Rok Turk in Blanka Kacin Peugeotov športni oddelek se lahko pohvali s številnimi uspehi. V motošportu so prisotni več kot trideset let, v tem času pa so se izkazali na svetovnih prvenstvih razreda WRC, svetovnih prvenstvih relikrosa, kot tudi na dirkah Le Mansa, Pikes Peaka in Dakarja. V ponudbi Peugeot Sporta so tudi tovarniško predelani dirkalniki, kot je model 208 R2 z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in sekvenčnim menjalnikom, s katerim nastopata Rok Turk in Blanka Kacin. Na reliju Opatija sta si z njim privozila prvo mesto med dirkalniki s sprednjim pogonom, skupno sta končala na tretjem mestu, uspešno pa sta nastopila še na reliju po Irskem. Ker je motošport dobra popotnica pri predstavitvi novih, posebnih in športnih različic modelov, sta predstavitev modela 308 GT pospremila tudi sama.
Novi član družine prinaša poudarjene odbijače in odprtine za zajem zraka, ki so med drugimi izpodrinili sprednji meglenki. Za osvetlitev so v celoti zadolžene LED-diode, novi so še dinamični smerniki, maska vozila z logotipom, kromirana zaključka izpušnih cevi in številne oznake GT. Te so svoj prostor našle tudi v notranjosti, kjer nas pozdravi kombinacija usnja in alkantare, prešita z rdečimi šivi. Ti se nadaljujejo še na armaturni plošči in kompaktnem volanskem obroču. Kot je pri športnih različicah že v navadi, so stebrički in stropna obloga v antracitni barvi, novost pa predstavljata še ozadje merilnikov z vzorcem šahovnice in nova tema osrednjega zaslona i-Cockpit, kjer prevladujeta rdeča in črna.
308 GT je na voljo s prisilno polnjenim bencinskim in dizelskim motorjem, ki ustrezata evropskim izpušnim standardom EURO6. 1,6-litrski bencinski štirivaljni motor THP 205 je s 151 kilovati (205 KM) moči in 285 Nm navora povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom BVM6, 2,0-litrski štirivaljni dizelski motor BlueHDi pa 133 kilovatov (180 KM) moči in 400 Nm navora prenaša s pomočjo šeststopenjskega samodejnega menjalnika EAT6, razvitega v sodelovanju z družbo Aisin AW. Podvozje je od 10 do 20 odstotkov trše in 7 oziroma 10 milimetrov nižje, platišča so 18-palčna, na te pa so nameščene pnevmatike michelin pilot sport 3. Za varnost so namestili večje zavorne kolute, sprednje s premerom 330 milimetrov in zadnje premera 265, oziroma 290 milimetrov pri karavanski različici. Pravi avtomobilski navdušenci se boste razveselili še podatka, da je elektronski nadzor stabilnosti ESP mogoče popolnoma izključiti.
GT, ki v ponudbi nastopa tako v petvratni kombilimuzinski kot karavanski različici SW, je serijsko opremljen s paketom driver sport, s katerim smo se v modelu 308 že srečali. Na voljo je šest barvnih odtenkov, med drugimi tudi posebna modra barva magnetic, kakršno so skozi zgodovino nosili francoski dirkalniki. Novinec je v kombilimuzinski različici s prisilno polnjenim bencinskim motorjem na voljo od 24.960 evrov oziroma od 28.830 evrov, ko je pod pokrovom prisilno polnjeni dizelski motor. 15 novih lastnikov je z naročili že pohitelo, letos pa pričakujejo, da se bo tem pridružilo še 35 novih, a podatka o deležu prodaje 900 evrov dražje karavanske različice SW niso razkrili.