Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za avtohtone Gorenjce

Honda civic 1.6 i-DTEC elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Da je civic trenutno eden najboljših predstavnikov svojega razreda, smo zapisali že večkrat. Če se vam njegova oblika ne zdi preveč nenavadna, lahko izbirate med tremi odličnimi pogonskimi agregati, tokrat je prišel čas za preizkus najšibkejšega.
Za avtohtone Gorenjce
Foto: Gašper Miš
7. 11. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vozniško je civic skoraj perfekcija
položaj za volanom je odličen, voznik se počuti kot del celote
krmilni mehanizem je nadvse komunikativen
blaženje je zelo udobno, a nagibanja ni veliko
ročni menjalnik je zelo natančen in lahkoten
motor i-DTEC je še vedno eden najboljših na trgu …
… je izjemno prožen in zmogljiv ter pohvalno varčen
civic je eden najprostornejših v segmentu
vrata se odpirajo zelo široko, odlično za vstop majhnih otrok
stekla na bokih zadnjih vrat so majhna
zadek avtomobila je dokaj svojevrsten in marsikomu ni všeč
stikala na volanu so preveč cenena
motor je precej glasnejši od svojih bencinskih bratov
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (20 glasov)
test honda civic 1.6 i-DTEC elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pod pokrovom testnega avtomobila je edini dizelski motor v ponudbi, že dobro poznani 1,6-litrski i-DTEC, ki je že v prejšnji generaciji večkrat dokazal, da je eden najboljših štirivaljnih dizelskih motorjev na trgu. In v prejšnji generaciji smo ga vedno znova z veseljem priporočali, ker res dobre motorne alternative takratni civic ni imel. 1,8-litrski atmosferski bencinar ni bil več po vzoru novodobnih motorjev in je le težko držal korak s tekmeci.

Novi civic ima dostojno bencinsko alternativo, pravzaprav kar dve. Prvi je litrski trivaljni turbobencinski stroj in drugi štirivaljni turbobencinar s 182 'konjički'. Oba sta zelo prožna in prijetna, dovolj zmogljiva ter varčna obenem. Zato je priporočilo dizelskega agregata tokrat manj suvereno, pa čeprav je motor odličen. Ampak … če vas najbolj prepriča res majhna poraba goriva in vas ne moti, da je motor glasnejši, potem boste nadvse zadovoljni tudi s takšnim.

Edina zamera, ki jo imam pri motorju, je ravno njegova glasnost. Ni nadpovprečno glasen, ampak tudi izjemno tih ni, še posebej ne v prostem teku. Litrski turbobencinar je po drugi strani tako tih, da ga boste komaj slišali. Je pa ta še nekoliko bolj varčen, povsem brez težav se boste vozili z manj kot šestimi litri porabe na sto kilometrov, z malce več vozniške pazljivosti pa celo le s petimi. Nič novega ni, da ta motor že vrsto let dokazuje, da je izjemno varčen. In obenem pohvalno prožen, že od nizkih vrtljajev prav suvereno potegne in čisto nikoli se ne zdi, da bi potreboval več moči. 88 kilovatov je skratka povsem dovolj.

O samem avtu si lahko več preberete tukaj, lahko pa na hitro ponovim nekaj lastnosti. Civic je med najprostornejšimi na trgu, njegov prtljažnik je za razred naravnost enormen, vrata se odpirajo skoraj pravokotno, zaradi česar je zelo priročen, sidrišča isofix so zlahka dosegljiva in otroci na zadnjih sedežih sedijo odlično. Se pa boka od zadnjega para vrat precej hitro dvigneta, zato so stekla tam nekoliko manjša in otroci težje vidijo ven.

Še bolj prijeten je civic izza volana. Če boste lahko zatisnili eno oko pri gumbih na volanu in osrednjem zaslonu, vas drugo ne bo motilo. Okolje je prijetno in pregledno, izdelava odlična, položaj za volanom pa vrhunski. Sedež je nadvse prijeten in volan tudi, najbolj pa navduši sama lega. Najbolj pomembno je, da je avtomobil tega segmenta udoben in civic je. Vozniško je tako lahkoten in prijeten, da mu skorajda ni para, po drugi strani pa se v zavoj lahko zapodi zelo suvereno in obenem vozniku na usta prinaša nasmeh. Podvozje je tako dobro nastavljeno, da je vožnja vedno užitek, hitra ali umirjena.

Na koncu vas mora prepričati tudi cena. S takšno bogato opremo elegance in doplačilno belo barvo, ki mu res paše, civic stane malo manj kot 24 tisočakov. Cena je torej precej mamljiva, še bistveno bolj mamljiva pa je cena enake različice z litrskim turbobencinarjem in celo desetimi ’konjički’ večjo močjo. Tisti stane manj kot 21 tisočakov, torej tri manj od takšnega, zato kljub tokratni motorni odličnosti priporočam šibkejšo bencinsko motorno alternativo. Ali pa močnejšo, tudi tista ni požrešna, tukaj je test.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda civic 1.6 i-DTEC elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1597
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4518 x 1799 x 1434
medosna razdalja v mm 2697
prtljažnik v litrih 478
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1407 (428)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 3,7/3,5/3,5
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 18.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 25.290 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.840 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |