Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Renault wind

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ravno sem se vrnil z Azurne obale, kamor so iz Slovenije pripeljali čisto nove winde. Ja, iz Slovenije, saj jih izdelujejo samo pri nas. In hkrati z Anglijo smo prva država na svetu, kjer se prične prodajati prihodnji teden, na drugih trgih pa šele v septembru. Enkrat za spremembo bo novi veter zavel hitreje doma kot drugod po svetu.
Renault wind
Foto: Matej Mihinjač, Renault
8. 7. 2010 ob 8:02
Komentarjev: 0
mednarodna premiera renault wind
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Smo ponosni? Seveda smo, saj gre za zelo poseben avtomobil, ki se bo prodajal v majhnih količinah, vendar bo ogromno pomenil za ugled znamke. Jasno je, da se z osnovno ceno slabih 17 tisoč evrov nikoli ne bo prodajal za med, bo pa privlačil ogromno pogledov in bil visoko na marsikaterem seznamu želja.

Francozi pravijo, da gre za kupe-roadster. Kupe, ker je agresivno oblikovan, roadster pa, ker ima samo dva sedeža in ker se sedi nizko in športno. Pravijo tudi, da nima konkurence, če že, pa je od vseh lažji in bolj čvrst, da ga je večje veselje preganjati čez ovinke. Zato je notranjost športna kolikor je lahko tista iz twinga, na osnovi katerega je narejen. Po velikosti se umešča med omenjenega malčka in večjega clia (3,60, 3,83 in 4,03 metra), preden so ga 'splavili', pa so opravili kar nekaj raziskav med tipičnimi kupci takšnih vozil, da bi se čimbolj približali njihovim željam. Ugotovili so, da avtomobil ne rabi biti nujno všeč vsem, vendar bodo o njem še dolgo govorili, zato mora biti opazen in zanimiv, hkrati pa tudi uporaben. Platnena streha naj bi bila preveč občutljiva in notranjost posledično izpostavljena nepridipravim, zato mora biti trda, moč motorjev pa je v drugem planu, čeprav mora od sebe dati nekaj življenja, ko je to potrebno.

No, v windu sta na voljo dva bencinska motorčka, manjši je prisilno polnjen in ima 1,2 litra ter 74 kW (100 KM), večji (iz twinga RS) pa 1,6 litra in 98 kW (133 KM). Preizkusili smo oba in ugotovili, da je močnejši bistveno boljša izbira, ker lepše deluje skozi celotno območje vrtljajev in ima privlačnejši športen zvok, z nobenim od njiju pa ne boste podirali hitrostnih rekordov, čeprav končne zmogljivosti niti niso tako slabe (končna hitrost 190 in 201 km/h, pospešek 10,5 in 9,2 s). Zahvala gre lahko gradnji, saj imata le 1131 oziroma 1173 kilogramov, da je karoserija res čvrsta, pa so dosegli s številnimi ojačitvami. Eno lahko vidite celo v prtljažniku, kjer se nahajata prečni povezavi. Slednji je morda tudi ena od prednosti winda, saj ne glede na položaj strehe meri 270 litrov, kar sploh ni tako majhna številka in bi morala ustrezati potrebam dopustov za dva. Merilniki spominjajo na motociklistične, sedeža sta športna, občutek za volanom pa je športen, ker se sedi nizko in ker je bok visok, vetrobransko steklo pa blizu glavama.

Najbolj zanimiv del tega športnega malčka je seveda streha. Po zaslugi zanimivega odpiranja se le-ta enostavno prekucne nad zadek, vse skupaj pa traja samo 12 sekund. Mehanizem je preprost in zanesljiv, saj sama streha tehta le slabih 22 kilogramov, vi pa morate takrat z zategnjeno ročno zavoro stati in držati gumb. Na voljo je pet barv in dva paketa opreme z dvema motorjema, ki se imenujeta chic in sport chic, vendar o tem več prihodnji teden, ko bo že domača predstavitev, ceni pa znašata 16.990 (chic TCE 100) in 19.490 evrov (sport chic 1,6 16V 133). Da je atraktiven, je jasno, kako ga bodo sprejeli kupci, pa bo odvisno od razmer na trgu, saj so ravno takšni avtomobilčki za dušo najbolj odvisni od tega. Slovenci seveda upamo na najboljše.

V zgornjem videu si lahko ogledate še naš obisk tovarne Revoz v aprilu, kjer poteka proizvodnja novega winda.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |