Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Klubski možicelj

Mini cooper clubman SD ALL4

Avtor prispevka: Anže Jereb
Očitno bo moral Mini spremeniti svoje ime, ker že klasičen mini ni več 'mini', sploh, če ga primerjam z originalom. Clubman je prostorsko že povsem korekten avtomobil. Pa še šest vrat ima, da gre vse lažje vanj.
Klubski možicelj
Foto: Gašper Miš
15. 2. 2017 ob 14:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v pravi barvi je opazen že na daleč
krilna vrata na zadku so zanimiva in dejansko uporabna
eden redkih minijev, v katerem se bo družina lahko premikala
notranjost sicer je malce utesnjena, a še vedno zanimiva
občutek na volanu je zelo dober
lega je za vrsto avtomobila izvrstna
s pogonom ALL4 ni bolj okoren, le bolj sposoben
samodejni menjalnik je eden najboljših na trgu
motor je zelo prožen ter zmogljiv
poraba griva ni majhna, če boste izkoriščali odlično voznost minija
preglednost nazaj je zaradi osrednjega stebrička slabša
cena je enostavno previsoka
prostora je glede na velikost vseeno malo
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (2 glasov)
test mini cooper clubman SD ALL4
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V zadnjem desetletju je znamka Mini precej razširila svojo ponudbo, pri čemer je skupna nota vseh vozil še vedno nastopaška posebnost. Clubman se zdi še najbolj nenavaden, morda prav zaradi 'dostavniških' vrat na zadku. V bistvu je bil clubman pravi posebnež že v prejšnji generaciji, morda še celo bolj, ko je na enem boku ponudil dvoje vrat, na drugem pa le ena. Takšen je sedaj bistveno bolj uporaben, še vedno pa zelo poseben in vsekakor simpatičen. Dvojna krilna vrata imajo prednost, da je nakladalni rob zelo nizek in natovarjanje enostavno, slabost pa, da je nazaj zaradi dodatnega stebrička v sredini slabša preglednost. In da si z vrati zaprete pot, če parkirate blizu stene in jih odprete.

S štirikolesnim pogonom je clubman lahko tudi precej vsestranski. Če ste pri znamki Mini hoteli pogon na vsa kolesa, ste doslej lahko posegli le po ’terenskem’ modelu countryman, sedaj pa je z njim na voljo tudi takšno čudo s šestimi vrati in oznako ALL4 na boku. To kajpak pomeni, da je pogon štirikolesni, kar ga nikakor ne naredi terenskega, vsa štiri gnana kolesa zagotavljajo predvsem več varnosti v slabših vremenskih pogojih, torej takrat, ko je podlaga bolj spolzka.

Takšen pogon, ki navor v osnovi večino časa vseeno prenaša le na sprednji kolesi, je opcijsko na voljo le pri dražjih različicah z oznakami S, SD, ali pa JCW.

Takšen pogon, ki navor v osnovi večino časa vseeno prenaša le na sprednji kolesi, je opcijsko na voljo le pri dražjih različicah z oznakami S, SD, ali pa JCW. Naj vas oznaka na nosu ne zavede, tudi tokratna je turbodizelska različica. In ena najboljših lastnosti takšnega pogona je, da zaradi njega avtomobil ne deluje praktično nič bolj okorno ali vozniško manj zanimivo. Vseeno pričakujte, da bo clubman živahen in prijeten, niti počasen ne bo v različici SD.

Za zabavo v povezavi z odličnim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom v tem primeru skrbi 2,0-litrski štirivaljnik s 140 kilovati moči (oziroma 190 ’konji’) in kar 400 Nm navora. Ker je ob štirikolesnem pogonu oprijema še nekoliko več, takšen mini kljub dodatnim 60 kilogramom z mesta celo nekoliko bolj suvereno sune, le končna hitrost je malo manjša. V vsakem primeru lahko rečem, da je bliskovit, kar se potem hitro pozna pri porabi. Tovarna pravi celo manj kot pet, v praksi pa prej sedem ali raje kar osem litrov. Hja, vedite, da vas bo kar vabil k malo hitrejši vožnji.


Clubman ti hitro zleze pod kožo, ker zanimivo izgleda, se super pelje, malce robat motor je več kot dovolj zmogljiv in celo prostora je veliko, čeprav v tej dolžini obstajajo seveda še bistveno bolj prostorni predstavniki. Samo pri ceni se mi vedno znova zatakne. Že osnovni stane preko 33 tisočakov, točno takšen z obilico opreme in z lepim modrim oblazinjenjem znotraj pa preko petdeset. Torej je oblikovni in cenovni posebnež.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini cooper clubman SD ALL4
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.250
menjalnik samodejni, šeststipenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4253 x 1800 x 1441
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1540 (515)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,6/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 23.083
cena testnega vozila v EUR 33.950
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.218

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
QVZBVEFSIFpBIEdNQUlMLmpwZzE1NTk1MDY5NjM=.jpg
diabolik pravi:
Sem se peljal z "normalnim" minijem. Na desni. Noter sem komaj prišel, vun pa so mi morali pomagati. Ne bi ga imel. Mnogo raje kako oktavijo...
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 11. 2024
November 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |