Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Blizu ideala

Mercedes-Benz CLA 220 d

Avtor prispevka: Anže Jereb
Našel sem avtomobil za tiste z razvajenimi ženami, ki vam težijo, da jim premalokrat prinesete kaj lepega. CLA je lep pa še poln diamantov je po novem. Sicer ne pravih, ampak to itak ni pomembno, svetijo se!
Blizu ideala
Foto: Gašper Miš, Anže Jereb
30. 4. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

po prenovi je zunanjost še bolj elegantna
diamanti na sprednji maski so lep dodatek za ženo
znotraj večji zaslon pomeni več preglednosti
položaj za volanom je skoraj brezhiben, udoben in športen hkrati
notranje okolje je pregledno in kakovostno, odlagališč je dovolj
motor z oznako 220 d je dovolj zmogljiv in varčen, le preglasen je
vozne lastnosti so ena najmočnejših vrlin avtomobila
ročica menjalnika ima idealen položaj
zadaj za glave hitro zmanjka prostora
vmesnik zaslona še vedno ni najbolj pregleden
cena je ob dodatni opremi zasoljena
preglednost nazaj je slaba
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (3 glasov)

Čeprav dvomim, da bo kdo res kupil CLA le zaradi prenove in malenkost bolj atraktivnega sprednjega dela, pa obenem ne dvomim, da nad njim ne bo navdušen. Tole je limuzinska različica razreda A, ki je lep že sam po sebi, CLA pa je vseeno še za stopničko ali tri bolj atraktiven. In tako nizko zarisan, da deluje zelo športno in se moram po številnih doslej preizkušenih različicah še vedno opominjati, da je pogon spredaj in ne zadaj. Bi mu ga bolj prisodil.

Zunanjih sprememb je po prenovi zelo malo. Kot rečeno, je malce drugačen nos avtomobila, sprednjo masko krasijo ’kvazi diamanti’, nekaj malenkostnih sprememb je še zadaj. In pravzaprav tudi notranjost ni kaj dosti drugačna, pomembna pridobitev se mi zdi le zaslon, ki je sedaj malce večji in bolj tanek, sam bi si sicer želel še, da bi malce spremenili njegov vmesnik, ker je kakšna nastavitev nerodna, a se tega tokrat niso lotili. Potrebe po čem drastičnem ob prenovi sploh ni bilo, zato me ne čudi, da je vse skupaj ostalo skoraj nespremenjeno.

Seveda šele takšni bogatejši paketi opreme celotno izkušnjo naredijo zares posebno, ampak tako je pri vseh premijskih znamkah. In ker smo CLA že večkrat imeli na testu, tudi lahko svetujem, kakšna različica se mi zdi dejansko najboljša. Tale je že čisto blizu, manjka ji le štirikolesni pogon 4Matic, pa še to zgolj zato, ker zna, če želite, potem malce tudi pomigati z zadkom. In na spolzkem pospešuje nekoliko bolj suvereno, nos vozila pa še manj vleče naravnost v hitrih zavojih. Vse to se tudi pri takšnem s sprednjim pogonom zgodi šele takrat, ko boste res pretiravali, sicer pa je lega na cesti ena najboljših lastnosti avtomobila. Občutek na volanu je zelo dober, podvozje sicer bolj čvrsto, a ne pretrdo, sedi pa se nizko in športno utesnjeno. Če vam je poleg izgleda pomemben še užitek v vožnji, vas CLA ne bo razočaral.

Pri vsem ostalem je tale praktično optimalen. Šibkejšega motorja z oznako 200 d ne priporočam, ker je preglasen, takšen sicer tudi ni poosebljenje tišine, je pa mnogo boljši. Seveda bi še bolj z veseljem priporočil turbobencinski motor s še več moči, a vem, da ga itak ne boste izbrali. Zato dajte tega. Dovolj je poskočen in v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom zelo prijeten, porabi pa okoli 7 litrov. Sicer bi celoten avtomobil s paketom AMG line izgledal bolj nastopaško, ampak je v tistem primeru vzmetenje pretrdo in na slabih cestah niti slučajno ne dovolj udobno. Samodejni menjalnik pa le izberite, ker je odličen in še sovpada s karakterjem avtomobila.

Kakšen kos opreme manj boste najbrž res izbrali, ker takšen je s ceno 53.462 EUR presneto drag. Pa še vedno pogrešam kakšen dodatek, denimo vzvratno kamero, saj je CLA nazaj slabo pregleden. Tudi pametni ključ je stvar, ki jo pač morate imeti, v tem primeru pa ga je bilo potrebno vzeti v roke za odklepanje vozila, za sam zagon pa je na armaturni plošči gumb. Kljub takšnim 'pomanjkljivostim' in zašiljeni ceni pa ne morem mimo dejstva, da je CLA eden najboljših v segmentu. Po izgledu, počutju in tudi po voznih lastnostih, zato me ne čudi, da je njegov kombilimuzinski brat A, ki ima skoraj identične vrline, povprečno starost kupca tega modela zmanjšal za kar petnajst let. Še vedno pa lahko prodate diamantno masko, če vas udari kriza, je najbrž vredna dva milijona štiristo dvaindvajset milijard evrov!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz CLA 220 d
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 130 (177) od 3.600 do 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1.400 do 3.400
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4640 x 1777 x 1432
medosna razdalja v mm 2699
prtljažnik v litrih 470
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1525 (490)
največja hitrost v km/h 232
pospešek 0-100 km/h v s 7,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,7/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,1
cena osnovnega vozila v EUR 27.650
cena testnega vozila v EUR 36.450
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 53.463

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |