Prava redkost
Renault clio RS Akrapovič edition
Zato je večina cenovno dostopnih športnikov pač takšna, vsestransko uporabna. V segmentu, kjer je tudi tale clio RS so njegovi nasprotniki zelo civilizirani. Corsa OPC, citroën DS3 racing, abarth punto, prihajajoča fiesta ST, polo GTI, fabia RS ter ostali, vsi so sicer do neke mere športni in s turbobencinskimi motorji prožni ter tako uporabni v vsakdanjem prometu. In iz te množice že nekaj let prav nenavadno izstopa clio RS. Nima turbomotorja in nima veliko navora. Zdi se počasen in je tudi presenetljivo glasen. Pa še neudoben kot hudič, ker so njegovo blaženje očitno zamenjali za deske.
Grozno ne? Pravzaprav ne. Sam od športnega avtomobila pričakujem da je športen. Da je trd in glasen, da me skozi zavoj zapelje tako agresivno, da se mi smeji še dva dni. Prav tako kot od enoprostorca pričakujem, da je uporaben in prostoren, za vozne lastnosti pa mi ni posebej mar, ker se takšne ogromne kočije nikakor ne morejo peljati vrhunsko. Že razumem, da kompromis mora biti, a danes noben avtomobil ni več zanič, zato tudi clio RS zame osebno ni pretrd in ni preglasen. Res pa je glasnejši, če posežeš po posebni izvedenki z Akrapovičevim izpuhom.
Celo pri njih pravijo, da je tak clio avtomobil za entuziaste. A se z njimi povsem ne strinjam, ker je tudi brez njihovega izpuha avtomobil prezahteven za pomehkužene. Z njihovim izpuhom je šele postal tak, kot bi že ves čas moral biti. Glasen! Ampak prijetno glasen, lepo se vidi, da izpuha niso izdelali v vaški lopi v Zgornji Kungoti, ker ni preglasen, ko se peljete umirjeno, prav nič glasnejši od originalnega, ko pa od motorja zahtevate visoke obrate, pa postreže z lepim in precej globokim zvokom. Baaam, baaaaam baaaaam, prav lepo zapoje.
Zato bi sam imel prav takšnega, morda le brez napisov in emblemov. Clio RS namreč ostaja eden redkih dinozavrov, pravih športnikov, ki vam za dvajset evrskih tisočakov lahko pričarajo več užitka, kot trikrat dražji avtomobili. Res je neverjeten ta avtomobil in kar se tiče voznih užitkov, povsem brez konkurence. S tem izpuhom ima kilovat in pol več moči, izpuh je štiri kilograme lažji, predvsem pa, kot rečeno, se dere, kot bi se clio RS že od nekdaj moral dreti. Bravo Akrapovič!
Pri avtocestnih 130 km/h vam ušesa sicer ne bodo krvavela zaradi glasnosti, a prav tih vseeno ne bo ta avto. Z njim boste poskakovali še na avtocesti, težko boste lezli vanj, vsebina vrečke se vam bo stresla takoj, ko boste speljali, vse to, ker je povsem čistokrven dirkalnik. Če vam ta avtomobil ne bo dovolj športen, vam na voljo ostane le še formula ali pa norišnica.
tehnični podatki | Renault Clio RS 2,0 16v Akrapovič |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 150 (203) pri 7.100 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 219 pri 5.400 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na prednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4017 x 1769 x 1484 |
medosna razdalja v mm | 2585 |
prtljažnik v litrih | 288 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1204 (400) |
največja hitrost v km/h | 225 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 11,2/6,5/8,2 |
poraba na testu v l/100 km | 10,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 20.930 |
cena testnega vozila v EUR | 25.350 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 21.900 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!