Običajni novodobni mini je v primerjavi s tistim izpred petdesetih let prav glomazen. A je vseeno majhen v primerjavi z najnovejšim countrymanom, kateremu že kar težko rečemo mini. Z dolžino 4,1 metra je le za okoli deset centimetrov krajši od golfa in kar za štirideset centimetrov daljši od običajnega minija. Ker je tudi za dobrih petnajst centimetrov od njega višji, že ne moremo več reči, da gre za majhen avtomobil
Countryman je prvi mini s štirimi vrati na svojih bokih a vseeno deluje prav tako kompaktno in športno kot ostali. Velika sprednja žarometa in visoka maska skrbijo za nastopaški izgled, bočna silhueta je skoraj enaka tisti s krajšega minija, zadek pa je tudi prav športen. Sicer pa, ste videli countrymana, pripravljenega za WRC? Prav nič drugega kot poosebljena agresija ni, četudi je daljši od minijev, ki smo jih vajeni.
Tudi notranjost povsem posnema že dobro poznano. Ogromen merilnik hitrosti ostaja, prav tako vsa letalska stikala. In tudi možnost nastavljanja barve osvetlitve notranjosti ter nasploh zanimivo in malce 'odtrgano' okolje. Počutje je v tem avtomobilu posledično odlično.
Je pa countryman nekoliko bolj oddaljen od tal in ima štirikolesni pogon, ki zna na zadnjo os prenesti celo do sto odstotkov moči. A zaradi tega še ni terensko vozilo, za brezpotja ga je tudi škoda, ker je premalo robusten in ga boste hitro popraskali ali drugače poškodovali. Sicer pa sem prepričan, da ga za vožnjo po terenu tako ali tako ne bo nihče vzel. Štirikolesni pogon svoje prednosti namreč pokaže drugje.
Kaj je torej bistvo tega avtomobila? Bistvo je, da bistva ni. Countryman je mehek terenček in avtomobil z odličnimi voznimi lastnostmi. Je mini in hkrati ponuja več prostora kot mini običajno. In je poseben, v to ste lahko prepričani. Tudi s ceno zajetnih 38.000 evrov, če se boste odločili za prav takšnega.
tehnični podatki | mini countryman cooper S |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 135 (184) pri 5.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 1.600-5.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4110 x 1798 x 1561 |
medosna razdalja v mm | 2595 |
prtljažnik v litrih | 350/1170 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1385 (395) |
največja hitrost v km/h | 215 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,5/5,4/6,1 |
poraba na testu v l/100 km | 9,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 21.100 |
cena testnega vozila v EUR | 28.400 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 38.044 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!