Tihi partner
Honda civic 1.6 i-DTEC sport
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Hib znotraj ni dosti, zadaj je prostora dovolj tudi pri glavah, čeprav morda zadnji sedeži niso najbolj udobni v razredu. Spredaj so boljši, je pa dejansko edina hiba zadnjih dveh generacij avtomobila rezervoar za gorivo. Ta je postavljen pod voznikov sedež, s čimer so dobili več prostora v prtljažniku, a so obenem morali sedež postaviti nekaj centimetrov višje. Zato se sedi precej visoko, kar najvišjim ne bo ustrezalo. Tisti nižji pripomb nimamo. Sicer pa je okolje lepo pospravljeno, z majhnim številom stikal in odlično ergonomijo. Vse je pri roki, volanski obroč je lepo debel in prijeten, merilniki pregledni, voznikovo okolje torej zelo prepričljivo. Le obračalni krog je nadpovprečno velik in predeljeno zadnje steklo pomeni, da se nazaj slabše vidi. Tudi kakovost izdelave je na visokem nivoju, kar je bila morda celo hiba prejšnje generacije.
Verjetno ste opazili, da nam je bil avtomobil všeč in se morda sprašujete, zakaj jih potemtakem na cesti ni več. Dejansko največji slabosti in verjetno razloga, da kupcev ni več, sta zelo okrnjena ponudba motorjev, na voljo sta le dva (tretji s prostornino 1,4 litra je enostavno prešibak, da bi bil primeren za civica), in dokaj visoka cena. Cena sama po sebi niti ni višja od cene konkurence, ker za 22.000 evrov, kolikor je stal testni civic, dobite veliko opreme in bi bili cenovno podobni tudi tekmeci. Problem je, da bi morda marsikdo imel raje manj opreme in cenejši avtomobil, pa to ni mogoče. Če lahko Renaultovega megana dobite že za štirinajst tisočakov, civica ne boste dobili za takšen znesek. Boste pa dobili boljši avtomobil, to je dejstvo.
tehnični podatki | honda civic 1,6 i-DTEC sport |
vrsta motorja | dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1597 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 300 pri 2.000x |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4300 x 1770 x 1470 |
medosna razdalja v mm | 2595 |
prtljažnik v litrih | 477 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1310 (560) |
največja hitrost v km/h | 207 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,1/3,5/3,7 |
poraba na testu v l/100 km | 5,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.770 |
cena testnega vozila v EUR | 21.850 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 22.400 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!