Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Buenos dias

Seat leon FR 2,0 TFSI DSG

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Ja, dan je lahko zares dober, četudi se ravno ne začne z Andrejem Šifrerjem, Barcafejem in rogljičkom. Obstajajo tudi druge stvari, ki napravijo jutro takšno, kot mora biti. Torej če 'Kako mi zadišiš' odigra TFSI, pulz in pritisk v žilah dvignejo namesto kave zmogljivosti, rogljiček pa zamenja privlačnost, bo s Seatovim leonom v izvedbi FR in transmisijo DSG lahko vsako jutro čudovito.
Buenos dias
Foto: Pavel Furlan
19. 5. 2008 ob 12:25
Komentarjev: 0

Da je leon privlačen avtomobil, sploh v športnejši različici FR, vemo od njegove prve pojave na cestah. Dinamična kombilimuzinska oblika napetih bokov, agresivnega videza in poudarjenih detajlov še vedno privablja poglede, četudi biserno črni lak vso potenco leona diskretno maskira v elegantno celoto. Njegovo moč pravzaprav (še vedno) izdajajo zgolj zajetnejši odbijači, osemnajstpalčna platišča, pokrova ogledal v barvi surovega aluminija in seveda napis FR - Formula Racing na prtljažnih vratih.

In prav ta diskretnost španskega temperamenta je po eni strani imenitna, saj takšen leon izgleda kot dober in uporaben družinski avtomobil, z dovolj prostora za prtljago in potnike, zna pa se v sekundi preleviti v pravo zverino. In slednja stvar je smiseln razlog za nakup. Dirkaškost. Pri opremljenosti leona izdaja posebna edicija, ki sliši na ime 'FR limited' in vključuje unikatne ortopedske školjkaste sedeže, ki so posebni prav zaradi svoje vesoljske oblike. Odlični biksenonski žarometi so tu za doplačilo, udobje dvopodročne klimatske naprave, potovalnega računalnika, sodobne avdionaprave z bluetoothom, tempomata ter večfunkcijskega volana pa je serijsko. Na žalost je zadnja klop kljub specialnosti opreme še vedno 'ravna dila' in se zdi, da so nanjo že na začetku izdelave leona pozabili. Sicer pa ostaja kupejevska notranjost leona povsem enaka ostalim različicam; svojevrstna, nepregledna a prostorna. Ter lično in kvalitetno izdelana a s svojo barvno monotonostjo dolgočasna.

No, z monotonostjo se gotovo ne bo ukvarjal tisti, ki bo želel imeti takšnega leona v svoji garaži, saj bo razlog za nakup iskal predvsem v zmogljivostih avtomobila. In na tem področju leon blesti. Preverjeni odlični koncernski dvolitrski bencinski agregat TFSI, ki se prehranjuje s pomočjo direktnega vbrizga in diha s pomočjo turbine z variabilno geometrijo lopatic, je več kot dobra osnova za prepričevanje kupcev, tako s stališča zmogljivosti kot s stališča porabe. In ko je kombiniran še z zopet odličnim šeststopenjskim menjalnikom DSG, ki prenaša moč na prednji kolesni par, je vsa stvar še prepričljivejša.

Za povrh pa še enkratno Seatovo športno podvozje (namenjeno le izvedenkam FR in cupra), ki v kombinaciji z elektronsko varnostno logiko pri nadzoru stabilnosti avtomobila, zmogljivimi zavorami ter pravilno obutvijo na kolesih deluje navdušujoče. Zares prepričljiv izdelek ne bo pustil ravnodušnega prav nobenega, ki bo imel priliko sesti za volan ali poleg in se z njim zapeljati krog. Izvrstna lega, lahek nadzor, stabilnost in togost briljirajo na tem področju. A, da bo veljal pregovor, da ni vse zlato, kar se sveti, ima takšen leon tudi slabost prav pri podvozju. To je nastavljeno za vsakdanje vožnje krepko (pre)trdo in zna biti precej utrujajoče.

Ne glede, ali jutro ali dan, ali pa večer, namen takšnega leona je jasen; Buenos dias za katerikoli trenutek. Pa naj igra, diši ali mami.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat leon FR 2,0 TFSI DSG
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1984
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 5100
največji navor v Nm pri vrt./min 280 pri 1800 do 5000
menjalnik robotizirani, šeststopenjski (DSG)
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4315 x 1768 x 1458
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 341
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1369 (495)
največja hitrost v km/h 229
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/6,1/7,8
poraba na testu v l/100 km 11,2
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 26.082
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |