Prenova civicu prinaša nova sprednji odbijač in masko vozila, nova sta sprednja žarometa, obrobljena z LED-dnevnimi lučmi, pri kombilimuzinski različici pa so bile LED-tehnike deležne tudi zadnje luči, ki se razprostirajo med spremenjenim zadnjim usmerjevalnikom zraka in na novo oblikovanim zadnjim odbijačem. Karavanska različica tourer je bila deležna le novosti na sprednjem delu vozila, zadnji del pa po prenovi ostaja nespremenjen. Največja novost je sistem Honda CONNECT s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik. Temelji na zasnovi operacijskega sistema Android in je v povezavi s preprosto navigacijsko napravo Garmin Satellite na voljo opcijsko. Tako sistem, ki omogoča številne možnosti povezljivosti, kot navigacijska naprava, ki s prednaloženo kartografijo pokriva preko štirideset držav, z uporabnikom lahko komunicirata tudi v slovenskem jeziku.
Prenova novosti pod motorni pokrov ni prinesla, so pa zato izboljšali aerodinamiko vozila, krmilni mehanizem in zvočno izolacijo. Kombilimuzinska različica je lahko po novem opremljena še s sistemom AHA ('Agile Handling Assist'), ki deluje v kombinaciji s sistemom VSA ('Vehicle Stability Assist') in s posegom v zavorni sistem ter umirjanjem nihanja karoserije pomaga, da voznik z vozilom natančneje in predvidljivo sledi smeri vožnje. Tu se novosti na karoseriji in podvozju zaključijo, zato si lahko pogledamo še spremembe v modelski paleti.
Paket sport po prenovi nosi ime elegance, sport pa je nov paket opreme, rezerviran za kombilimuzinsko različico. Temelji na paketu elegance, kateremu dodatno prinaša še sistem Honda CONNECT s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik, posebna 17-palčna platišča iz lahke litine, dodatno zatemnjena zadnja bočna stekla, mrežasto rešetko spodnjega dela sprednje maske, zadnji usmerjevalnik zraka v barvi vozila, stopalke iz lahke litine in temno stropno oblogo. Vsi paketi opreme, comfort, elegance, lifestyle, executive in sport, so serijsko bolje opremljeni, med drugim tudi s sistemom CTBA (City Brake Active System), ki preprečuje nalet vozila pri nizkih hitrostih. S tem je za približno poldrugi tisočak narasla tudi cena vozila, ki je z bencinskim motorjem na voljo od 18.970 evrov (1.4 i-VTEC comfort), z dizelskim pa od 22.520 evrov (1.6 i-DTEC comfort). Prenove je bila deležna tudi karavanska različica tourer, limuzinske različice pa zaradi premajhnega povpraševanja po prenovi ni pričakovati.
Pogled na cenik:
honda civic 1.4 i-VTEC comfort (73 kW) – 18.970 EUR
honda civic 1.8 i-VTEC comfort (104 kW) – 21.020 EUR
honda civic 1.8 i-VTEC sport (104 kW) – 23.020 EUR
honda civic 1.8 i-VTEC lifestyle (104 kW) – 24.520 EUR
honda civic 1.6 i-DTEC comfort (88 kW) – 22.520 EUR
honda civic 1.6 i-DTEC sport (88 kW) – 24.520 EUR
honda civic 1.6 i-DTEC lifestyle (88 kW) – 26.020 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC comfort (104 kW) – 21.990 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC elegance (104 kW) – 23.510 EUR
honda civic tourer 1.6 i-DTEC elegance (88 kW) – 25.040 EUR