Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prava redkost

Renault clio RS Akrapovič edition

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ljudje smo skozi leta postali razvajeni in to je dejstvo. Razvajeni in zahtevni, zato mora biti vsaka stvar dobra v vseh pogledih. Recimo avtomobil – ta mora biti poceni, prostoren, varen, nabit z opremo, varčen, lep, kakovosten in še kaj bi se našlo. Če zadevo zožim, športen avtomobil mora biti športen, udoben, varčen in spet, še kaj bi se našlo.
Prava redkost
Foto: Anže Jereb
27. 6. 2012 ob 21:08
Komentarjev: 0
video test renault clio RS Akrapovič edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zato je večina cenovno dostopnih športnikov pač takšna, vsestransko uporabna. V segmentu, kjer je tudi tale clio RS so njegovi nasprotniki zelo civilizirani. Corsa OPC, citroën DS3 racing, abarth punto, prihajajoča fiesta ST, polo GTI, fabia RS ter ostali, vsi so sicer do neke mere športni in s turbobencinskimi motorji prožni ter tako uporabni v vsakdanjem prometu. In iz te množice že nekaj let prav nenavadno izstopa clio RS. Nima turbomotorja in nima veliko navora. Zdi se počasen in je tudi presenetljivo glasen. Pa še neudoben kot hudič, ker so njegovo blaženje očitno zamenjali za deske.

Grozno ne? Pravzaprav ne. Sam od športnega avtomobila pričakujem da je športen. Da je trd in glasen, da me skozi zavoj zapelje tako agresivno, da se mi smeji še dva dni. Prav tako kot od enoprostorca pričakujem, da je uporaben in prostoren, za vozne lastnosti pa mi ni posebej mar, ker se takšne ogromne kočije nikakor ne morejo peljati vrhunsko. Že razumem, da kompromis mora biti, a danes noben avtomobil ni več zanič, zato tudi clio RS zame osebno ni pretrd in ni preglasen. Res pa je glasnejši, če posežeš po posebni izvedenki z Akrapovičevim izpuhom.

Celo pri njih pravijo, da je tak clio avtomobil za entuziaste. A se z njimi povsem ne strinjam, ker je tudi brez  njihovega izpuha avtomobil prezahteven za pomehkužene. Z njihovim izpuhom je šele postal tak, kot bi že ves čas moral biti. Glasen! Ampak prijetno glasen, lepo se vidi, da izpuha niso izdelali v vaški lopi v Zgornji Kungoti, ker ni preglasen, ko se peljete umirjeno, prav nič glasnejši od originalnega, ko pa od motorja zahtevate visoke obrate, pa postreže z lepim in precej globokim zvokom. Baaam, baaaaam baaaaam, prav lepo zapoje.

Zato bi sam imel prav takšnega, morda le brez napisov in emblemov. Clio RS namreč ostaja eden redkih dinozavrov, pravih športnikov, ki vam za dvajset evrskih tisočakov lahko pričarajo več užitka, kot trikrat dražji avtomobili. Res je neverjeten ta avtomobil in kar se tiče voznih užitkov, povsem brez konkurence. S tem izpuhom ima kilovat in pol več moči, izpuh je štiri kilograme lažji, predvsem pa, kot rečeno, se dere, kot bi se clio RS že od nekdaj moral dreti. Bravo Akrapovič!

Pri avtocestnih 130 km/h vam ušesa sicer ne bodo krvavela zaradi glasnosti, a prav tih vseeno ne bo ta avto. Z njim boste poskakovali še na avtocesti, težko boste lezli vanj, vsebina vrečke se vam bo stresla takoj, ko boste speljali, vse to, ker je povsem čistokrven dirkalnik. Če vam ta avtomobil ne bo dovolj športen, vam na voljo ostane le še formula ali pa norišnica.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Renault Clio RS 2,0 16v Akrapovič
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (203) pri 7.100
največji navor v Nm pri vrt./min 219 pri 5.400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4017 x 1769 x 1484
medosna razdalja v mm 2585
prtljažnik v litrih 288
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1204 (400)
največja hitrost v km/h 225
pospešek 0-100 km/h v s 6,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,2/6,5/8,2
poraba na testu v l/100 km 10,2
cena osnovnega vozila v EUR 20.930
cena testnega vozila v EUR 25.350
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |