Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Umirjeni gospod

Volkswagen passat variant 2.0 TDI bluemotion technologies

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dobre stvari je pogosto zelo težko izboljšati. Pomislite na domačo omako za testenine, ki ste jo naredili že vsaj stokrat. Vedno je zelo okusna, a pogosto se zdi, da bi jo lahko še malenkost izboljšali pa ne veste, kako.
Umirjeni gospod
Foto: Matej Mitruševski
9. 8. 2011 ob 20:00
Komentarjev: 0

No, pri Volkswagnu teh težav očitno nimajo in so uspeli passata, ki je bil že prej zelo spodoben predstavnik svojega razreda, še malce izboljšati. Brez dvoma se je passat v prejšnji obliki obdržal zelo dolgo, tudi zaradi modernega in prijetnega videza. Ker je masko zrisal naš Robert Lešnik pa smo bili Slovenci na to lahko še posebej ponosni. Vendar se je v tem času zvrstilo kar nekaj novih ali prenovljenih modelov pri znamki Volkswagen, zato je bil v pomlajevanje primoran tudi passat, ki je seveda dobil linije po ostalih novih predstavnikih znamke.

Moram reči, da mi ni bil všeč, ko sem ga prvič videl, a sem se oblike kmalu navadil in mi je sedaj celo simpatična. Robovi so precej bolj ostri kot prej, maska pa markantnejša. Na cesti in ob pravi barvi (srebrna) avtomobil izgleda kot pravi mali arhitekturni dosežek.

Tudi znotraj je vse malce boljše, nikakor ne povsem drugačno in tega od Volkswagna niti nisem pričakoval, a preskok se občuti. Sedeži so novi in jih lahko pohvalim, ker so zelo udobni, predvsem pa imata sprednja zelo uporabna vzglavnika, ki ju je mogoče pomikati naprej ali nazaj in si zagotoviti najbolj udoben položaj. Volanski obroč poznamo že iz ostalih novejših modelov in lepo paše v roke, vse skupaj je sicer nemško zadržano, a narejeno bolj natančno kot švicarske ure.

Zato je počutje notri prijetno, zazdi se celo, da prav ničesar ne manjka. A kljub odlični izdelavi, odličnim materialom in nasploh odličnemu počutju nekaj vseeno manjka. Avtomobil je kar preveč sterilen in mu manjka nekaj karakterja; je zadržan, zato bodo po njem posegali predvsem tisti, ki bolj kot razburljivost cenijo odličnost. A vse skupaj deluje nekako tako, kot bi peljali lepotico na večerjo, ki vam cel večer ne bi dala občutka, da je vajino druženje nekaj posebnega. Spet nas je malce razočarala samodejna parkirna zavora, ki ne spusti lepo (tudi, če je varnostni pas zapet), navigacija pa je tudi bolj majhna, a vseeno uporabna.

Boljše so pri passatu tudi vozne lastnosti pa čeprav le za malenkost, so pa precej izboljšali še zvočno zatesnitev. Passat je odslej občutno bolj tih, s čimer se je po udobju v vožnji celo približal za razred večjim avtomobilom, v ponudbi pa ima po novem še kopico novih in zanimivih sistemov, vendar o teh kdaj drugič, ker testni karavan z nobenim od njih ni bil opremljen.

Za konec še motor. Stari znanec z dvema litroma prostornine je za odtenek manj živahen, vsaj po občutku, od tistega pred prenovo. Je pa tudi manj žejen in nam je na testu v povprečju porabil le 5,5 litra goriva, kar je odličen rezultat. Boste pa za takšnega passata morali odšteti dobrih 30 tisočakov, v primeru, da si boste še malce izmišljevali pri opremi, pa še precej več. Kljub temu, da je novinec v primerjavi s prejšnjim v povprečju za kar 14 odstotkov cenejši. Ni malo, a dobre stvari niso nikoli bile poceni. Niti vaša najboljša omaka za testenine ne.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Volkswagen passat variant 2,0 TDI highline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon Na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4771 x 1820 x 1516
medosna razdalja v mm 2712
prtljažnik v litrih 603
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1560 (570)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4/4,6
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 21.957
cena testnega vozila v EUR 28.471
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.320

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |