Buenos dias
Seat leon FR 2,0 TFSI DSG
![Buenos dias](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-large/667x400/middlexcenter/100/88680663704872128.jpg)
Da je leon privlačen avtomobil, sploh v športnejši različici FR, vemo od njegove prve pojave na cestah. Dinamična kombilimuzinska oblika napetih bokov, agresivnega videza in poudarjenih detajlov še vedno privablja poglede, četudi biserno črni lak vso potenco leona diskretno maskira v elegantno celoto. Njegovo moč pravzaprav (še vedno) izdajajo zgolj zajetnejši odbijači, osemnajstpalčna platišča, pokrova ogledal v barvi surovega aluminija in seveda napis FR - Formula Racing na prtljažnih vratih.
In prav ta diskretnost španskega temperamenta je po eni strani imenitna, saj takšen leon izgleda kot dober in uporaben družinski avtomobil, z dovolj prostora za prtljago in potnike, zna pa se v sekundi preleviti v pravo zverino. In slednja stvar je smiseln razlog za nakup. Dirkaškost. Pri opremljenosti leona izdaja posebna edicija, ki sliši na ime 'FR limited' in vključuje unikatne ortopedske školjkaste sedeže, ki so posebni prav zaradi svoje vesoljske oblike. Odlični biksenonski žarometi so tu za doplačilo, udobje dvopodročne klimatske naprave, potovalnega računalnika, sodobne avdionaprave z bluetoothom, tempomata ter večfunkcijskega volana pa je serijsko. Na žalost je zadnja klop kljub specialnosti opreme še vedno 'ravna dila' in se zdi, da so nanjo že na začetku izdelave leona pozabili. Sicer pa ostaja kupejevska notranjost leona povsem enaka ostalim različicam; svojevrstna, nepregledna a prostorna. Ter lično in kvalitetno izdelana a s svojo barvno monotonostjo dolgočasna.
No, z monotonostjo se gotovo ne bo ukvarjal tisti, ki bo želel imeti takšnega leona v svoji garaži, saj bo razlog za nakup iskal predvsem v zmogljivostih avtomobila. In na tem področju leon blesti. Preverjeni odlični koncernski dvolitrski bencinski agregat TFSI, ki se prehranjuje s pomočjo direktnega vbrizga in diha s pomočjo turbine z variabilno geometrijo lopatic, je več kot dobra osnova za prepričevanje kupcev, tako s stališča zmogljivosti kot s stališča porabe. In ko je kombiniran še z zopet odličnim šeststopenjskim menjalnikom DSG, ki prenaša moč na prednji kolesni par, je vsa stvar še prepričljivejša.
Za povrh pa še enkratno Seatovo športno podvozje (namenjeno le izvedenkam FR in cupra), ki v kombinaciji z elektronsko varnostno logiko pri nadzoru stabilnosti avtomobila, zmogljivimi zavorami ter pravilno obutvijo na kolesih deluje navdušujoče. Zares prepričljiv izdelek ne bo pustil ravnodušnega prav nobenega, ki bo imel priliko sesti za volan ali poleg in se z njim zapeljati krog. Izvrstna lega, lahek nadzor, stabilnost in togost briljirajo na tem področju. A, da bo veljal pregovor, da ni vse zlato, kar se sveti, ima takšen leon tudi slabost prav pri podvozju. To je nastavljeno za vsakdanje vožnje krepko (pre)trdo in zna biti precej utrujajoče.
Ne glede, ali jutro ali dan, ali pa večer, namen takšnega leona je jasen; Buenos dias za katerikoli trenutek. Pa naj igra, diši ali mami.
tehnični podatki | seat leon FR 2,0 TFSI DSG |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1984 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 147 (200) pri 5100 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 pri 1800 do 5000 |
menjalnik | robotizirani, šeststopenjski (DSG) |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4315 x 1768 x 1458 |
medosna razdalja v mm | 2578 |
prtljažnik v litrih | 341 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1369 (495) |
največja hitrost v km/h | 229 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 10,8/6,1/7,8 |
poraba na testu v l/100 km | 11,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | / |
cena testnega vozila v EUR | 26.082 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | / |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)