Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
S simpatičnim predhodnikom torej nima čisto nič skupnega.
S simpatičnim predhodnikom torej nima čisto nič skupnega, zato so mu dodali plus. Prejšnji je bil izdelan na osnovi fiata 500, zato je deloval igrivo, bil je pravi mestni malček, novi pa je na videz precej dolgočasen predstavnik B-segmenta, kjer Ford že ima fiesto.
Mene moti le, da si Ford ni izmislil drugega imena zanj.
Vidite, avto je v bistvu čisto dober. Skoraj bi lahko rekel zelo dober, mene moti le, da si Ford ni izmislil drugega imena zanj, KA pa bi pustil za nekaj bolj zabavnega. Že KB bi bilo boljše ali še kaj bolj izvirnega, v Indiji, kjer ga izdelujejo, se na primer imenuje figo. Pod črto pa gre za enega od, če ne celo najboljši nizkocenovni avtomobil v ponudbi pri nas.
tehnični podatki | ford ka+ 1.2 Ti-VCT trend |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1196 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 63 (85) pri 6.300 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 112 pri 4.000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3929 x 1695 x 1524 |
medosna razdalja v mm | 2489 |
prtljažnik v litrih | 270 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1009 (501) |
največja hitrost v km/h | 169 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,0/4,4/5,0 |
poraba na testu v l/100 km | 7,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 11.900 (*1.150 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 11.900 (*1.150 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 13.430 (*1.150 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!