Sprašujem se, kdaj, če sploh, bo kateri od tekmecev uspel ponuditi tako dovršen vrhunski paket, kot ga ponuja megane RS? Leta 2015 na ceste prihaja civic type-R, za katerega snovalci trdijo, da bo na zloglasnem Nordschleife hitrejši od tokratnega testnega prvaka in nasploh zelo brutalen športnik. Opel astra OPC je že na cesti in smo jo že vozili, kljub temu da gre za presenetljivo prepričljiv bolid, pa mu vseeno manjka nekaj malega, da bi ponudil tako surov dirkaški občutek. Ostalih tekmecev ni, vsaj takšnih ne, ki bi bili tako ozko usmerjeni. In jih najbrž niti ne bo, ker ljudje ne maramo sklepati kompromisov, ki pa jih je v primeru megana RS še kako potrebno. To ni avtomobil za razvajene riti, to je avto za puriste, ki ga boste sem ter tja zapeljali tudi na stezo.
Zlasti takšnega z oznako Red Bull racing. Ne zato, ker bi imel še dodatnih 50 'konjev' v primerjavi z običajnim, ali pa, ker bi bil 100 kilogramov lažji. Pravzaprav ne ponuja nič od naštetega in ni tako brutalen, kot je bil v prejšnji generaciji v plastične šipe odet in z le dvema sedežema podprt megane R26 R. Rdeči bik je povsem običajen RS z dodatkom vgrajene štoparice, ki je lahko zelo dobrodošla, in tudi v takšni izvedenki ponuja stikalo sport, ki moč z 250 dvigne na 265 'konjev'. 195 kilovatov, da boste lažje razumeli.
Če je golf GTI vsestranski športnik, ki ni pretrd za vsakdanjo vožnjo, ko se bo z njim vaša žena peljala v trgovino, in zato povprečen na stezi, je megane RS mnogo bolj ozko usmerjen. Na cesti je trd kot rolka, na stezi pa s pomočjo zapore diferenciala neverjetno suveren. Najboljši! Vprašanje pa je, če potrebujete prav takšnega z oznako Red Bull racing? Meni osebno izgleda bolje, še bolj strupeno z nalepkami, podvozjem cup in sedeži Recaro. In to se mu poda. Tudi štoparica, ki meri bočne pospeške, čase krogov, pospešek do sto kilometrov na uro in na četrt milje, je lahko zelo dobrodošla. Če se boste odpravljali na dirkališča, vam bo prišla prav, drugače ne. In potemtakem je v izboru lahko tudi običajni megane RS.
Si pa skoraj upam trditi, da je to zadnji povsem neudomačeni megane RS, vsaj glede na to, kaj se je zgodilo s cliom. Postal je bolj umirjen in lažje vozniško hiter. Ker se splača razočarati deset navdušencev in na ta račun dobiti 100 novih kupcev, pravijo. Verjetno imajo prav in zato pričakujem nekaj podobnega tudi pri meganu RS, a dokler o novi generaciji ni ne duha ne sluha, je tole najboljše iz sveta avtomobilov s sprednjim pogonom. Za 33.000 evrov hitrejšega stroja v Evropi pač ni. Pa tudi tako brezkompromisnega verjetno ne.