Našel sem avtomobil za tiste z razvajenimi ženami, ki vam težijo, da jim premalokrat prinesete kaj lepega. CLA je lep pa še poln diamantov je po novem. Sicer ne pravih, ampak to itak ni pomembno, svetijo se!
Čeprav dvomim, da bo kdo res kupil CLA le zaradi prenove in malenkost bolj atraktivnega sprednjega dela, pa obenem ne dvomim, da nad njim ne bo navdušen. Tole je limuzinska različica razreda A, ki je lep že sam po sebi, CLA pa je vseeno še za stopničko ali tri bolj atraktiven. In tako nizko zarisan, da deluje zelo športno in se moram po številnih doslej preizkušenih različicah še vedno opominjati, da je pogon spredaj in ne zadaj. Bi mu ga bolj prisodil.
Zunanjih sprememb je po prenovi zelo malo. Kot rečeno, je malce drugačen nos avtomobila, sprednjo masko krasijo ’kvazi diamanti’, nekaj malenkostnih sprememb je še zadaj. In pravzaprav tudi notranjost ni kaj dosti drugačna, pomembna pridobitev se mi zdi le zaslon, ki je sedaj malce večji in bolj tanek, sam bi si sicer želel še, da bi malce spremenili njegov vmesnik, ker je kakšna nastavitev nerodna, a se tega tokrat niso lotili. Potrebe po čem drastičnem ob prenovi sploh ni bilo, zato me ne čudi, da je vse skupaj ostalo skoraj nespremenjeno.
Seveda šele takšni bogatejši paketi opreme celotno izkušnjo naredijo zares posebno, ampak tako je pri vseh premijskih znamkah. In ker smo CLA že večkrat imeli na testu, tudi lahko svetujem, kakšna različica se mi zdi dejansko najboljša. Tale je že čisto blizu, manjka ji le štirikolesni pogon 4Matic, pa še to zgolj zato, ker zna, če želite, potem malce tudi pomigati z zadkom. In na spolzkem pospešuje nekoliko bolj suvereno, nos vozila pa še manj vleče naravnost v hitrih zavojih. Vse to se tudi pri takšnem s sprednjim pogonom zgodi šele takrat, ko boste res pretiravali, sicer pa je lega na cesti ena najboljših lastnosti avtomobila. Občutek na volanu je zelo dober, podvozje sicer bolj čvrsto, a ne pretrdo, sedi pa se nizko in športno utesnjeno. Če vam je poleg izgleda pomemben še užitek v vožnji, vas CLA ne bo razočaral.
Pri vsem ostalem je tale praktično optimalen. Šibkejšega motorja z oznako 200 d ne priporočam, ker je preglasen, takšen sicer tudi ni poosebljenje tišine, je pa mnogo boljši. Seveda bi še bolj z veseljem priporočil turbobencinski motor s še več moči, a vem, da ga itak ne boste izbrali. Zato dajte tega. Dovolj je poskočen in v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom zelo prijeten, porabi pa okoli 7 litrov. Sicer bi celoten avtomobil s paketom AMG line izgledal bolj nastopaško, ampak je v tistem primeru vzmetenje pretrdo in na slabih cestah niti slučajno ne dovolj udobno. Samodejni menjalnik pa le izberite, ker je odličen in še sovpada s karakterjem avtomobila.
Kakšen kos opreme manj boste najbrž res izbrali, ker takšen je s ceno 53.462 EUR presneto drag. Pa še vedno pogrešam kakšen dodatek, denimo vzvratno kamero, saj je CLA nazaj slabo pregleden. Tudi pametni ključ je stvar, ki jo pač morate imeti, v tem primeru pa ga je bilo potrebno vzeti v roke za odklepanje vozila, za sam zagon pa je na armaturni plošči gumb. Kljub takšnim 'pomanjkljivostim' in zašiljeni ceni pa ne morem mimo dejstva, da je CLA eden najboljših v segmentu. Po izgledu, počutju in tudi po voznih lastnostih, zato me ne čudi, da je njegov kombilimuzinski brat A, ki ima skoraj identične vrline, povprečno starost kupca tega modela zmanjšal za kar petnajst let. Še vedno pa lahko prodate diamantno masko, če vas udari kriza, je najbrž vredna dva milijona štiristo dvaindvajset milijard evrov!
1 / 21
Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
tehnični podatki
mercedes-benz CLA 220 d
vrsta motorja
turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj