Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Če ni dolg, je pa vsaj nizek

Hyundai i10 1.25 DOHC style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Stari i10 je bil visok in na videz malo neroden mestni malček. Sicer uporaben, ampak za večino Evropejcev na videz preveč... ozek? Novi je presekal s tradicijo. Bolj je podoben svoji konkurenci. Pa je od nje tudi boljši?
Če ni dolg, je pa vsaj nizek
Foto: Gašper Miš
27. 6. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

pritegne že s svojim videzom
v njem se počutite kot v avtu razreda višje, čeprav je po merah pravi malček
razgibana notranjost je zelo kvalitetno sestavljena
namestitev za volanom je vzorna, gumbi na primernih mestih
tudi s prostorom ne skopari glede na majhne mere
dodatna oprema, ki je pri večini malčkov nismo bili vajeni
cena še vedno razmeroma ugodna glede na komplet
motor je odličen; dovolj prožen in močan ter dokaj varčen
ročica menjalnika je lepo postavljena in lepo teče v vse prestave naprej...
... se pa prav vedno zatika v vzvratno prestavo
volanski mehanizem ne ponuja dobrega občutka vozniku
prekratka peta prestava ali pomanjkanje šeste
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (21 glasov)
video test hyundai i10 1.25 DOHC style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Hyundai postaja vse bolj evropska znamka. Jasno, saj imajo razvojni center in tovarno tudi v Evropi, tako da je v večini primerov korejski le še logotip. Mogoče novi i10 ni več tako poseben v svojem razredu, je pa zato odličen mali avtomobil. Tudi v tem razredu se je v zadnjem času razplamtel pravi boj za cekine: skupina Volkswagen s svojim trojčkom, Renault z novim twingom, Peugeot, Citroën, Toyota z drugim trojčkom, ja, zmaga bo veliko vredna. Ampak tale hyundai se nima česa sramovati.

Oblika je zelo simpatična in se spogleduje z višjim razredom. Ne izgleda ceneno in ne daje občutka, da ste izbrali najcenejši avto na trgu, ker za boljšega pač niste imeli dovolj denarja. Prav nasprotno, zdaj sosed verjame, da ste se namenoma odločili zanj. Tudi počutje znotraj je res dobro, enako položaj za volanom, ki je sicer nastavljiv samo po višini in mogoče malenkost predaleč od rok. Armaturna plošča lepše objame in odlagalnih površin prav tako ne manjka. Marsikoga bo navdušila barvita kombinacija, ki si jo lahko omislite, mene pa je še bolj kvaliteta izdelave. Kljub temu da so materiali večinoma ceneni, so komponente odlično sestavljene skupaj, da ni nobenega škripanja. Občutek kvalitete je v tem primeru bistveno boljši kot pri marsikateri evropski znamki, kar je velika pohvala. Morda bi lahko Hyundai počasi opustil modro osvetlitev, čeprav je tudi to njihov zaščitni znak v zadnjih letih, in glede na kupce tovrstnih avtomobilov bi morali več narediti na povezljivosti s sodobnimi mobilnimi napravami, predvsem z večjim in bolj atraktivnim osrednjim zaslonom.

Dobro, prtljažnik v teh malčkih nikoli ni bil ogromen, ampak je v i10 dokaj lahko dostopen, čeprav je nakladalni rob zelo visok, in ima vseeno tistih 252 litrov, kar bo dovolj za prvo silo. V bistvu je to več kot pri konkurenci in pri i10 so zadaj prava vrata, ne odpre se samo zadnje steklo, pa še trdo polico ima. Tudi v kabini ni veliko prostora na zadnji klopi, ampak to je malček med avtomobili! Vseeno smo se tudi štirje dokaj udobno peljali v njem, pa niso vsi med nami majhni kot Anže, tako da se da. Spet bolje kot pri konkurenci.

Najbolj je spet razočaral volan, ker ni dovolj odziven, po občutku je preveč odsoten, tako kot pri ostalih hyundaijih. Ampak, če se postavim v vlogo tipične uporabnice tega i10 - verjetno bo navdušena. Med vožnjo po mestu bo gotovo vesela, da je tako lahkoten med vrtenjem, enako kot menjalnik. Zelo prijetne in natančne gibe ima ročica, res je veselje upravljati z njo, dokler se ne ustavite in prestavite v vzvratno. Takrat pa se brez izjeme vedno zatika! To morajo še popraviti pri Hyundaiju!

Južnokorejci dajo na izbiro dva motorja, ampak o šibkejšem sploh ne razmišljajte, ker je samo 450 evrov cenejši. Tale 1,25-litrski štirivaljnik s 64 kilovati oziroma 87 'konji' je namreč tako dober, da ga lahko označim kot obvezno izbiro. Z veseljem se vrti, odziven je in presenetljivo živahen. Celo na avtocesti brez večjih težav vleče v dolge klance in je edina stvar, ki jo pogrešam, daljša peta prestava v menjalniku, ali pa kar šesta, da bi bil malo tišji, čeprav zvočna izolacija za malčka sploh ni slaba. Celo vožnja sama je presenetljivo udobna glede na kratko medosno razdaljo, zato bo čisto dobro služil tudi za občasne daljše izlete brez kupa prtljage. Z vso opremo, ki jo je imel testni, stane 12.930 evrov, ampak tukaj dobite ogrevan volan, gretje sedežev, usnjene sedeže, vse takšne stvari, ki jih sicer ne potrebujete, ampak bodo koga prepričale. Plus pet let garancije brez omejitve kilometrov. Kako povedati na kratko? Verjetno je to najboljši hyundai do zdaj. V svojem razredu.
Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i10 1.25 DOHC style
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1248
moč v kW (KM) pri vrt./min 64 (87) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 121 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3665 x 1660 x 1500
medosna razdalja v mm 2385
prtljažnik v litrih 252
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1016 (434)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 12,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,1/6,5/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 8.990
cena testnega vozila v EUR 11.740
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 12.930

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Med malčki raje izberem VW UPa.
(pred 9 leti )
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Tudi pri Jugotu se je menjalnik v rikverc zatikal.
(pred 9 leti )
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Meni je grd.
(pred 9 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |