Če je verjeti podatkom podjetja JATO dynamics, Hondin model CR-V vse od leta 2013 velja za najbolj prodajan SUV na svetu. V štirih generacijah ter malce manj kot četrt stoletja so jih Japonci prodali kar devet milijonov, zato težko nalogo čaka tudi nova, peta generacija. Oblikovno gledano bi lahko rekli, da gre tako zunaj kot znotraj bolj za evolucijo dizajna, ker še najbolj izstopajo zadnje luči, ki se pod kromirano letvijo lepo zažirajo v vrata prtljažnika. Tudi nasploh je kroma veliko, kot je za avtomobile iz dežele vzhajajočega sonca značilno, zato je nova honda CR-V na pogled videti bolj nastopaško. K temu pripomorejo tudi bolj ostre linije in vsa svetila, ki ne glede na izbrani paket opreme svetijo izključno v LED-tehniki.
Nova generacija, ki jo Honda ponovno proizvaja doma na Japonskem, v dolžino ostaja mersko nespremenjena, so pa konkretno podaljšali njeno medosje. To že tako prostornemu modelu prinaša še več prostora v notranjosti, tako za potnike kot njihovo kramo. Kot smo že omenili, je notranje okolje evolucija prejšnje generacije, zato se boste obstoječi kupci tudi v novi odlično počutili. Klasične merilnike so sicer nadomestili z digitalnimi, dva zaslona na armaturni plošči pa z enim večjim, 7-palčnim, občutljivim na dotik. Ta deluje ob podpori multimedijskega vmesnika Honda connect, ki ga poznamo že iz novega civica, tudi tu pa omogoča povezavo s pametnimi mobilnimi napravami preko sistemov Apple CarPlay ter Android Auto. Novi CR-V se lahko pohvali še s številnimi odlagalnimi površinami in predali, vrata, ki vodijo v drugo vrsto, pa še s širokim kotom odpiranja, kar omogoča lažji vstop in izstop iz vozila. Prtljažni prostor sprejme 561 litrov.
Pred prihodom klasične 2,0-litrske hibridne različice je v ponudbi le en motor, in sicer 1,5-litrski turbobencinski i-VTEC. V osnovi gre za enak motor, ki že poganja novi civic, le da v primeru novinca ta razvije 127 (173 KM) ter 220 Nm oziroma 142 kilovatov moči (193 KM) ter 243 Nm navora. Kar se moči tiče, je tako: če boste izbrali šeststopenjski ročni menjalnik, boste dobili šibkejšo različico, v primeru, da se boste odločili za neskončnostopenjski CVT, ki so mu elektronsko izračunali sedem prestav, pa močnejšo 142-kilovatno. Z namenom povečanja moči se lahko ta pohvali z novim turbopolnilnikom, dodatnim kanalom za hlajenje bata ter neposrednim vbrizgom goriva s povečano stopnjo pretoka. CR-V v osnovi ostaja spredaj gnan avtomobil, se pa lahko kupci še naprej odločite za elektronsko krmiljen štirikolesni AWD.
Model lahko prvič naročite še s sedmimi sedeži, v primeru, da se odločite za to opcijo, pa bo druga sedežna vrsta kar 150 milimetrov vzdolžno pomična. V tretji boste lahko nastavljali celo njen naklon. Prtljažni prostor bo temu primerno manjši, in sicer za 89 litrov, skupaj pa jih bo še vseeno sprejel 472. Za opcijo boste odšteli 1.800 evrov, kar je 200 evrov manj, kot znaša doplačilo za štirikolesni pogon ter menjalnik CVT. Sistem Honda sensing, ki združuje kar osem naprednih sistemov, je po drugi strani na voljo serijsko pri vseh različicah, ki po ceniku stanejo najmanj 27.900 (CR-V 1.5 i-VTEC turbo 2WD comfort, 6-st. roč.) in največ 38.400 evrov (CR-V 1.5 i-VTEC turbo AWD executive, 7-st. CVT). Pri zastopniku znamke imajo z novim CR-V velike načrte, ki pa jih bodo vsaj v prvem koledarskem letu pestile majhne dobavne količine. Do konca leta pričakujejo, da bodo dobavili približno 30 vozil, prihodnje leto pa dobrih 100.
Cene:
honda CR-V 1.5 i-VTEC turbo 2WD comfort, 6-st. roč. (127 kW) – 27.900 EUR
honda CR-V 1.5 i-VTEC turbo 2WD elegance, 6-st. roč. (127 kW) – 29.200 EUR
honda CR-V 1.5 i-VTEC turbo 2WD elegance navi, 6-st. roč. (127 kW) – 29.900 EUR
honda CR-V 1.5 i-VTEC turbo AWD elegance navi, 6-st. roč. (127 kW) – 31.900 EUR
honda CR-V 1.5 i-VTEC turbo AWD lifestyle, 6-st. roč. (127 kW) – 34.100 EUR
honda CR-V 1.5 i-VTEC turbo AWD executive, 6-st. roč. (127 kW) – 36.400 EUR
honda CR-V 1.5 i-VTEC turbo AWD elegance navi, 7-st. CVT (142 kW) – 33.900 EUR
honda CR-V 1.5 i-VTEC turbo AWD lifestyle, 7-st. CVT (142 kW) – 36.100 EUR
honda CR-V 1.5 i-VTEC turbo AWD executive, 7-st. CVT (142 kW) – 38.400 EUR