Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Draga Oplova eleganca

Opel astra 4v 1.7 CDTi cosmo

Avtor prispevka: Anže Jereb
Čeprav limuzine v segmentu, kjer nastopa astra, v Evropi niso posebej priljubljene, sem ter tja takšne sorte oblika vseeno prepriča kakšnega kupca. Astra je lahko precej prepričljiva.
Draga Oplova eleganca
Foto: Anže Jereb
23. 8. 2013 ob 7:55
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

najbolj elegantna podoba med limuzinami
položaj za volanom je zelo dober
sprednja sedeža navdušita
vožnja je udobna kot se za limuzino spodobi
motor je dovolj prožen in zmogljiv
izdelava in uporabljeni materiali so med boljšimi v segmentu
odprtina prtljažnika je majhna
prtljažnika ni mogoče odpreti od zunaj
nad glavami zadnjih potnikov hitro zmanjka prostora
cena je previsoka glede na ponudbo v segmentu
motor je glasen
stikal je občutno preveč na armaturni plošči
merilnik porabe je precej nenatančen
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (28 glasov)
video test opel astra 4v 1.7 CDTi cosmo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Do nedavne prenove so takšno limuzinsko astro izdelovali v Turčiji. Tam so namreč tovrstni avtomobili zelo popularni, zlasti med turškimi taksisti, in nasploh jih imajo radi kupci na vseh vzhodnoevropskih in azijskih trgih. Ker so ti trgi manj zahtevni od našega, so običajno avtomobili slabši. Če ne ravno mnogo slabši, pa vsaj ne izgledajo posebej dobro in so običajno tudi cenejši.

To limuzino sedaj delajo na Poljskem in ji pri obliki ne morem zameriti ničesar, ker je prav čedna. Celo zadek, ki je pri teh avtomobilih običajno zrisan v petek popoldne, ko se vsem že mudi domov, vsaj zdi se tako, je tukaj prav eleganten, zlasti v takšni barvi. Po prenovi je astra postala nasploh malce bolj nastopaška, za razliko od rapida pa še vedno ostaja štirivratna limuzina, kot tudi večina ostalih predstavnikov. Manjša odprtina je lahko hiba, ker večji predmeti ne gredo v prtljažnik, predvsem pa prtljažniku najbolj zamerim to, da zadaj ni stikala za odpiranje. Je sicer na ključu, a kaj, če ob zlaganju stvari nehote v avtomobilu pustimo še ključ, avtomobil pa je zaklenjen?

Sicer pa je tudi znotraj počutje v redu, enako kot v kombilimuzini. Sedi se dobro, le nekaj dni sem imel zaradi položne strehe celo občutek, da sedim v kabrioletu. Še vedno menim, da je stikal občutno preveč, ker je potem med vožnjo kar težko najti pravega, brez da bi predolgo pogled odvračal s ceste. V bistvu je celo zadaj dovolj prostora, res visokim ga bo zmanjkalo le pri glavah, ker se streha spusti bolj položno.

Takšna astra se pelje limuzini primerno, torej udobno, dejansko za odtenek manj dinamično prepričljivo od kombilimuzine, kar je dejansko prednost, saj si kot kupca predstavljam bolj umirjenega voznika, ki ceni predvsem udobje. Tokratni motor je zato dober kompromis med zmogljivostmi in porabo. Dovolj zmogljiv, a predvsem varčen, ko se boste vozili umirjeno. Le potovalnemu računalniku ne verjemite, ker laže za slab liter. Smo kar debelo gledali, ko je bila poraba na zaslonu čez celoten test le pet litrov. V bistvu je bolj prav šest, kar je še vedno dobro.

Na prvi pogled se zdi, da je tekmecev veliko, a jih pravzaprav ni. Peugeot 301, citroën C-elysee, škoda rapid in seat toledo v določeni meri kot tekmeci lahko dejansko odpadejo zaradi cene. Takšna astra s sicer bogato opremo namreč stane zajetnih 27.000 evrov, kar je še enkrat toliko kot zgoraj našteti, ki srednje opremljeni nagovarjajo večino tekmecev. So slabši? Predvsem so manj uglajeni in manj elegantni, dejansko tudi manj prepričljivi pa čeprav v svojem rokavu dejansko lahko skrivajo kakšen prepričljiv atribut, kot so denimo peta vrata pri rapidu. A ste kupci različni. Zato ji je še najbližje limuzinski focus, ki je bolj prepričljiv pri voznih lastnostih in podoben pri ostalih vrlinah. A je za moj okus vseeno manj eleganten, tukaj astra pač zmaga.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel astra 4v 1,7 CDTi cosmo
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1686
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 2.000 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4658 x 1814 x 1500
medosna razdalja v mm 2658
prtljažnik v litrih 460
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1503 (432)
največja hitrost v km/h 202
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/3,6/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,1
cena osnovnega vozila v EUR 15.525
cena testnega vozila v EUR 22.000
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.858

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |