Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zakaj vztrajate pri križancu?

Opel insignia country tourer 2.0 CDTI biturbo AT 4x4

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za dolga avtocestna križarjenja ali obisk vikenda v hribih, za prevažanje zahtevnih direktorjev ali družine z vso pripadajočo kramo … za vse te podvige mora biti avtomobil precej sposoben. Insignia country tourer je.
Zakaj vztrajate pri križancu?
Foto: Anže Jereb
19. 3. 2019 ob 18:00
Komentarjev: 7

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

sloke linije lepo skrivajo zajetne mere
znotraj je prostora ogromno, tudi country tourer ostaja udoben
ob bogati opremi so materiali večinoma dobri
ergonomska sprednja sedeža AGR sta super
zelo priporočamo tudi doplačilo za matrične LED-luči
shujševalna kura nove generacije se kaže v prijetni voznosti
štirikolesni pogon zlahka premaguje slabše podlage
dodatnih 2,5 centimetra pri oddaljenosti lahko pomaga na makadamu
samodejni menjalnik je hiter in uglajen
biturbodizelski motor je dovolj zmogljiv …
… vseeno pa dokaj zajetna konjenica ne pride do izraza
poraba goriva je prevelika
nekateri materiali znotraj niso na nivoju najboljših
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (16 glasov)

Če si želite imeti najboljšo insignio, imate na voljo dve opciji. Dva pola. Športno, kjer nastopa igriva in hitra različica GSi, ali vsestransko in delno terensko, kjer nastopa country tourer. Tole je odličen vmesni člen med udobnimi limuzinami oziroma karavani z veliko prostora in med priljubljenimi križanci. Country tourer je 2,5 cm višje od tal kot navadna insignia, kar vseeno ni na nivoju večine križancev, a ima za razliko od nekaterih še štirikolesni pogon, zato se ne ustraši niti kakšne bolj zahtevne podlage. Pravega terena vseeno ne mara, ker je medosje predolgo za zahtevna plezanja, previsa predolga, trebuh premalo od tal in tudi 18-palčna platišča bodo hitro na udaru. Za večino križancev je pa super nadomestek, ker tudi tisti niso kaj dosti terenski.

Insignio country tourer boste zunaj hitro prepoznali po plastičnih zaščitah, znotraj pa je enaka kot vse ostale. Predvsem izjemno prostorna, prtljažnik je v praksi gromozanski, če že litri tega ne kažejo, in tudi potnikom ne bo hudo. Z bogato opremo bo prepričala tudi zahtevnejše. Sedeži so se tokrat ponašali z oznako AGR, torej so ergonomski in jih v tem avtu zelo priporočam, materiali so večinoma plemeniti, samo kakšen del voznikovega okolja ponuja trdo plastiko in malce skazi splošen občutek. Za matrične LED-luči tudi doplačajte, prilagajajo se hipoma in so med najboljšimi, vedno skrbijo, da je praktično vsa okolica pred avtomobilom dobro osvetljena.

Zmogljiv dvolitrski biturbodizelski motor ponuja 154 kW moči, to je 210 ’konjičkov’, kar je tudi super, ampak se mi ne zdi posebej živahen. Podhranjeno ne deluje, sem pa mislil, da je konjenice manj. Pospeški namreč niso nič posebnega, kar potrdi tudi podatek o pospeševanju do stotice v 8,2 sekunde, res pa je avtomobil precej zajeten.

Takšni insignii veliko bolj od agresivnih pospeševanj paše požiranje dolgih avtocestnih kilometrov, kar počne z največjo lahkoto. Izbira programov sport oziroma tour poskrbi za različno trdoto vzmetenja, odzivnost krmilnega mehanizma, menjalnika in celo delovanja ESP, ampak v nobenem primeru avtomobil nima apetitov po dinamični vožnji. Se pa vseeno precej dobro in lahkotno pelje, lega je zanesljiva in občutek prijeten. Malce večja oddaljenost od tal se ne čuti preveč.

Tudi menjalnik, tokrat samodejni z osmimi prestavami, nima dinamičnih ambicij. Je vsakodnevno dovolj hiter in lepo odziven, že pomanjkanje obvolanskih ušesc pa nakazuje na to, da se najbolje počuti kar v samodejnem načinu. Kombinacija motorja, menjalnika in pogona pri tako velikem avtomobilu vseeno terja davek pri porabi goriva. Ta se je pri povsem običajni vožnji vrtela okoli devetih litrov, z vključenim snemanjem prispevka pa desetih. To ni malo.

Moti me samodejno vklapljanje gretja sedežev, za katerega res ne vidim smisla.

Zamere, dokaj majhne, so tudi tokrat enake tistim v tem testu insignie. Moti me samodejno vklapljanje gretja sedežev, za katerega res ne vidim smisla, in vseeno splošen občutek v kabini ni na nivoju najboljših, čeprav je večina materialov dobra. Še vedno je prisoten občutek nekakšne cenenosti, čeprav je to pregroba beseda, ker je vse skupaj na dovolj visokem nivoju, le perfektno ni.

Če ob vsem skupaj v ozir vzamem še ceno, potem lažje odpustim tudi kakšno napakico. Z opremo založen country tourer stane dobrih 43 tisočakov (Opel ponuja kar precej popusta), kar je dobra cena. Za ta znesek dobite ogromno prostora, dovolj udoben in lepo vodljiv avtomobil s štirikolesnim pogonom, ki se ne boji niti slabih makadamskih cest, avtomobil, ki dobro izgleda in ima zmogljiv motor ter ogromno opreme. In res ne vidim razloga, da vztrajate pri modnih križancih, če je pa ta na praktično vseh področjih boljši avtomobil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel insignia country tourer 2.0 CDTI biturbo start/stop AT 4x4
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1956
moč v kW (KM) pri vrt./min 154 (210) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 480 pri 1.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4986 x 1863 x 1534
medosna razdalja v mm 2829
prtljažnik v litrih 560
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1772 (618)
največja hitrost v km/h 228
pospešek 0-100 km/h v s 8,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,8/5,9/7,1
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 26.200
cena testnega vozila v EUR 37.850
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 47.185 (*3.780 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ne dost manj
(pred 5 leti )
Ni slike
Daniel (The Ford Guy) pravi:
Verjetno ne s tolk opreme, amak je res
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Men je visoka...audija a4 z dobro opremo kupis za ta denar
(pred 5 leti )
Ni slike
Daniel (The Ford Guy) pravi:
Dejansko je cena (glede na ponujeno) dobra
(pred 5 leti )
Ni slike
Daniel (The Ford Guy) pravi:
37k za insignio
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Kaj???? 50k za insignio?
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Sploh ne vztrajam
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |