Je kar neverjetno, kako hitro se spreminja avtomobilizem v tem času. Še malo in se bomo praktično vsi vozili tudi na elektriko. Če gre verjeti napovedim, bo marsikatera država, vključno s Slovenijo, kmalu celo prepovedala avtomobile s samo klasičnimi motorji na notranje izgorevanje. Toyota je s hibridi orala ledino, prodali so jih že več kot 10 milijonov v 20-ih letih in v njihovih hibridnih avtomobilih je trenutno na voljo vrhunec tehnologije.
Ker bodoči avtoserviserji morajo obvladati popravilo vseh vrst avtomobilov, samo za finale skupaj s Toyotinim tehničnim inštruktorjem Sandijem pripravili nalogi, pri katerih so morali fantje pokazati, če znajo opraviti meritve na 12-voltnem sistemu in opraviti zimski servis avtomobila, da bo toyota yaris pripravljen na zimo. Nad nalogama sta pozorno bdela Primož Rožnik, večkratni zmagovalec tekmovanja Mehanik leta in Bruno Vuzem, vodja servisa pri avtohiši Furman in največji specialist za Toyotine hibridne avtomobile v Slovenij.
Začel je Žan, ki se je najprej lotil svečke, potem pa ostalih sklopov, ki so še kako pomembni pozimi. Žal je spregledal napako na izpuhu in si prislužil pribitek. Naslednji Žiga je svoje delo opravil ekspresno. Dosegel je najboljši čas, ravno zato pa bil tudi najbolj površen in spregledal nekaj manjših napak. Na vrsti je bil Matej, ki je v polfinalu pometel s konkurenco in pri obeh nalogah dosegel prepričljivo najboljša časa. Sploh pri menjavi pnevmatike mu ni bilo para.
Matej je imel med vsemi najdaljši čas, vendar je bil daleč najbolj natančen in si je zato prislužil minimalen pribitek, medtem ko je zadnji finalist Marsel spregledal luči in pozabil na nekaj tekočin, ki pozimi skrbijo za nemoteno delovanje naših avtomobilov. Po Marselu smo vse bonus točke prve naloge spremenili v bonus sekunde, ki so se odštele od skupnega časa, na koncu pa se je izkazalo, da je zmagovalec Modrega volana postal Matej iz Ljubljane, ki je dosegel skupni čas 14:21.