Kot topel kruh za zajtrk
Toyota corolla SD 1.4 D-4D luna
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Do leta 1974 je postala najbolje prodajani avto na svetu in od takrat je ostala v samem svetovnem vrhu po številu prodanih enot. Od leta 1966, ko so splovili prvo generacijo, jih je bilo narejenih že več kot 40 milijonov. Za primerjavo, luč sveta je do tega trenutka ugledalo okoli 28 milijonov Volkswagnovih golfov.
Corolla je po novem na voljo samo kot limuzina, če želite zadaj odrezanega, pa boste morali poseči po aurisu, ki mu nove Toyotine linije malce bolje pristojijo. Imate pa zato v primeru corolle večji prtljažnik, namesto 360 litrov boste lahko vanjo natlačili za 425 litrov vrečk. Pa še dokaj nizek nakladalni rob ima, tako da je super za tovorjenje manjših predmetov. Medosna razdalja je za 10 centimetrov daljša od aurisove, kar pomeni predvsem več prostora za noge na zadnji klopi, kar je seveda vedno dobrodošlo.
Ambient znotraj je čisto domač, saj je skoraj identičen aurisovemu, malce spremenjene so samo zračne reže, ki tu niso okrogle, ter tu in tam kakšna malenkost. Volanski obroč je res dober; čeprav na prvi pogled morda ne izgleda, zato pa roke dobro vedo in ga kar stežka spustiš. Manj navdušeno se boste zaradi lepote dotikali armaturne plošče. Izgleda utilitarno, vse sicer krasno funkcionira, vendar umetniške duše v vas ne bo zadovoljila.
Sprednji del kabine nima tako dizajnerske rdeče niti, vse je samo nametano skupaj. Prejšnji auris je voznika precej lepše sprejel v svoj objem, zato bi lahko bilo pri novem še kakšno uporabno odlagalno mesto več, če je že vse skupaj bolj odprto. Tudi tukaj je svoje mesto našla neugledna digitalna ura, so pa zato materiali večinoma kar kakovostni. Veliko stvari je mehkih na otip, plastika pa je robustna. Zaslon je tudi super in vmesnik pregleden, kamera za vzvratno vožnjo pa zaradi izbočene riti zelo uporabna.
No, točno takšna corolla z vso dodatno opremo nanese 20 tisoč evrov in pol, vendar v trenutku pisanja še vedno dobite za zajetna dva tisočaka popusta, kar pomeni, da je lahko vaša za 18 tisočakov in pol. To je še vedno dobra cena, saj za ta denar dobite resen in zanesljiv avto z dobrim motorjem, ki vam bo sčasoma zlezel pod kožo. Morda ne na prvo žogo, ampak če boste vsak dan za zajtrk popekli kruhke s toasterjem in si dneva ne boste predstavljali brez hrustanja, si lahko predstavljate, kako radi boste imeli svojo corollo, ko vam bo 10 let ali več služila po dobrem zajtrku.
tehnični podatki | toyota corolla SD 1.4 D-4D luna |
vrsta motorja | turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1364 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 66 (90) pri 3.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 205 od 1.800 do 2.800 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4620 x 1775 x 1465 |
medosna razdalja v mm | 2700 |
prtljažnik v litrih | 452 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1300 (480) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,9/3,6/4,1 |
poraba na testu v l/100 km | 5,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 15.800 |
cena testnega vozila v EUR | 19.150 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 20.648 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!