Disneyland
Nissan juke 1.6 DIG-T tekna
![Disneyland](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-large/667x400/middlexcenter/100/90768098318949344.jpg)
![](/application/volan/upload/vimeo/28812298.jpg)
Precej podobna, ampak vseeno manj 'tropska', je njegova potniška kabina. Tudi tu povsod nabrekla in hkrati zelo enostavna. Tako z materiali, kot funkcionalnimi rešitvami. Zato je počutje v jukeu dobro. No, vsaj na sprednjih sedežih, kjer je sedenje spodobno, položaj za volanom pa vzoren, kot pri večini nissanov. Zadaj še zdaleč ni tako. Nizka strešna linija, bočne tankovske odprtinice namesto oken, ozka vstopna vrata, kratek sedalni del in minimiziran prostor za spravilo nog obljubljajo več trpinčenja, kot bi si ga želeli. Podobno je z minornostjo dobrih dvestotih litrov prtljažnega prostora; juke res ne želi biti dostavnik. No, tale greh malce opraviči veliko kvadratno vedro pod dnom, v katerem je pospravljena varnostna ter obvezna oprema, a gre vanj stlačiti še kar nekaj stvari, za katere nočemo, da so vidne oziroma da se premetavajo po zadku.
Zato pa je bordo obarvano tapeciranje sestavljeno iz različnih vzorcev tkanja ter je prijazno in všečno hkrati. Zaradi metalizirane barve lakiranih površin pod kljukami vrat ter po cevastem sredinskem grebenu deluje notranjost sveže, zelo urbano in moderno. Edino suhoparnost tekstovnih oznak na merilnikih, gumbih, stikalih in zaslonih bi bila lahko zamenjana z kakšno bolj sočno in prijazno, po vzoru Nintendo igric. Juke je v paketu tekna opremljen precej spodobno, saj v njem najdete popolnoma vse pripomočke, ki si jih je moč omisliti v dobrih avtomobilih.
Vožnja z jukeom je, tako kot vse ostalo, čista zabava. 1,6-litrski bencinski turbo-stroj z oznako DIG-T je najzmogljivejša izbira pri tem avtomobilu in s svojimi konkretnimi zmogljivostmi zlahka opravi s to igračo. 140 kilovatov (190 KM) moči, 240 Nm navora v območju nad 2000 vrtljaji, odlična odzivnost (sploh pri izbiri sport) ter zelo dober in optimalno preračunan šeststopenjski ročni menjalnik ponujajo skupaj vedno dovolj vsega, da je ta pogon pravzaprav težko venomer do konca izkoristiti. Nekaj je za to kriv pogon na le prednji kolesni par, nekaj pa za piko mehkejše vzmetenje prečnih stabilizatorjev in tudi višina težišča avtomobila. A nič ne de; vožnja z njim je udobna, na grbinah malce stresajoča zaradi trših blažilnikov, a ko si jukea privoščimo v ovinkih, zna biti še kako okretna, športna in res hitra.
Del veselja pri tem ponuja tudi ESP, saj se ob vrtenju koles v prazno ne vmešava z odvzemanjem moči, ob drsenju zadka dopušča kar nekaj akrobacij, le ko je želja prevelika, zmore avtomobil varno umiriti. In drugi del veselja ponujajo zmogljive zavore, ki varno ustavljajo avtomobil v vsakršni situaciji. Motorna žeja je seveda temu primerna. Devet litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov je stalnica, za zahtevnejša opravila pa bo potrebno še štiri litre dodatka. Ni malo. Kaj pa terenskost? Ne, tale juke ni namenjen zahtevnejšim manevrom od vožnje po makadamu, saj je konec koncev le navaden avtomobil. Za kaj konkretnejšega imajo pri Nissanu bogato bero ostalih modelov.
Tokrat si je upati skorajda nujno. Pa kaj, če juke ni kot švicarski pipec; normalni ljudje pač avtomobil v večini primerov rabimo zgolj za lasten prevoz. No, če slednjemu dodamo malo domišljije, vas lahko Disneyland čaka vsak dan v garaži.
tehnični podatki | nissan juke 1,6 DIG-T tekna |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 140 (190) pri 5.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 2.000-5.200 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4135 x 1765 x 1565 |
medosna razdalja v mm | 2530 |
prtljažnik v litrih | 207/786 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1286 (449) |
največja hitrost v km/h | 215 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,1/5,6/6,9 |
poraba na testu v l/100 km | 9,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 14.990 |
cena testnega vozila v EUR | 20.790 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 21.190 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)