali le vetra, saj tesni vrhunsko.
V notranjosti cascada ne ponuja nobene revolucije, armaturna plošča in merilniki so že znani iz ostalih Oplovih modelov in tudi gumbov na armaturni plošči je (pre)veliko. V vsakem primeru pa je vse skupaj lepo izdelano in tudi materiali so dovolj kakovostni, da v notranjosti ne boste slišali nobenega pokanja in škripanja. Cascada ponuja veliko prostora, saj lahko tudi na zadnjih sedežih dovolj udobno sedita dva ne previsoka potnika. Če ju ni, je seveda bolje namestiti protivetrno zaščito. Tudi odlagalnih prostorov za drobnarije ni malo, celo prtljažnik se lahko pohvali s kar 380 litri prostora ob dvignjeni strehi, sicer ga je za 100 litrov manj. Za večino kupcev in v prvi vrsti za voznike pa sta pomembna sprednja sedeža, ki sta naravnost vrhunska. Poleg ogrevanja omogočata tudi hlajenje v najbolj vročih dneh, kar sicer ni najbolj zdravo, naluknjano usnje pa vsaj malo ublaži opekline, če pozabite zapreti streho na soncu. O ergonomski zasnovi sedežev je bilo že dovolj napisanega, veseli, da je tudi bočnega oprijema dovolj za kakšen hitreje odpeljan ovinek.
Cascada se namreč super izkaže ravno izven mesta, na odprtih cestah, kjer teče zelo uglajeno. Seveda zaradi velikosti ne gre pričakovati pretirane dinamičnosti, sploh ne v kratkih zavojih. So pa daljši in manj ostri popolnoma druga zgodba, saj je cascada že po naravi bolj potovalno naravnan avtomobil, in tukaj pride do izraza tudi napredno podvozje z vpetjem 'hiperstrut' iz serije OPC, da je nagibanja in podkrmiljenja čim manj. Občutek na volanu ni slab, je pa ves čas jasno, da gre za dokaj veliko in predvsem težko vozilo kljub prostorninsko majhnemu motorju. Ravno ta je morda glavni 'krivec' za občasne želje po praznih cestah, da mu malo poženete bencin po žilah. V kabrioletih je tako ali tako najbolje imeti bencinski motor, da se pri rdeči luči v križišču ne zadušite in da ne ropota kot traktor, ker bi štoparka hitro pomislila, da slabo vzdržujete svojega konjička.
Motor ima kljub majhni prostornini lepo lastnost, da je navora dovolj že v nizkih vrtljajih, se pa vselej zdi, da je moči nekaj manj, ker avtomobil tehta več kot 1.700 kilogramov.
Torej; testna cascada se je pohvalila z novim 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem SIDI, ki smo ga že preizkusili v šibkejši različici, tokrat pa je proizvedel okroglih 147 kilovatov, torej 200 'konjev', na kar je na zadku opozarjal rdeč napis turbo. Motor ima kljub majhni prostornini lepo lastnost, da je navora dovolj že v nizkih vrtljajih. Cascada se tako bolje počuti ob umirjeni nastopaški vožnji, kar se bo poznalo pri porabi, da bo v mejah normale, recimo pod 9 litri na 100 prevoženih kilometrov. Večje hitrosti in težka noga bodo zahtevali svoj davek ob porabi preko 11 litrov, kar ni malo.
Dobra plat cascade je še cena, če jo primerjamo z enako veliko a precej bolj prestižno konkurenco. 24 tisočakov boste odšteli za vstopni model, z najzmogljivejšim bencinskim motorjem 28. Če boste dodali še za dobrih 7 tisočakov dodatne opreme, kot jo je premogla testna, bo cena že 36 tisočakov. Pod črto razmerje cena/dobljeno ni slaba, prestižnejša konkurenca pri teh cenah še niti na voljo ni, res pa mora zato toliko bolj prepričati svoje potencialne kupce, ki v takšnem rangu pač ne iščejo opla. V kombinaciji z najzmogljivejšim bencinskim motorjem morda delajo napako, razen če bodo štoparka in njeni kolegici vihale nosove. Ampak potem se s cascado raje vozim sam.