Continental že dolgo ne proizvaja samo pnevmatik, temveč ima zelo velik oddelek, namenjen razvoju tehnologij, ki bodo pot v avtomobile našle šele čez nekaj let. Tokrat so nam pokazali veliko novosti, med drugim prednosti pametne infrastrukture, pri kateri so izpostavili pametno tipalo za pametna mesta. Gre za modularno enoto, ki jo lahko vsako mesto prilagodi svojim potrebam, namesti pa se na obstoječe ulične svetilke, ki že imajo elektriko in so dovolj visoke, da ima tipalo dober pregled nad dogajanjem v okolici, prav tako pa je varno pred vandalizmom. Ena od možnih implementacij je vizualno označevanje parkirišč, da lahko vozniki že od daleč vidijo, če je parkirno mesto prosto ali ne, prednost tipala pa je v možnosti hkratnega spremljanja do 50 parkirišč. Obenem se lahko isti sistem v primeru nesreče ali naravnih katastrof spremeni v sistem vodenja voznikov mimo ovir, mogoče je tudi preusmerjanje prometa. Poleg tega lahko tipalo sprejema in analizira podatke o kakovosti zraka in hrupu, analizira promet in tudi drugim tipalom sporoča, da se približuje avtomobil. Posledično so lahko osvetljeni samo določeni deli ceste, s čimer se varčuje z električno energijo.
Pri Continentalu so se leta 2018 povezali s specialisti za osvetljevanje OSRAM in skupaj so razvili žarometa visoke ločljivosti, ki za delovanje uporabljata kombinacijo mikro-LED-diod in laserjev. Sam sistem je narejen na osnovi tehnologije SMARTRIX-HD, z velikim številom posamično nadzorovanih slikovnih pik, tako da lahko žarometa zagotavljata optimalen snop svetlobe v vseh vremenskih razmerah, tako za voznika kot za nasprotivozeči promet. Vsak žaromet ima na voljo 4.096 pik, od katerih je lahko osvetljen samo tisti, ki je v danem trenutku najbolj pomemben, tehnologija pa omogoča osvetljevanje cestišča do 600 metrov daleč, pri čemer je poraba elektrike zaradi mikro-LED-diod precej manjša kot pri ostalih matričnih LED-lučeh. Tehnologija bo prišla prav predvsem za osvetljevanje divjih živali, kolesarjev, pešcev in morebitnih ovir ob in na cestišču, nam pa so pokazali, da lahko žarometa projicirata sliko videoigre 'kača', neuradno pa so z njima že predvajali tudi videoposnetke.
Ker iz dneva v dan postajajo stvari bolj pametne, se bo to kmalu zgodilo tudi z oblačili. Pametna oblačila bodo prišla prav predvsem reševalnim ekipam, saj se bodo samodejno osvetlila, ko bo reševalec zapustil avtomobil, ob sedenju na sedež pa se bo osvetlitev onemogočila. Tako bodo reševalci na terenu bolj vidni in posledično bolj varni, polnjenje pa bo potekalo preko indukcije na sedežu v avtomobilu.
Seveda pa pri Continentalu še naprej razvijajo gume, prav posebne tudi za čevlje. Pravijo, da ima kar 40 odstotkov vseh tekaških čevljev, ki jih proda Adidas, Continentalove podplate, zgodba o sodelovanju pa je stara že 10 let. Takrat je glavni gumar pripravil poseben recept za gumo, ki je bila tako lepljiva, da je prototipni čevelj ostal prilepljen na steno. To bi pri teku na čas pomenilo zaostajanje, zato so kar dve leti iskali pravi recept, s katerim zdaj zagotavljajo vrhunske rezultate in nekateri športniki so zaradi Continentalovih podplatov vsako leto hitrejši na maratonih.
Zelo zanimiv je še prototip pametne pnevmatike, ki ima vgrajen mikrokompresor in lahko dopolni ali spusti odvečen zrak iz pnevmatike, odvisno od tega, kar želite in potrebujete. Tako bodo v prihodnosti pnevmatike vedno optimalne, ne glede na vozne razmere, prilagajala se bo lahko celo širina pnevmatike. Trenutno za dopolnitev 0,5 bara prototip potrebuje okoli 3 minute, v prihodnosti bo enako nalogo opravil v minuti.