Citroën C-elysee
Mednarodna premiera
Ampak kriza že nekaj let pošteno seka tudi po Evropi, zato so se morale želje večine kupcev malce bolj prilagoditi denarnim sposobnostim. Če pogledamo statistiko, komu prodaja raste in komu pada, lahko hitro vidimo, da v zadnjih dveh letih rastejo oziroma dobro prodajajo predvsem cenejše znamke – Kia, Hyundai, Škoda, Dacia, Chevrolet in tako naprej. Očitno je, da cenejša vozila privabljajo kupce, zato je takšnega treba imeti v ponudbi. Citroën ima po novem model C-elysee.
To ni limuzinski C4 in to ni avtomobil, ki je primarno namenjen Evropi. Prodajal se bo predvsem na Kitajskem in v Rusiji, kjer so takšne limuzine priljubljene. Pravzaprav se bosta na teh trgih prodajala dva modela, poleg C-elyseeja še večja in bolj prestižna limuzina C lounge. Je pa C-elysee poceni alternativa citroënu C4, le v limuzinski obliki. Ta avtomobil stoji na platformi citroëna C3, a je od slednjega mnogo daljši, na slabih 4,5 metra dolžine pa tudi ponuja več prostora za potnike in 508 litrov prtljažnega prostora.
Ker gre za cenejšega predstavnika, v notranjosti ni tako fine mehke plastike, ampak bolj trda. Mene osebno to kaj dosti ne moti, ker je med vožnjo ne tipam, predvsem pa izgleda skoraj enako. Bolj mi je pomembno, da ne škripa in to se ne bi smelo zgoditi, saj so dele armaturne plošče in obloge vrat med seboj privijačili, ne le staknili skupaj. Elysee, ki ga vidite na fotografijah, ni najboljši primer tega, kaj želi Citroën z njim ponuditi, ker je naložen z opremo in zato niti ne tako poceni, ga pa boste lahko dobili že za 9.500 evrov, kar je odlična cena. V kombinaciji z najdražjim motorjem in najbogatejšim paketom opreme pa bo cena znašala še vedno ugodnih 13.750 evrov. Čeprav armaturka v osnovi ne bo tako bogata, bo za varnost poskrbljeno s serijskim sistemom ESP. Imeli boste dober avtomobil za ugoden znesek, še vedno pa si boste lahko omislili vse dodatke, od parkirnih senzorjev, klimatske naprave, tempomata, do radia z vhodom USB.
Prtljažnik ni tako uporaben kot pri kombilimuzinah, ker je odprtina majhna, da gre za avtomobil, pri katerem se je vseeno malo varčevalo, pa mi povedo vodila, ki se zoprno zajedajo v prtljažnik. Kot pri ostalih tekmecih. Glede na družinsko namembnost ne preseneča, da je blaženje precej mehko in avtomobil udoben, požiranje neravnin pa suvereno. Po prvi vožnji se mi zdi celo bolj udoben od C4. Za hitro vožnjo ne bo, o čemer priča tudi ponudba motorjev. Dizelski je en in ponuja 68 kilovatov moči, bencinarja pa sta dva, 53-kilovatni in 85-kilovatni.
Jasno je, da C-elysee ne bo postavljal prodajnih rekordov, z njim namreč Citroën izpolnjuje svoj plan, da bo do leta 2020 izven Evrope prodal 50 odstotkov svojih vozil. V Sloveniji bo naslednje leto C-elysee privabil okoli 200 kupcev, predstavlja pa dobro alternativo škodi rapid, seatu toledo pa tudi dvojčku peugeotu 301, ki stoji na enaki platformi in bo stal povsem enako.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!