Če bi mi kdo rekel, da bo tudi hibrid lahko zabaven za vožnjo, bi ga pred časom le hecno pogledal. Tehnologija pa je hitro napredovala in če odmislimo superšportnike tipa porsche 918 spyder, je tudi za manj premožne zdaj ponudba precej raznolika. BMW je skeptikom ponudil 330e iPerformance in je dejansko najboljše iz dveh svetov. Umirjeno, tiho in brez emisij, ko želite, ali hitro, skoraj športno, ko se cesta odpre pred vami. Elektrika res pomaga pri vožnji v strm klanec, ker veliko navora ponuja že od prostega teka naprej. Imaš občutek, da je pod pokrovom še bistveno več moči, med vožnjo dol pa se baterija spet polni in ne gre vsa energija v toploto preko zavor.
V stilu avta je bila zato tudi lokacija, ki se sliši zelo športno - Skipass. V hotelu pa je tudi odlična restavracija, v kateri pravijo, da združujejo okuse treh dežel. Od Italije, preko Slovenije, do Avstrije - torej jedilnik Tromeje.
Mojmir Šiftar, le 24-letni kuhar, skrbi za zanimive jedi, veliko izkušenj pa si je nabral kot kapetan mladinske kuharske reprezentance. Čakal me je Slovenski meni, kot v Skipassu imenujejo 4-hodni meni s pretežno domačimi sestavinami, ki vas bo olajšal za 35 evrov.
Začel sem s hladno predjedjo - marinirano šarenko s pomarančno emulzijo, bazilično majonezo, vloženo redkvico, šparglji in kodrasto endivjo ter riževim čipsom s sipinim črnilom. Porova juha z ožganim porom, šalotko in domačo kislo smetano je pripravila teren za glavno jed - telečje ličnice z želejem portovca, zavitkom s sirom jamar in repo ter topinamburjevim čipsom. Zaključil pa sem z lešnikovo tortico s čokoladnim ganašem in glazuro iz borovnice in črnega ribeza.
Po jedi se seveda prileže pavza in čeprav bo baterija hibrida vmes že polna, ne bo nič narobe, če si privoščite še kakšen sončni žarek na terasi. Skipass svoja vrata ponovno odpre že konec meseca.